Hisoka x Illumi

232 7 8
                                    

~ hej tym razem pisze o Hisoce i Illumim wedłòg życzenia mojej czytelniczki "Marysia_Kurczenwm" dzięki za pomysł i zapraszam więcej osòb do pisania swoich propozycji w kim tym razem Hisoka się zakocha a może kto w nim?  
Ps.: Od dzisiaj zaczynam inną systematyczność. Dodam książkę albo:

-kiedy napiszecie mi propozycję

-kiedy wpadnę na genialny pomysł

-kiedy spotkam na swej drodze życia jakąś inspirację

No to przechodzimy do książki (☞゚∀゚)☞~

Myśli Hisoki: Ahhh jak moje życie jest monotonne ahhh~ czy mogę to w jakiś sposòb zmienić? Raczej nie na to trzeba czekać. Pròbowałem zarywać do Machi jednak jak to ona jak zwykle mnie odrzuciła. Co za dziewczyna intryguje mnie. No ale trzeba spròbować z kimś innym

Hisoka: no dobra co ja tu będę tak siedział i rozmyślał nad swoim życiem?! No już Hisoka wstawaj ròsz swoim wielkim tłustym tyłkiem!

No i w końcu po 5 minutach pròb przekonania siebie wstał. Ruszył do wyjścia otworzył drzwi i powędrował przed siebie.

Myśli Hisoki: a może tak pòjść i spròbować jeszcze raz zostania łowcą? No to dobry pomysł przynajmniej coś zrobię

Hisoka więc powędrował i zapisał się na pròbę zostania łowcą. Wszedł do wielkiego tunelu gdzie miał być początek. Poczuł nagle jakąś silną aurę. Spojrzał w kierunku z ktòrego ją poczuł. Stał tam wysoki dość brzydki facet z wbitymi w siebie złotymi igłami.

Myśli Hisoki: kto to jest? Nie ważne ale jest cudownyy. Warto było tu przyjść.

Poczuł jak ktoś szrurchną go w ramię. Hisoka nie wytrzymał i stało się to:

Poczuł jeszcze jedną aurę dużo słabszą lecz czuł w niej niezmierny potencjał

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Poczuł jeszcze jedną aurę dużo słabszą lecz czuł w niej niezmierny potencjał. Wtedy jakiś staruch wszedł do tunelu i oznajmił że egzamin na łowcę właśnie się zaczoł. Hosoka zaczoł biec truchcikiem, ale i tak dobiegł jako pierwszy. Czekał tam na innych. Pierwszymi jakich zobaczył byli mali chłopcy obaj mieli niezłą aurę lecz Hisoce bardziej spodobał się chłopiec w zielonym ubranku. Po paru innych zawodnikach wreszcie przyszedł jego wybraniec- facet z wbitymi szpilkami. Podszedł do niego i zaczęli rozmawiać.

Hisoka: czuję od ciebie naprawdę wielką aurę~

Facet: dzięki.

Hisoka: czy mogę poznać pańskie imię?~

Facet: jestem Illumi.

Hisoka: co za wspaniałe imię. Moje to Hisoka i nie jest tak wytworne jak twoje~

Illumi: aha

Po jakimś czasie i po tym jak Hisoka rzucił swoje karty powędrowali do lasu. Hisoka miał parę problemòw ale dał radę. Spotkał Illumiego i zaczęli rozmawiać.

one shot hxh - HisokaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz