🌌4🌌

66 3 1
                                    


"-Pedig nagyon feszültnek látszol. Erre a legjobb gyógymod egy lány. A legtöbb idol ezért is jön ide. Itt nincsenek fanok csak te. Nyugodtan válogathatsz kedvedre a lányok között............ "

-Az hogy más idol társam miért jön ide, ahoz semmi közöm nincs. Ezek melett az ő életük és nem az enyém-feleltem nemtörödöen.

-Te bajod. Szerintem ameddig ilyen feszült és ingerült vagy addig a koncentrálás is kevésbé jön össze a színpadon.- sóhajtota a pultos srác megvonva válait.

-Mostanában tényleg kevésbé sikerül-motyogtam gondterhelten. A srác csak kedvesen rám mosolyogva könyökölt a pultra.

-Tudom nehéz lehet, hogy az örült fanok miatt kevésbé van magánéleted. De a sztárok is emberek. Ne filoz rajta sokat. Szórakozni jötél ide. Enged hogy a szíved vezessen. Engedj utat az elnyomott vágyaidnak.-mondandoja befejeztével oda fordult az épp melém telepedő hyojinak.

-Hwanwoong? -lepődőt meg lehuppanva a bárszékre. -Sok a stressz neked is? A Beautiful dalunk megjelenése után a tagokat mindig itt ünepelünk.

-De...... egy ilyen helyen? Talán megkéritek valamelyik csajt, hogy adjon vetkőzös estét nektek? Vagy ti magatok másztok a rúdra?-viccelődtem teljes testel felé fordulva. Csak felnevetet combjára csapva.

-A humorod sosem változik-nevetet amire elmosolyodtam-Én csak a többiek áldozata vagyok-pislogot ártatlanul de a ravasz vigyora elárulta-A rúd túl magas elvárás lenne de megfontolom. Lehet ez lesz az új élet célom-jóizűen felnevetem.

-Melyik lány itt a legjobb? -felvonta a szemöldökét majd elgondolkodott.

-Ki akarsz rúgni a hámból? -mosolyodot el perverzen amire meg forgatam szemeimet.

-Nem. Csak érdekelt mitől van annyi vendég az északa közepén a clubnak

-Felcsaptál nyomozónak? -nevetet fel újra-Yeo Hwanwoong nyomozo-nevetet hangosan. -Amúgy a pár perccel ezelőtt lány miatt. Ő vip táncos. Halod valami eszméletlen gyönyörü a csaj. Pár nappal ezelőtt ő vetkőzö.......- hirtelen hallgatót el kínosan tarkojára simitva. Csak felnevetem, hogy most saját magát árulta el.

-Már mindent értek hyojin-bologatam-Szóval még is volt vetközös estéd-kínosan felnevetet majd válasz helyet egybe lehúzta a kért konyakját ami után arca grimaszba torkolodot.

-Most lépek. Majd még ütközünk-álltam fel majd mosolyogva lepacsiztam vele és elindultam a recepciós felé. Megakadt a tekintetem a plakáton ami a ki volt ragasztva a bejárati ajtóra.

"Ma a Club királynője szórakoztatja majd önöket. Garantáltan nem bántják meg. Seolhyun a club szépsége és tehetsége messze nem érhetik utol. Estéket is válal.

200000 wonért pedig akár a testi dolgokban is szíveskedik segédkezni."

Érdekelt miért annyira híres a cluba. Bevallom táncolni azt profin tud. De hogy a testi dolgokba is segédkezne. Nem értem ha ennyire profin táncol még is miért pont egy ilyen helyen dolgozik. Megfordultam és a recepciós fiatal szőke nőhez sietem.

-Miben segithetek szép fiú? -támaszkodott az asztalra ki tolva meleit. Csábitó mosolyra váltva.

-Min Seolhyun tudna fogadni? -a csaj unotan felsohajtot majd a gépébe kezdet el valamit pötyögni rágóját csattogtatva.

-Sajnálom de tele van. -pillanatot rám lemondoan sohajtotam fel mikor támadt egy ötletem. Határozottan néztem a szöszire.

-Annyit fizetek amennyit csak kell. Azt akarom hogy ma rajtam kivül egy vendége se legyen. Lehetséges? -felvonta a szemöldökét majd megkért várjak. Felhívott valakit minden bizonnyal a hely vezetőjét.

-Föni itt van személyesen ONEUS hwanwoong oppa és seolhyunt akarja. Tudom. Mondtam neki. De hajlandó bármennyit fizetni csak hogy ő legyen ma az egyetlen vendége-bolintva bontota a vonalat.

-Rendben de nem lesz olcsó ám

Nem tudom mi vet erre rá. De lehet az alkohol is. Nem ittam sokat ez igaz de nem tudom másra fogni a viselkedésemet mint erre. Lehet a pultosnak igaza van, és csak ez kell ahoz hogy felengedjek és minden stressz és probléma el szálljon.
Annyit fizetem amennyit csak kelet. Nem volt olcsó ez igaz de megérte. Ezel nem csak magamnak de a lányok is segítek. Azt mondta a pultos burkoltan mikor beszéltem vele hogy a színpad az egyetlen ahol szeret lenni. A színfalak mögötti munkát pedig nem prefelálhatja. Ezel megkimélhetem a durva kuncsaftaitól mert nem vagyok hülye hogy tudjam biztosan akadtak már ilyen vendégei.

Seolhyun:

-Szabad-szóltam ki megfordulva a székemben. Az egyik alkalmazott nyitott be amire kiváncsian vártam mit szeretne.

-Megkértek hogy szóljak ma csak egyetlen egy vedéged lesz-ledöbbentem a halodtaktól hiszen nem emlékszem volna hogy lenne ma még egy fellépésem hogy lemondják a vendégeimet.-Egyik vendég egy kötegnyi pénzt fizetett csak hogy ma csak ő legyen a vendéged-mosolygot rám.

-Ahh biztos megint valami durva faszi lesz-fintorogtam hajamba turva amire a lány felnevetet.

-Nem tünt annak. Irtó helyes és vonzó. Szerencsés vagy mert téged akar.

-Tőlem aztán Leonardo DiCaprio is lehet személyesen-vontam még válaimat felhorkantva...........

(Sokal jobban indul a napom ha látom őt és a mosolyát💕)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Sokal jobban indul a napom ha látom őt és a mosolyát💕)

Gátlások nélkül [ Hwanwoong- Oneus] 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum