Eu -Mai bine mor...trecut nu am, viitor nici atat, degeaba traiesc...
Thou -Nu-i asa...
Eu -De ce n-ar fi?
Thou -Uite...eu trebuie sa plec, am venit pe ascuns sa-mi vizitez viitoarea sotie...si ar cam trebui sa ma intorc
Eu -Este inregula, dute, nu-ti face griji, voi fi bine...
Thou -Imi pare rau ca te las asa, dar nu am ce face.Ne mai vedem.
Eu -Sa speram
Si barbatul inalt a iesit pe usa si a plecat lasandu-ma singura in acest loc...
Eu -Poate...chiar ar trebui sa ma intorc.Dar...ce v-a spune Gray...
??? -Ca ar vrea să te intorci
Eu -Huh?am spus întorcându-ma brusc.
Era Gray în spatele meu.Era tot slăbit si transpirat, in pijamale...
Eu -De ce?spus încapând sa plâng abundent, de ce tot îți bați capul cu mine??
Gray -Pentru că...tin la tine.
Vorbele lui ma fac sa plang in hohote, dar...parcă nu de tristețe...
M-a prins într-o îmbrățişare strânsă
Gray -Oricât de departe ai fugi de mine...eu tot te voi găsi!
Simțeam cum lacrimile mi se preling pe obraz, se apropia încet de mine, cu paşi mici, se cunoştea că abea mergea.
Eu -Te rog, nu...vreau să stau aici...nu mai pot sta pe umerii tăi şi să-ți încurc viața mai tare!Trebuie să în...
Nu am mai putut spune nimic pentru că Gray m-a prins imediat de mâneca hainei, şi m-a tras spre el.
Gray -Defapt...nu țin la tine...te iubesc!
Picioarele mi s-au inmuiat.Gura mi s-a uscat.Numai puteam scoafe un sunet.Eram socată, speriată, dar...fericită.Mă simțeam uşor adormita, privirea lui era indreptată către a mea, am încercat să evit contactul vizual, dar nu puteam, mă ținea prea strâns pentru a putea face vro mişcare.
Eu -G..Gray...
Gray -Vino înapoi...acasă, spune sărutându-ma uşor.
Parcă era un vis, Gray era langa mine, în brațele lui ma simțeam in siguranță.Era prințul meu, mereu cand sunt în ananghie el ma salvează...
Eu -Si eu...te iubesc, Gray
M-a strâns mai tare.Abea mai puteam respira, dar nu-mi păsa, tot ce ma interesa în momentul acela era persoana lui, eu numai contam.
Gray -Să ne întoarcem, e foarte frig aici.
Eu -Gray?
Gray -Da, Rose?
Eu -Te iubesc...
Gray m-a luat în brațe, iar apoi ne-am întors spre casă.Totul părea sa fie bine, dar....doar părea...
CITEȘTI
Cine sunt...?
Romance???:Ajutooor! Ajutoor!! Va rog, cineva sa ma ajute!!!!! Tipam continu ca o disperata, eram singura si parasita, fara nimeni, murdara....ca un caine abandonat de stapanul lui....dar in cazul meu, eu nu stiam cine imi era stapanul...sau daca am avut u...