Musíme dokončiť toto ,,číselkovanie" takže táto kapitola bude o (tramtramtratatadá)
ŠESTKE!
Alebo Tris Priorovej alebo Beatrice Priorovej.
(Volajte ju ako chcete)Úprimne, za mňa je to naozaj super človek. Nie preto že by bola divergentná, alebo čo.
Proste mne príde ako dobrý príklad superhrdinu. Není bezchybná, ale nezištná, a nepotrebuje žiadne kostýmčeky(ale uznajme že pri Katniss to bolo super), plášte, trenky cez gate.
Proste zahodila svoje vzťahy(zlé či dobré) a šla do boja.
A je mi úplne jedno že či kvôli génom alebo nie.V divergencii Tris hľadá kto skutočne je a učí sa čo je podstata obety.
Ale samozrejme má svoje chyby(Ale vďaka tomu není Mary Sue)
Napríklad samovražedné sklony, to nám prezradila Christina na začiatku.
Aj keď by to chcelo kúsok pochopenia, že keď zabiješ kamoša, umrú ti v priebehu jedného dňa rodičia, tak asi nebudeš ako slniečko na hnoji.
(Pokiaľ ťa nenapichajú ľudia z Harmónie🤣)Tvrdohlavosť je klišé všetkých hrdinov.
Mám pocit.Kedže Tris pochádzala zo Sebazaprenia, znamená to že nemá moc záujmov, takže fakty (aby vás to zaujalo viac) budú o samovraždách, dobre?
A potom skúsim vypátrať nejaké meme.Fakty o samovraždách, ktoré dúfam že vás zaujmú.
1. Každých 40 sekúnd niekto dobrovoľne zomrie.
2. V New Yorku sa viac samovraždí než vraždí.
3. V roku 2012 sa viac amerických vojakov zasebavraždilo, než zomrelo behom vojenských misií.
4. Najviac samovrážd sa deje Golden Gate Bridge v San Franciscu. Od roku 1937, kedy bol most otvorený, ho využilo na tento čin vyše 1200 ľudí.
5. Vetšina pokusov sa odohráva v Pondelok.
6. Najviac sa odohrávajú na jar.
7. Najmenej samovrážd robia vysokoškoláci.
8. Najčastejšie volia smrť obesením.
9. Muži majú v obľube zastrelenie, otravu a skok z výšky.
8. Ženy hlavne otravu a tiež skok z výšky, ale zastrelenie nie.
10. Niektoré štúdie hovoria že až 25% percent obetí autonehôd sú samovrahovia.
11. Až do roku 1961 bol pokus o samovraždu bratý vo Veľkej Británii ako trestný čin.
12. Najviac samovrážd páchajú umelci, najmä spisovatelia a iní písalkovia.
Ehh...Dúfam že vám to nehrozí a že keď potrebujete zabudnúť na to, aký je svet hrozný, tak nemyslíte na samovraždu a ani na alkohol. Že radšej idete stráviť čas s niekým s kým vám je príjemne a záleží vám na ňom. (Podobne si to predsavzal Štyri)
Zdroje: https://g.cz/16-faktu-o-sebevrazdach-ktere-si-chcete-precist/
(Ľudia si radšej sgustnú na vedľajších postavách)
YOU ARE READING
Fanúšikovia Divergencie
RandomTúto ,,knížku" som myslela ako také nejaké ,,fórum" abo čo. No proste by som tu rada rozoberala veci okolo divergencie, od zbierky pinov, po recenzie na internete a aj samotné časti knížiek. Pretože na slovensku som zatiaľ našla iba jednu relatívne...