M-am trezit intr-o camera cu tavan alb...nu eram acasa...eram...intr-un spital?!?
Eu -Gray?Ce caut aici?
Gray -Nu-ti mai amintesti?
Eu -......nu.
Gray -Ai...lesinat dintr-o data in restaurant
Stiu ca m-a mintit....dar...de ce a facut-o?!Si cine era acel chelner?Si de ce m-a strigat altfel??Atatea intrebari fara raspuns....
Luka....numele lui...sigur era Luka, dar de unde stiu asta??Oare amintirile mele revin la normal?
Gray...de ce nu mai lasat sa vorbesc cu el??E o persoana rea?Il cunosti?Sau de ce?
Aveam capul tulburat. Oare cum de sunt deja constienta?!
Gray -Rose, acum esti mai bine?
Eu -....
Gray -Rose?
Eu -D..da!ma simt perfect, sa mergem acasa.
Gray -Rose....a spus Gray cu o privire trista
Eu -Da?
Gray -Nu...nimic, sa mergem...
Gray se comporta foarte ciudat...nu ca de obicei.
Eu -Gray?
Gray -Da?
M-am apropiat de el si fara macar sa gandesc mi-am pus mainile in jurul gatului lui, si l-am imbratisat. Spre surprinderea mea el mi-a rspuns la imbratisare. Era asa de cald...nu cred ca m-am mai si simtit asa de bine in viata mea....bine, in viata mea cea noua.
Eu -Imi pare rau ca sunt o povara pentru tine, am spus rupamd imbratisare
Gray -Nu esti o povara pentru mine, Rose
Eu -Stiu...dar, Gray...eu vreau sa plec.Nu pot sta pentru totdeauna cu tine si asta stii si tu foarte bine.
Gray nu a negat.Sigur stia si el ca numai putea amana asta.
Gray -Chiar...nu vreau sa pleci...
Inima mi-a trasarit.Ce e acest sentiment ciudat?De ce ma simt asa??
Eu -S...sa ne intoarcem
Am urcat in masina fara sa ne spunem ceva unul altuia.Am pastrat tacere pana acasa.Poate l-am suparat.Nici eu nu stiu ce mai simte...
CITEȘTI
Cine sunt...?
Romance???:Ajutooor! Ajutoor!! Va rog, cineva sa ma ajute!!!!! Tipam continu ca o disperata, eram singura si parasita, fara nimeni, murdara....ca un caine abandonat de stapanul lui....dar in cazul meu, eu nu stiam cine imi era stapanul...sau daca am avut u...