t/i x Hisoka - Hisoka z HxH

358 5 2
                                    

t/i - hejj co ty robisz?- powiedziałaś na widok chłopaka który robił bardzo złą rzecz. a mianowicie macał dziewczynę, która widocznie tego sobie nie życzyła.

girl- proszę pomóż mi!!- powiedziała przez łzy

boy- oh zamknij się - powiedział ze złością do biednej dziewczyny- ohh może się przyłączysz?~ - powiedział zboczonym tonem tym razem kierując słowa do ciebie

t/i- podziękuję - rzuciłaś jakby od niechcenia

 rzuciłaś swój plecak. i podbiegłaś do chłopaka z celem uderzenia go. niestety chłopak bez żadnego problemu złapał twoją pięść kierującą się na jego twarz. 

boy- ohh chyba coś ci nie wyszło?~ hahaha~ - powiedział z rozbawieniem

t/i - zamknij się!!- wykrzyknęłaś kierując drugą rękę w jego brzuch.

niestety i tym razem zablokował twój cios. jednak tym razem to coś ci dało. żeby odparować ten atak musiał użyć drugiej ręki przez co puścił tamtą biedną dziewczynę. 

t/i- szybko uciekaj, mną się nie przejmuj poradzę sobie!!

na te słowa dziewczyna nawet nie musiała czekać, bo już uciekała. 

boy- aj, aj, niegrzeczna dziewczynka przez ciebie uciekła moja zdobycz~

t/i- no i dobrze!

boy- oj nie myślę, teraz ty zostałaś moją zdobyczą~ - powiedział oblizując wargi

t/i-  tylko spróbuj - powiedziałaś z lekkim strachem 

chłopak tylko cię uderzył w tył głowy czymś ciężkim. straciłaś przytomność.

.

.

.

.

.

boy- ojj nareszcie się obudziłaś~

t/i - gdzie ... gdzie ja jestem? 

boy- w moim domu a dokładniej w mojej piwnicy~

t/i- po... po co mnie tu zabrałeś?

boy- no domyśl się~ a w ogóle wiesz że cię rozebrałem do naga?~

tylko spojrzałaś na resztę swojego ciała. było tak ja powiedział.  siedziałaś przywiązana do miękkiego łóżka z rozkraczonymi nogami. zarumieniłaś się i próbowałaś zakryć jak najwięcej. chłopak jednak nic nie zrobił nawet nie spojrzał na twoje imntymne miejsca jedyne co  to patrzył się w twoje oczy i się lekko uśmiechał.

t/i- puść mnie z tond ty zboczeńcu!!

boy- po co miałbym wypuszczać własną zdobycz?~

t/i- nie nazywaj mnie tak! a w ogóle to ja mam imię!

boy- to mi je zdradź~

t/i - mam na imię t/i

boy- ładne~

t/i - może teraz ty mi swoje zdradź?

boy- a po co?... nie widzę w tym sensu... ale jeśli nalegasz to mam na imię Hisoka 

Hisoka? hymm coś ci to imię przypominało. a no tak przecież twój chłopak ma na imię Hisoka Morow.

Hisoka- masz śmieszny wyraz twarzy~

t/i- mógłbyś podejść bliżej abym mogła zobaczyć twoją twarz

Hisoka podszedł bliżej. byłaś w wielkim szoku ma twarz jak twój chłopak.

one shot hxh - HisokaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz