Když jsme se probrala ležela jsem na posteli asi mě Newt přenesl když jsem usla.
Newt stále spal zas jsem vztala tak ve 4 hodiny ráno.
Šla jsem do sprch a oblékla si černou sportovní podprsenku a sportovní legíny.Vzala jsem prázdnou flašku a šla do jídelny.V kuchyni už bylo rozsvíceno.
Vešla jsem do kuchyně a Pánvička se hrabal ve skříňkách asi pro hrnec.,,Ahoj"když jsem dořekla Pánvička se lekl a bouchl se do hlavy o skříňku.
,,AU!"chytl se za hlavu a já se začala smát.
,,A-ahooj"pořád se držel za hlavu a já se pořád smála.
,,Promiň to jsem nechtěla"smála jsem se.
,,V poh...jee tohle ráno začíná být zas skvělí projel mě pohledem."a usmál se šibalsky.
,,Haha jak vtipné jen si jdu pro vodu."
,,Vážně teď začínám mít rád rána"zasmál se a já se zasmála s ním.Natočila jsem si vodu a hned jsem šla ke dveřím.
,,Tak ahoj"
,,čau čau přijď včas na snídani a ať se ti pěkně běhá"usmál se a já na něj kývla.Šla jsme zas doprostřed placu a začala jsem se protahovat zas jsem si zacvičila jogu.
Po asi 15 minutách cvičení jsem si tam nechala flašku a šla běhat zas tu trasu co včera.Po běhání jsem odnesla flašku do kuchyně a šla rovnou do koupelny protože jsem tam už měla batoh.Udelala jsem si hygienu a vysprchovala jsem se.
Pak jsem si šla dat batoh do pokoje zas jak včera a Newt už byl vzhůru a zrovna když jsem přišla tak se oblékal naštěstí už tričko.
,,Promiň ehh počkám venku."
,,Neee dobrý už jsem hotový.",,Zas ranní ptáče?"usmál se.
,,Jak jinak"usmála jsem se.,,No nic už asi bude snídaně cítila jsem to až ve sprše."
,,Nooo dobrý tak můžeme jít?"
,,Jasně"položila jsem batoh do pokoje a šla jsem s Newtem do jídelny.Byli jsme mezi prvními takže tam moc lidí nebylo.
S Newtem jsme si sedli tam kam si normálně sedame.
Pak začali přicházet běžci protože už se blížilo šesté hodině ranní.Sedl si k nám Minho.
,,Cauu Elle"obejmul mě přes ramena.
,,Ahoj"usmála jsem se.
,,Čau Newte"řekl Minho.
,,Už jsem si myslel že si mě nevšimneš."Chvíli jsme si povídali než Minho musel jít do Labyrintu.
,,Dneska s Albym budeme probírat nové pravidla ohledně tebe a budeš dneska zkoušet různé práce aby jsi se mohla taky zapojit."usmál se na mě.
,,Dobře"opětovala jsem úsměv.
,,Tak po obědě v chatce."pomalu vstával z židle a odcházel.
,,Jasan"Šla jsem za pánvičkou odnést prazdny talíř.
,,Pánvi nepotřebuješ pomoct nějak...?"
,,Hale jestli chceš tak mi můžeš oloupat brambory."
,,dobře jdu na to"
Pánvička mi ukázal kde co je a já začla loupat.,,Hale já si dojdu na záchod"řekl Pánvička.
,,Jasně utíkej"Když Pánvička zavřel dveře začla jsem si broukat písničku nevim jak ale nějak si pamatuji pár slov.
Jelikož tu nikdo nebyl tak jsem využila situace a začla si ji zpívat.And I don't care if I sing off key
I find myself in my melodies
I sing for love, I sing for me
I shout it out like a bird set free
No I don't care if I sing off key
I find myself in my melodies
I sing for love, I sing for me
I'll shout it out like a bird set free
I'll shout it out like a bird set free
I'll shout it out like a bird set freeNow I fly, hit the high notes
I have a voice, have a voice, hear me roar tonight
You held me down
But I fought back loudBut there's a scream inside that we all try to hide
We hold on so tight, we cannot deny
Eats us alive, oh it eats us alive
Yes, there's a scream inside that we all try to hide
We hold on so tight, but I don't wanna die, no
I don't wanna die, I don't wanna die.
(Písnička nahoře)Když jsem dokončovala poslední slovo najednou jsem si všimla Pánvičky jak se opíral o futra.
,,Ježíš já jsem se tě lekla"zaklela jsem.
,,Takže ty ne že jsi nadaná ve cvičení ty vynikáš i ve zpěvu.",,Haha ty jsi vtipný"řekla jsme ironicky.
,,To nebyl vtip zpíváš nádherně."
,,Nemyslím si"
,,A co jsi vůbec zpívala..?"
,,Ani nevím broukala jsem si a najednou mi přišla na jazyk slova"
,,Ahaa tak to jo,no tak jdeme pracovat."Celou dobu jsem pomáhala Pánvičkovi v kuchyni.
Přicházeli hladový krky a tak Pánvička nandaval a já podávala klukům.
,,Co tu děláš?"řekl malej Chuck.
,,Měla jsem chuť pomoct."
,,Aha no tak si k nám pak přijď sednout."
,,Jasan"Po tom co jsem všem dala jídlo tak jsem si šla sednout ke klukům ty tam celou dobu probírali čeho si první všimnou na holce.
,,Nahned řeknu prostě kozy."řekl Minho musela jsem se zasmát.
,,No a co ty Elle čeho si první všimneš?"
,,Na klukovi samozřejmě"potvrdí Newt.
,,Já to je jasný já oči a pak hned vlasy"usmeju se.,,A co ty Newte?"
,,Ani nevím asi celkově obličej no pak až to zaměřím na zadek."zasmějeme se všichni.,,No nic tak jdeme zachvili už začíná porada."
Na poradě jsme řešili že budu dneska zkoušet všechny práce kromě stavení u Gallyho a u Krvárny protože to pro mě úplně není.
,,Teď se přesuneme do jídelny protože by jsme všem chtěli říct jaká budou nová pravidla."Řekl Alby.
Přišli jsme do jídelny a byli tam snad všichni.
,,Dnes jsme se tu sešli aby jsme si řekli nová pravidla ohledně Elle."říkal Alby.,,Pravidlo číslo jedna NIKDO se nedotkne Elle aniž by se jí zeptal musí vám to svolit."
,,Druhé do koupelny když tam bude Elle nikdo nesmí...Aby jste věděli jestli tam Elle je tak máme provázek který bude dávat na kliku když Elle bude ve vnitř,když nebude bude ho dávat do malé krabice v jídelně bude vždy u okénka."
,,Vím že je to dost zvláštní ale už nevime jak by jsme to udělali lépe.Takže konec porady teď si jdete po svých."dořekl svůj monolog Alby.
Všichni jen přikývli a šli si svou cestou.
Celý den se skoro nic nedělo jen jsem zkoušela práce,první jsem šla k Meďochům k Jeffovi pomáhala jsem jim tam dávat do pořádku různé léky a papíry ohledně lidi co byli kdy zraněný.
Prostě nuda jen papírování a přerovnávání.Pak jsem šla k Pánvickovi který dělal večeři takže jsem mu rovnou pomohla a měla práci hotovou.
Zítra už mi zbývá u Zrta zahrady ale to nějak zvládnu.
Po večeři jsem ani nepřemýšlela a šla jsme si rovnou lehnout byla jsem utahaná a tak jsem padla do říše snů.
ČTEŠ
Nikdy tě nepustím ✔️
FanfictionVšude tma a divné skřípavé zvuky...Když se rozhlédnu kolem sebe skoro vůbec nic nevidím cítím jen jak rychle jedu směrem nahoru... CO SE TO DĚJE?!KDE TO JSEM?! Kde je neznámá dívka? Proč si nic nepamatuje? Proč je vůbec tady? Kam jí její osud dovede...