4.4.

8 2 5
                                    

Takže milí ľudia, raz som našla jedno video na youtube, týkajúce sa dnešného magického dátumu❤️

(Idem otravovať so Štyrim)

Je to v podstate niečo ako výzva.
Proste štyri slová Štyrimu.
Vymyslíte štyri slová pre Štyriho.
Nemusíte sa nad ním rozplývať ako niektorí ľudia hore vo videu😁 Není totiž skvelý.

Ale i tak.
Ja mám toto🤣:

Si dobrý s nožmi. (Lepší než ja. Narážam na zákon schválnosti, kvôli ktorému som sa v pondelok porezala)

Takže do komentárov niečo napíšte🙂

No a táto kapitola bude mať ešte jeden účel.
Ide o to že ma jedna baba z wattpadu tagla do takej výzvy - Radosť wattpaďanům (napísala som to správne?)

No a ja som sa rozhodla, lebo mám pocit že vám to urobí radosť, že tuto spomeniem dve čitatelky ktoré túto knihu čítajú od začiatku (vlastne sú tu zatiaľ jediné, ale možno sa sem niekto pridá, napríklad o dvesto rokov :

Caleb opatrne vloží kábel do zástrčky. Nikto, ani poriadne nevedel čo sa dá očakávať, možno až na pár počítačových géniov. Tobias to vysvetlil takto: Ak dotiahneme tú skriňu, teda počítač sem, do tak isto dvestoročnej serverovne, a zapojíme do elektriny možno niečo objavíme.
Čo ale, to si nechal pre seba. A tak v skriniach v serverovni prúdila elektrina, a Cara skladala počítačové komponenty do kopy  zatiaľčo Tris s Christinou sa nechápavo prizerali.
Tobias si sadne k počítaču :,,Heslo, aké by mohlo byť heslo?"
Christina  so zámyslom srandy povie: ,,Skús heslo123."
Napodiv ,heslo bolo správne a Cara preto utrúsi :,, Hm, nemôžu byť všetci informovaní."
,,To že nie je niekto geneticky upravený, aby mu to viac myslelo, neznamená že je blbý. Inak, Štyri pusti ma tam." odvetí jej Christina.
,,Nie." povie jej Štyri, čo strhne roztržku medzi všetkými. Nakoniec to ale skončí tak, že ku počítaču pustí Štyri Tris, svoju ženu.
Tris mlčky klikne na modro-zeleno-žlto-červený krúžok na spodnej lište. Obrazovka je biela a vyskočí na nej nápis Google. Ostatní ticho pozorujú ako Tris zaklikne oranžový štvorček s W vo vnútri.
Niečo tam znova vyskočí, a Tris znova klikne na prvé čo spatrí.
,,Čo tam je?"spýta sa Christina.
,,Neviem, píše sa tam niečo, ale je to akoby v inom jazyku." odvetí Tris.
,,Skús do toho Googlu zadať prekladač." povie Caleb , ktorý sa v tom akosi lepšie orientoval.
Tris ho ale radšej pustí rovno k počítaču. Veď mu už dávno odpustila.
Caleb niečo vyťuká a potom začne čítať: Ctrl V, je to zo Slovenčiny. Túto ,,knížku" som myslela ako také nejaké ,,fórum" abo čo.
No proste by som tu rada rozoberala veci okolo divergencie, od zbierky pinov, po recenzie na internete a aj samotné časti knížiek."
Všetci mierne pleštili oči a Štyri paranoidne obíme Tris.
Nikto netušil komu tento počítač patril, iba ho našli vo štvrti bezprizorných a bol hrozne starý.
Christina potom ale vyprskne smiechom :,,Takže my sme postavy z nejakej knihy?"

)

Fajn, späť k veci. Takže túto kapitolu venujem
AlaBalintova
_cimrakova_

Pretože vy ste tu od začiatku a som rada za to🥰
A AlaBalintova ma do tej výzvy tagla, tak aj preto😁
Ďakujem za všetky prečítania, hlasy a komentáre❤️Moc si toho vážim.

Veselú Veľkú noc🐣

Spomente hocičo okolo divergencie, čo vám príde čudné.
Prečo koláčové grafy o divergencií (najmä ak zahrňujú Koláč Neohrozených) niesú v tvare Koláču Neohrozených.

A ešte jedna vec, chcem urobiť kvíz Ktorá frakcia si, a chýbajú mi otázky. Takže ak máte nápad na situáciu, v ktorej sa vaša frakcia prejaví, tak napíšte tiež:)

<4

Fanúšikovia DivergencieWhere stories live. Discover now