Když jsme doobědvali tak jsme se šli připravovat na večer šla jsem se vysprchovat.
Když v tom jsem slyšela otevření dveří.
Hned po tom co se dveře zavřeli jsem si vzala ručník který jsem měla na tyči u sprchy.
,,Haló..?"bála jsem se kdo to je.
A najednou jsem viděla jak ke mě jdu hnědé oříškové oči.,,NEWTE!Ty pako to mi už nedělej!"
Jen se na mě usmál.
,,Teď jsem se fakt lekla.",,Promiň nechtěl jsme tě tak vyděsit."usmál se a šel ke mě blíž.
,,Asi by jsi potřeboval schladit."
Čím dál se ke mě přibližoval a já couvala když v tom jsem na nás pustila studenou vodu.S Newtnem to vůbec nehnulo jen se mi koukal do očí a přibližoval se až byl úplně u mě.
Chytil mě za pas a začal mě vášnivě líbat.
Cítila jsem se tak krásně když na nás padaly kapky vody.
Newt měl na sobě úplně celé mokré oblečení.Odtrhly jsme se a já mu pomalu sundavala tričko.
Jela jsem přes celé jeho vypracované bříško až k jeho krku.Ručník jsme měla zavázaný takže nespadl.
Newt svéma rukama jel po mých zádech na kterých jsem měla ručník.Byli jsme úplně celý mokrý a voda byla už moc ledová.
Vzala jsem ruku za sebe a začala dávat teplou vodu.
Všude byla pára.
Bylo to romanticky oba navzájem jsme jezdili po křivkách našich těl.Pomalu jsem Newtovi rozepínala pásek.
Stále mě vášnivě líbal.
Newt mě zatlačil o zeď a já se opřela.Své vanilkové rty přitiskl na můj krk.
Bylo to tak uvolňující a příjemné.
Musela jsem vzdychnout jak jsem byla v rozpacích.Newt semnou vždy dokázal dělat divy.
Pomalu si začal sundavat kalhoty a ponožky byl tam jen ve spodním prádle.,,Myslím že je řada na tebe"jen jsem se kousla do rtu a koukala mu do očí.
Vzala jsem ho za krkem a začala vášnivě líbat.
Pomalu mi začal rozvazovat růžovej ručník který jsem měla na sobě.Stala jsem tam úplně nahá.
Newt mě zas začal líbat na krku.
Pak se naše rty znova propojovali.
Sundala jsem Newtovi poslední kus oblečení co na sobě měl.Jel koncema svých prstů od mého podbřišku až k mému krku.
Když v tom někdo zaklepal.
Oba jsme se lekly.Newt tu neměl byt měla jsem tu být jen já...
,,Ehmmm...kdo je tam?"
Newt jakoby udělal naschvál a začal mě líbat na krku.Musela jsme se smát.
,,To jsem já Chuck..já jen že bych se chtěl jít osprchovat."slyšela jsem jak se zasmál.
,,Ahheh..johh...ZACHVILI BUDU!"
,,Joo a jsi tam v pohodě?"
,,Já joo ehhh jo já ahh jen jsem si pustila moc studenou vodu dobrý zachvili budu ho..ho..hotová."potichu jsem vzdychala.,,Dobre jdu zatím do jídelny."
,,Jo ehh ahh jojooo."Slyšela jsem jak se Chuck vzdaloval.
,,Ty blbecku.."pořád jsem byla v rozpacích.
Newt se odtrhnul od mého krku a začal se smát.,,Alee copak pořád je voda tak studená..?"
,,Haha ty jsi vtipnej."
Spolu jsme se vysprchovali a šli jsme do pokoje pro oblečení.
Nevím jak je to možný ale ona jsme si ho zapomeli.Bylo už tak 5 hodin docela rychle to uteklo.
Oba dva ruku v ruce jsme šli směr náš pokoj s ručníkama na tělech.
Naštěstí jsme nikoho nepotkali.Když jsem přišli do pokoje připravila jsem si bílé tílko a šedé tepláky které mi byli až do pasu.
Dnes bylo docela horko tak jsem si ani nebrala mikinu.Newtovi jsem taky vybrala oblečení.
Černé tepláky s šedým tričkem.
Když jsem mu ty jeho věci připravovala chytl mě za pas a otočil si mě k sobě čelem.Stále jsme byli jen v ručníkách.
,,Co takhle pokračovat v čem jsme začali?"usmál se a zvedl obočí.
Nestihl mě ani políbit a někdo zaťukal.Newt nahlas zabručel.
,,Kdo zas?"než to však dořekl Minho vtrhnul do dveří a stal tam jak Y.,,Jeejj ruším."zeptá se Minho.
,,Hale ne vůbec ne my tady právě teď se jdeme převléknout...heh."usmála jsem se.,,Noo dobrý tak já Newte Alby chce aby jsi už šel za ním.."řekl Minho.
,,Jasně..hned jsem tam."zabručel Newt.,,Joo a mimochodem Elle v tom ručníku ti to sluší."zasmál se a rychle utekl aby po něm něco Newt nehodil.
Newt nakročil a chtěl běžet za ním i v ručníku co měl kolem pasu.
Ale já ho zastavila.
,,Neneee klid dělá si jen srandu lásko.."řekla jsem v klidu.
Otočil se na mě.,,Miluji když mi takhle říkáš."
,,A já miluji tebe"usmála jsem se.
,,Já tebe"a políbil mě.
Když se odtrhl musel jít zavřít po Minhovi dveře.Pak jsme se už jen převlékly a šli ke dřevu co kluci celý den připravovaly.
Newt tam ještě pracoval a já šla ještě pomoct Pánvickovi s občerstvením.Když jsme měli vše hotové donesli jsme to na stoly u dřeva.
Bylo tak 8 hodin a Newt a ostatní kápové zapalovali dřevo.Byl to jeden velký žár plamenů.
Všichni měli od plamenů oranžové tváře.Já jsem si sedla k pařezu trochu dál od ohně.
Hned co mě našel Newt si ke mě sednul.,,Dáš si?"ptá se už trochu napity Newt.
,,Jasně proc ne.."usmála jsem se.
Hned co jsem to ochutnala jsem to vyprskla.
,,Frase co to k sakru je ?"
,,Gallyho nápoj"zasmál se.
,,Na tu chuť si zvykneš"Vzala jsem mu termosku z ruky a znova se napila tentokrát jsem to polkla.
,,hou hoou houu"řekl zaskočeně Newt.
Já jsem jen vyzvedla obočí a koukal mu do očí.
ČTEŠ
Nikdy tě nepustím ✔️
ספרות חובביםVšude tma a divné skřípavé zvuky...Když se rozhlédnu kolem sebe skoro vůbec nic nevidím cítím jen jak rychle jedu směrem nahoru... CO SE TO DĚJE?!KDE TO JSEM?! Kde je neznámá dívka? Proč si nic nepamatuje? Proč je vůbec tady? Kam jí její osud dovede...