6✩

1.1K 38 1
                                    

Pomalu jsem otevírala oči strašně mě bolelo rameno a hlava.
Ležela jsem u Meďochů na posteli.
Najednou jsem si všimla jak mě někdo držel za ruku.
Byl to Newt který spal.

Jen jsem se usmála.
I když mě bolelo to rameno tak jsem mu musela sáhnout do jeho vlasů.
Vzala jsem pravou ruku a pomalu ho hladila po vlasech.
Druhou rukou jsem mu pořád držela ruku.

Najednou se začal probouzet asi toho moc nenaspal měl velké kruhy pod očima.

,,ELLE"řekla šťastně.
,,Ahoj"usmála jsem se.

Newt ani trochu neváhal a obejmul mě i kdy to trochu bolelo i tak jsem mu opětovala obejmutí.
Když mě obejmul hned jsem se cítila v bezpečí.

,,Jak ti je?"zeptal se Newt ustrašeně.
,,Bolí mě hlava a rameno."

,,Elle vím že je to nepříjemné ale vís co se stalo?Našli jsme u tebe Gallyho..on nám řekl že za tebou šel a omylem jsi spadla...ale já si myslím že to tak nebylo..."

Měla jsem chuť vztát a jít mu dát pěstí.
Pomalu jsem se zvedala ale bolelo to a hned jsem se zas položila.
,,Auu"
,,Elle musíš být v klidu aby jsi si nespřetrhala stehy..řekneš mi teda co se tam stalo guty?"

,,Přísahám že toho frasáka zabiju."
,,Šla jsem emm si zaběhat..a napadlo mě se vykoupat v jezeře..po chvíli jsem se zas oblékla a šla jsem směr Plac když v tom jsem uslyšela kroky za sebou.
Byl tam Gally a říkal že ví že něco skrývám vůbec nechápu co tím myslel...pak mi ještě říkal že si nejdřív prohraje v tu dobu mi došlo co tím myslel snažila jsme se odejít ale on mě chytil za ruku."když o tom mluvím třese se mi hlas a začínají mi téct slzy.

,,Pa..pak mě chytil za ruku nechtěl mě P..pustit tak jsem ho kopla do rozkroku a utekla..nemohl mě dohnat tak mi do zad hodil kámen a já spadla na zem cítila jsem bolest na rameni a bolela mě hlava pak jsem viděla už jen tebe zamlženě a pak tma."

Otřela jsme si slzy.
,,El chci aby jsi věděla že ti věřím."usmál se na mě a znovu mi chytl ruku.
V tu chvíli když to dořekl jsme se musela usmát dával mi pocit bezpečí a pocit domova.

Přišel Jeff a Newt dal hned ruku pryč.
,,Ahoj Jeffe.."
,,Ale Šípková Růženka se nám probudila."vtipkoval Jeff.

,,Jak to semnou vypadá ?"
,,No máš malý otřes mozku a rameno pohmožděné a ránu tam máš samozřejmě naštěstí se ti ten klacek nic vážného neudělal ale musíš teď odpočívat."

,,Ahhh sakra takže žádný pohyby jen nuda tady?"
,,Už to tak vypadá"zasmál se Jeff.

,,To nezvládnu"řeknu s úšklebkem.
,,Zvládneš i kdybych tě tady měl držet proti tvoji vůli."řekne Newt.

,,To není fér"skřížim ruce na prsou.
Newt se jen začne smát.
,,Přijde ti něco k smíchu?!"zamracim se.
,,Jsi roztomilá."usměje se na mě a já na něj.
V jeho přítomnosti se cítím straně moc dobře.

Začínám se bát že ho začínám mít radši jak kamaráda.
NE nad čím to přemýšlím dost Elle.

Nikdy tě nepustím ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat