Uşa se deschide, iar pe ea îşi face apariția...Gray!!
-Gray!
-Lucy..
Se apropie de patul meu şi ma ia în brațe, strângându-mă protectiv
-Doamne, ce bine că nu ai pățit nimic..
-Ce sa întâmplat?
-El
-Huh?..ce-i cu el mamă?
-El te-a salvat
-Dar..cum ai reuşit să vii aşa de repede..?
-Când tu eşti în pericol..fac magii..spune cu cel mai frumos zâmbet posibil (desigur că pentru mine doar al lui e)
-Mă duc să o îmbunez şi pe bunica, o sun să-i zic că eşti bine.
-Bine mamă, spun mai bucuroasă ca niciodată.
Imediat ce mama iese pe uşă Gray se aşează lângă mine pe pat şi mă ia de mână.
-Credcă arăt oribil...
La ce pumni şi palme mi-am luat probabil aveam ceva vânătăi şi lovituri.
-Nu..tu nu vei putea niciodată arăta oribil.
-Gray, trebuie să îți explic ceva..
-Nu..tu nu trebuie să explici nimic, în schimb eu..am multe de explicat.Pentru început..Lucy Rotigner, te iubesc!Nu îmi pot lua gândul de la tine.Te vreau mai mult de cât îți poți imagina..vrei să fii iubita mea?
La auzul cuvintelor lui nu m-am mai putut stăpâni şi am dat drumul lacrimilor pe obrajii mei roşii.El m-a luat în brațe şi m-a strâns tare, şoptindu-mi la ureche :
-Deci să iau asta ca pe un da?
-Da, spun chicotind usor.
Am mai stat intenată o săptămână în spital, până ce rănile mi s-au vindecat aproape complet, apoi am ieşit din spital cu Gray, care s-a oferit să mă ducă acasă.Eram mai fericită ca niciodată, pe față îmi era tatuat un zâmbet tâmp pe care îl afişam fără să ştiu.
Am stat la taclale cu mama şi bunica, care se pare că îl plac mai mult decât credeam pe noul meu iubit, iar apoi şi-a cerut voie să mă ia până în vizită la el şi înapoi.
Chiat dacă asta era sigur o capcană de-a lui, am ales să-i cad în plasă şi m-am urcat în maşină pornind spre casa lui.
-Cum te simți acum?
-Mult mai bine, mai ales că eşti aici.
Zâmbeşte şi cu greu nu îşi ia ochii de la drum.
-Am ajuns
-Ca de obicei, parcă ai zburat, spun chicotind
Imediat ce intrăm în casă suntem întâmpinați de Samantha care îmi dă o îmbrățişare călduroasă şi primitoare.
-Scumpa mea, eşto bine?
-Cât mă bucur să te văd Samantha!Da, sunt mai bine ca niciodată, spun uitându-mă cu coada ochiului la Gray, care mă privea de parcă eram ultima prăjitură de pe platou.
-Samantha, pregăteşte camera, Lucy doarme la noi în seara asta!
-Da domnule
Eh?Dorm la ei??
-Nu mi-ai spus că dorm la voi!spun uşor iritată
-Pentru că poate nu dormeai dacă nu-ți spuneam dinainte.
-Şiretule!!
-Şi totuşi mă iubeşti, spune cu un rânjet pervers
-Mai eşti şi al naibii de modest!
Râdem amândoi copios, apoi mergem spre camera lui pentru a sta pe balcon şi vorbi.
-E frumos azi
-Aşa-i, să începem..deci, firma mea ar avea mare nevoie de ajutor, iar cum ne bazăm pe acelaş domeniu, şi anume afacerile, mă gândeam că poate am putea face un contract..asta dacă vrei să faci contracte cu inamica ta numărul 1
-Sigur că vreau să fac contracte cu iubita mea, îmi spune iar cu rânjetul ăla pervers, dar al dracului de seducător
Se ridică de pe scaun, ma ridică şi pe mine şi trece direct la subiect, sărutându-mă cum nu a mai făcut-o până acum.Îşi pune mâinile în jurul taliei mele şi mă ia pe sus până în cameră, abea acolo se deslipeşte de mine, pentru a mă lăsa să respir câtuşi de puțin.
-G..Gray, ce tot faci??îl întreb uşor ruşinată când îl văd că-şi dă tricoul jos, aruncându-l în celălalt colț al camerei.
-Mă dezbrac pentru că mie cald, la ce te gândeşti, perverso?
-E..eu?Perversă?!Şefa unei firme renumite de afaceri??Încurci persoana!
-Nu-i nimic dacă nu eşti perversă, fe fac eu să fii
Şi astea au fost ultimele cuvinte, după ce practic a sărit pe mine şi a început să mă gâdile continu.
-Hahahaha, ok, haha, ok, ok, renunț!Mă dau bătută!!
-Ştiam că o vei face..
Şi începe iarăşi să mă sărute.Simțeam cum toți hormonii mei o luau razna.Numai dacă mă atingea mă făcea să uit de tot ce ne înconjoară.
Cu greu reuşeşte să mă facă să renunț la vestimentația mea, iar când o face mă priveşte cu o privire glorilasă.
-Nici nu mi-aş fi putut închipui că eşti aşa de pervers!!
-Ce pot să spun..este o calitate a mea.
Mă apropii de urechea lui închizându-mi ochii ruşinată de cea ce urmează şi şoptesc provocator
-Te iubesc perversule.
*A doua zi*
-Lucyy!!
-Mm..
-Lucyy!!Avem muncă azi, ai uitat??
-Mmm..încă un minuut..te roog..
Numai apus nici două secunde să mă bucur de somnul cel dulce că Gray sare pe mine gâdilindu-mă
-Nuu, hahaha, dă-mi drumuul!!Gataa!!M-am treziit!!
Mă sărută pe frunte triumfător, apoi dându-se jos din pat îmi spune să mă duc să fac un duş, cât timp el se duce să îi ceară Samanthei câteva haine.
Intru în duş şi las apa caldă să curgă.
-Aah..atât de plăcut~~
-Dacă e aşa placut, pot veni şi eu?
Vocea lui Gray mă sperie de după uşa care ne despărțea.
-Nu!!Să nu te prind perversule!!!
-Te roog
-Nu!spun chicotind uşlr ca să nu m-audă
Când uşa se deschide ma întorc şi caut un prosop ca să mă acopăr, neînchizând duşul.Nu reuşesc să gaseac niciun prosop, aşa că mă retrag rapid sub duş.
Gray intră şi el sub duş şi spre surprinderea mea nu era cu mâinile goale.În mâna dreaptă avea un trandafit roşu superb, iar în cea stângă...
-Rose..nu..Lucy, te iubesc, vrei să fii soția mea?
..o cutiuță din catifea neagră, înăuntrul căreia se afla un inel cu diamante.
-Gray..sigur că vreau!
I-am sărit în brațe sărutându-l sub duşul cald.Ce mai cerere în căsătorie..sub duş...asta chiar e originlă..
-Dacă ziceai nu, te încuiam aici, spune scoțând niste chei din buzunarul drept.
-Uite ce-ai facut!!Te-ai udat tot!Gray, eşti nebun!!
-E adevărat, sunt nebun..nebun după tine, Lucy~~
***Sfârşiiit***
Iar ăsta a fost sfârşitul acestei cărți (ştiu că nu e aşa reuşit, dar măcar am încercat ;) )
Sper că va plăcut cartea ^^ ~~
CITEȘTI
Cine sunt...?
Romance???:Ajutooor! Ajutoor!! Va rog, cineva sa ma ajute!!!!! Tipam continu ca o disperata, eram singura si parasita, fara nimeni, murdara....ca un caine abandonat de stapanul lui....dar in cazul meu, eu nu stiam cine imi era stapanul...sau daca am avut u...