🌌3🌌

77 4 0
                                    

Hwanwoong:

Hosszú egészen majd nem éjfélig nyúló tánc probánk volt. Minden erőnkkel azon voltunk hogy a to moonok bűszkék legyenek ránk. És ne okozunk csalódást nekik. Hogy kihúzott hátal mondják hogy to moonok. Izadtam mint egy ló a tánc probánk végén és a parketen hátamon elterülve behunyt szemekel Probáltam stabilizálni a légzésemet.

- Hwanwoong biztosan nem fogadod el amit Hyojin mondott neked? -hozta fel a témát leedo újra. Kifujva egy adag levegőt emeltem fel kicsit a fejemet rá nézve a térdén támaszkodó csapat társamra.

- Nem. Mit gondoltatok? Nyugodt szívvel elmegyek lazítani és Martinit szürcsölgetve nézem a naplementét a tengerpartról amég ti vért izadva dolgoztok ezerel?-kérdeztem vissza cinikusan majd a fejemet hátra hajtótam. Kezemmel a pólómat ráztam meleg testemnek egy kis szellőt adva hátha ettől lehütőm magam egy kicsit.

-Jól van igazad van hwang. De akkor is. Nem nézhetjük tétlenül hogy, mostanában egyre ingerületebb és zárkozotabb leszel. Nem hosszú időre mennél, és távolról is tudnál nekünk segiteni- mondta xion kedvesen mosolyogva rám. Izadt homlokomra tapadt hajamba túrtam felülve.

-Megtenétek hogy, nem erőltetitek? Tudom mit akarok. És a végleges válaszom nem-feleltem határozottan keményen ellent állva. A többiek egy emberként sóhajtótak fel egymásra nézve a fejüket rázva.

-Megakarsz felelni a to moonoknak. Nem akarod őket csendben hagyni megértelek, de akkor is, ha elrontod a lépéseket és fejben teljesen máshol vagy azzal nem okozol nekik csalodást? Azért gondold át újra hwang-mondta ravn török ülésben ülve tölem pár centire. Hirtelen álltam fel ezel megilyesztve őket.

-Baszki a frászt hoztad rám ember-kapot szívéhez keonhee amire bocsánatkérően néztem rá.

-Elmegyek kiszelőztetem a fejemet. Ne várjatok meg, későn megyek haza-tudakoltam velük szándékom.

- Ilyenkor? Este fél tízenkettőkor?- nézett órájára nagy szemekel ravn. Nem is vettem észre hogy, az idő ennyire elrepült.

-Igen ilyenkor. A friss levegő biztos jól fog majd esni. - intve egyet  nagyokat pislogo barátaimnak kaptam fel a földön heverő pulcsimat s vettem az irányt a kijárat felé. Mikor leértem behunyt szemekel szipantotam minél többet a friss levegőből ami nagyon jól eset felhevült testemnek. Fekete pulcsim kapuszniját magamra húztam és szemeimet szigorúan a betonra szegeztem. Újaimat a zsebembe mélyesztetem és el indultam az egyik irányba.

Nem érdekelt merre is megyek csak mentem amerre láttam. Az idő is kellemes volt ahhoz hogy kiszelőztesem a fejemet. Talán ez segít nekem hogy, ne legyek feszült és ingerlékeny. A fejemben csak is az jár amit ravn mondott. Igaza volt de akkor sem lennék nyugodt. Talán még feszültebb lennék ha távol lennék tőlük

Kavicsokat rugdostam a betonról el nem szakitva tekintetemet. Fő a biztonság. Este is lehetnek örült rajongók az utcán és csak az hiányzik hogy, elkapjanak. A zenére viszont felemeltem a fejemet körül nézve még is hol vagyok. De a környék nem volt ismerős nekem. És a legmegdöbbentőbb hogy, egyenesen egy  sztríptiz clubnál lyukadtam ki.  Azt hittem rosszul látok ezért a szemeimet is megdörzsöltem de a Club nem akart eltüni. Sok ember csödült befelé amit nem értettem  hiszen az este közepén ki akar alvás helyet kurvákat bámulni? Még én is az alvást választanám.  Kiváncsi voltam és valami megmagyarázhatatlan okból kifolyólag vonzot a hely. A tudat alattim azt sugta menjek beljebb.  Ezért sóhajtva indultam a recepciós megkérdeztem milyen részlegek vannak finoman burkoltan megérdeklődve idoloknak tervezet részleg van-e. És mivel volt ezért miután  levágta kivagyok azonal oda vezetett. Lila, sötöt lila és rózsaszín fényekben uszot a hely és még talán sötöt kék de abban nem vagyok biztos. Kör asztalok egy színpad a szokványos rúddal és a bár pult volt. A csiga lépcsőn lelépcsőztem mikor felébredtem a sokkból és elindultam a bárpult felé. Ma lazítani fogok. Nem akarok túl sokat agyalni mit miért teszek majd csak elengedem magamat. Levágodtam az egyik bárpultra és kértem két Martinit magamnak s amég késziteték nézelődtem jobban felmérve magamnak a helyet.

-Az italód-ragta elém a húszas éveiben járó szőke fiú mosolyogva.

-Köszi-vetem kezeim közé az italt és itam bele.

-Először jársz ilyen helyen? -kérdezte rá a pultos srác amire bolintotam egyet amit egy kisebb nevetéssel díjazott.

-Nem is tüntél olyanak aki ilyen helyekre jár-törölgete a sörös korsokat a fehér rongyal. Meglepet mivel olyan idolokat is láttam itt akikről soha a büdös életbe nem gondoltam volna hogy, be tenné a lábát ilyen helyekre. Például láttam Park jimint és onf Hyojint is. Sosem hitem volna hogy, pont itt futok velük össze.

Hirtelen elsötétedet. Azt hittem elment az áram de ekkor fel kapcsolódott a villanyt és egy lány jelent meg a színpadon. Szemeimet le sem vettem róla. Nem tudtam.  Tánc mozdulatait árgus szemekel néztem végig, amik oly profik voltam mintha kiskora ota ezt üzné. Bár nem értek annyira ehez a tánc stílushoz. A tánc végeztével tekintetünk találkozott ami fura mód bizsergető érzést keltett benem. Bizserget az egész testem. És nagyon ismerős volt az arca mintha ismerném. Még a szám is elnyílt annyira jól táncolt. Ezen persze a pultos jót szórakozol.

-Üdv itt-kuncogot-A lány aki elöbb táncolt látom nagyon elvarázsolt-megjegyzésére csak felhorkantotam és újra italomba kortyoltam. De a pultos nem fejezte be. - Min Seolhyun egy igazi bad girl. Vip táncosa a clubnak. Még persze excord de a színpadon jobban szeret lenni

-Ezt most minek mondod el nekem? Minden vedégednek reklámoznod kell vagy mi?

-Később lehet még benézel hozá, ki tudja-kacsintot amire el mosolyod vagy megráztam a fejemet

-Csak azért jöttem hogy, lazitsak nem hogy, kurvák kegyeit élvezem

-Pedig nagyon feszültnek látszol. Erre a legjobb gyógymod egy lány. A legtöbb idol ezért is jön ide. Itt nincsenek fanok csak te. Nyugodtan válogathatsz kedvedre a lányok között............

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Gátlások nélkül [ Hwanwoong- Oneus] 18+Where stories live. Discover now