🌌7🌌

47 3 0
                                    


Nyöszörögve fordultam hasra és temetem az arcomat a párnámba mikor xion lehúzta rólam a takarót hogy keljek fel.

-Kelj fel hwang! nem akarunk miattad elkésni-sóhajtva ültem fel és dörzsöltem meg szemeimet egy ásitás kiséretében.

-Nem hiszem hogy elkésünk ha adsz még 10 percet-hisztiztem de xion nem engedet elszánttan toporgot az ágyam melett.

-Ne légy hisztis picsa! Pontosan 10 perced van zuhanyozni, felöltözni és reggelizni-tudakolta vigyorogva amire kikerekedtek szemeim. Nekem 10 perc max a ruha választásra elég nem hogy a zuhanyzásra és a reggelizésre is.

-Akkor ki kell hagynom ma is a test ápolási rutinom-sóhajtotam duzzogva lebityesztve ajkaimat.

-Sajnálatos-szinészkedet szívére rakva kezeit. -Nehogy büdös legyél a táncprobán-nevetet fel. Bosszusan felkaptam a mellettem heverő párnát és neki vágtam amit készségesen elkapot.

-Nehogy a végén kiöntsem a francia márkáju parfüm gyüjteményedet-mosolyogtam el diadalittasan amire egyből megingott a magabiztosága és a mosolya is kezdet lehervadni. -Tudom ám hogy ritka darabok egyike.

-Ez nem ér! -dobantot dühösen felhorkantva-Ezt még vissza kapod playboy-fenyegetet meg viszont a jelzőre felkaptam a fejemet értetlenül.

-Mi ez az új becenév? Neked mániád idiotábbnál idiotább beceneveket rámagatni? Chh nevetséges-fontam karba kezeim fujtatva felfujva arcomat amire felnevetet.

-Nem tetszik? Rendben akkor átírom a
messenger nevedet Sztríptiz báros fiúra-kiguvadtak szemeim majd egyeből bevillant keonhee aki felhívta onf hyojint. De az álmosáktól azt sem tudtam mit beszélek ez is véletlen csúszhatot ki a számon. Behunytam egy másodpercre szemeimet majd rávezetem xionra.

-Úgy érzem már tudom miről fog szólni a reggeli-nevetem fel kínosan ki kelve ágyamból és a gardrobom elé lépkedtem. Xion csak nevetve vágodot le az ágyamra beleturva szőke hajába ami ma is szépen be volt állitva, pedig ma csak táncprobáink lesznek semmi olyan ami élőbe menne. Ő még is minden reggel üdén és frissen meg természetesen tökéletesen feszít a nappaliban a telefonját nyomkodva.

-Minden bizonnyal mindenki tudja hol töltöttem az északát-sóhajtotam fel a gardobomban felturva a ruhákat valami normális után kutatva.-Szép kis reggelem van

-De még mindig homályos hogy miképp kötötél ki egy olyan cluban

-Híd el még magam sem tudom.-fordultam hátra-Nem néztem merre megyek ezért mikor felnéztem egy sztríptiz club nézet vissza rám. Gondoltam be megyek iszok egy kicsit és lelépek de ekkor egy lány felment a színpadra és eszméletlenül táncolt hyojin meg közölte hogy vip táncos és excord is. Mit tehetem volna? Most az egyszer nem nyomtam el a vágyaimat. Jót szórakoztam.

-A helyedben szerintem én is eképpen cselekedtem volna. De amit nem értek hogy ha olyan jó táncos ahogy mondtad........

-Még annál is jobb-vágtam közbe vissza fordulva szekrényem felé.

-Akkor miért excord? hiszen lehetne háttér táncos is vagy valami más-igaza volt xionak de nem az én életem se nem az övé hogy eldöntsük egy idegen csajnak mi a jó. De nekem is büzlik valami. Viszont az ő élete. Mindenki maga dönti el hogyan formálja a jövőjét. Az összes döntés a mi kezünkben van.

-Az ő döntése. Nem ránk tartozik.

Seolhyun:

Mikor visszatértem a zuhanyzásból már nem volt ott a vendégem. Amit nem is bánok. Megmentet egy kínos szituáciotól. Mindig kerülöm a kérdéseket hogy "miért vagy az aki? " Mindig megkapom de hidegen hagynak. Vip táncosként sem arany ám az élet, kivált nem egy sztríptiz bárban. A rúdtáncot nem könnyü el sajátitani nekem is meg gyült vele a bajom egy ideig. Más lányt zavarnának az égető tekintetek amiket egészen a tánc végeztéig magamon érzek. Azok az éhes tekintetek a perverz beszólások. Én megtanultam lereagálni vagy épp más szemszögből nézni. De mások nem hinném hogy két óránál tovább birnák ezt üzni.  Én választótam ezt az életet és nem kivánok változtatni. Sem magam sem más miatt. Mert ez az én életem. Ha a színfalak mögött nem is érzem magam jól legalább a színpadot uralhatom.

(Nem hiszem el hogy alvás közben is ennyire aranyos

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Nem hiszem el hogy alvás közben is ennyire aranyos. Mindjárt lefolyok az ágyról🥺🌙)


To moon!

Remélem eddig tetszik a fici.  Találkozunk a folytatásban. 

Mivel annyira menő wattpadon. Legalábbis minden második fici írojánál láttam ilyent ezért gondoltam én is csinálok ilyent mert miért ne?

Az olvasoimat ezenel elnevezem Tomoonienak🥺🌙

További szépnapot/estét/reggelt/délutánt

Gátlások nélkül [ Hwanwoong- Oneus] 18+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora