3- Gardiyanlarla Tanışma

154 7 6
                                    

ELSA:

Arkamdan gelen sesle irkildim. Hızlıca ruh sembollerini yere bıraktım ve ayağa kalkarak sesin geldiği yöne döndüm. 5 kişi vardı. Kabaca anlatmak gerekirse: Şişman ve beyaz sakallı iri bir adam, anladığım kadarıyla bir peri, sarı ve parlayan küçük bir adam, olması gerektiğinden çokça büyük bir tavşan ve beyaz saçlı elinde sopa tutan bir genç. Açıkçası hiçbirini tanımıyorum. Ellerimi saldıracakmışcasına onlara doğru uzattım.

E: Neler oluyor? Siz kimsiniz? Ahtohallan'a nasıl girdiniz?!

N: Hey, hey! Sakin olun küçük hanım, niyetimiz kötü değil.

E: Size nasıl inanacağım?

J: Biz 5 kişiyiz. Emin ol seni öldürmek isteseydik çoktan yapardık.

E: Ben aynı fikirde değilim.

Elimle beyaz saçlı çocuğa doğru bir buz parçası fırlattım. Hızlıca geri çekildi. Şaşkınlıkla buzu fırlattığım yere bakıyordu. Sonra bana baktı ve ben de hava atarcasına elime üfledim. Sonra havalı bir bakış attı ve elindeki sopayı yukarı kaldırdı. Sonra sopanın olduğu yerden birkaç saniyeliğine kar yağdı. Bu sefer şaşıran kişi ben olmuştum. O da mı aynı güçlere sahip? Ama bu çok saçma. Ben bir ruhum, peki ya o?

E: S-sen de yapabiliyorsun! Ama nasıl?!

J: Ne diyebilirim ki? Ben bir gardiyanım.

E: Gardiyan mı? Ne gardiyanı?

N: Evet, böldüğüm için üzgünüm Jack. Ama bence artık kendimizi tanıtma zamanı geldi. Bendeniz ünlü Noel Baba, North. Memnun oldum.

T: Ben Toothiana, başka bir deyişle Diş Perisi. Memnun oldum!

B: Bunnymund, Paskalya Tavşanı'yım.

J: Jack, Jack Frost. Ben... kar yağdırabilirim.

Küçük sarı adam kafasından kumla şekiller çıkartmaya başladı. Bunun anlamı ne?

E: Ah, o ne diyor?

J: O Sandman. Kendi dilinde memnun olduğunu söylüyor, sanırım.

E: Ben anlamıyorum. Yani bunca zaman boyunca Noel Baba'nın, Diş Perisi'nin ya da Paskalya Tavşanı'nın gerçek olduğunu mu söylüyorsunuz? Bu delilik!

J: Yalnız, ben de gerçeğim. Ayrıca Sandman de.

E: Sandman'in görevi tam olarak nedir?

J: Hala görmezden geliniyorum.

T: O birnevi Uyku Perisi. Gece uyurken çocukların güzel rüyalar görmesini sağlar. Çok tatlı, değil mi?

E: Ah, elbette. Bu şekilde koruyucu olmak harika olmalı. Bu arada ben Elsa, tanıştığımıza memnun oldum.

---------------●---------------
Herkese merhaba! Bu bölüm aslında daha uzundu ama okurken sıkılınmasını istemediğim için uygun olduğunu düşündüğüm bir yerden ikiye ayırdım. Umarım siz de okurken benim yazarken aldığım kadar zevk alıyorsunuzdur:) Sevdiyseniz destek olmak adına oy verebilir veya sevmediyseniz yanlışlarımı yazabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler, kendinize iyi bakın<3

Jelsa - Büyülü Orman SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin