2- Yeni Kız

152 8 4
                                    

JACK:

Pencere kenarında otururken Ay'ın parladığını farkettim. North'u çağırdım ve o da diğer gardiyanlara haber verdi.

B: Jack'e yeni yeni alışmaya başlamışken neden yeni bir gardiyan seçiliyor ki? 4 kişi yeterince iyiydik.

J: Ben çocuklar için buradayım kanguru. O yüzden kes sesini.

T: Yine başlamayın!

N: Ben yeni bir gardiyan olacağını sanmıyorum.

J: Bu da ne demek oluyor?

N: Bu daha önce de oldu. Ay sadece bize bir kişiyi bulmamız gerektiğini söylüyor.

B: Sen bunu nereden biliyorsun?
N: Uzun hikaye, belki bir gün anlatırım.

T: Sorun bu değil, kim olacağına odaklanın.

J: Toothiana haklı.

Ay artık tamamen parlıyordu. Sonra göz kamaştırıcı ışığın altından çıkan kişiye baktım. Bir kızdı. Ayaklarına kadar uzanan elbisesi ve beline düşmüş açık saçlarıyla iyi görünüyordu.

J: Onu tanıyor musunuz?

B: Hayır arkadaşım. İlk defa gördüm.

T: Peki ya sen, North?

N: Hayır. Ama sanırım gitmemiz gereken yeri biliyorum.

J: Onun nerede olduğunu biliyorsan kim olduğunu nasıl bilemiyorsun ki?

N: Ben herkesin yerini bilirim, Jack. Ben Noel Baba'yım!

T: Her neyse, en azından artık burada benden başka bir kız olacağını bilmek güzel. Siz erkekler çok sıkıcısınız, sen hariç Jack!

J: Ah, sağol.

B: Cidden şu soytarıda ne bulduğunu anlamıyorum arkadaşım.

J: Sende olmadığı kesin kanguru. Ayrıca bir daha bana soytarı dersen-

B: Asıl sen bir daha bana kanguru dersen-

J: NE YAPARSIN?!

N: YETER! Doğrudan yeni arkadaşımızın yanına gidiyoruz. İtiraz istemiyorum ve onun yanına gidince de böyle saçma sapan hareketler yapmayın.

North küresiyle yeni bir portal açtı. Hepimiz portaldan geçince geri kapandı. Etrafımıza bakınca büyükçe bir buzulun ortasında olduğumuzu farkettim.

J: Doğru yerde olduğumuzdan emin misin North?

N: Kesinlikle! Beni takip edin.

İçeri doğru ilerlerken bir yandan North'a sorular sormaya devam ettik.

T: Peki neresi burası? Çok garip görünüyor.

N: Burası... yanlış anlamadıysam burası Ahtohallan.

J: Ahtohallan mı? Tamam ama yeni kızın burayla bağlantısı ne? Ve burada tam olarak ne oluyor?

B: Onu bilemem arkadaşım ama kutuplardan bile soğuk bir yer.

Titreyen Bunnymund'a bakarak hafif gülümsemeyle gözlerimi devirdim. En sonunda içeriden gelen konuşma sesleriyle yürümeyi bıraktık.

E: Lütfen birleşin artık, neden bana yardımcı olmuyorsun?!

Ekiptekiler pusuya hazırlandı ve yavaşça ilerledik. Tam saldıracakken North bizi durdurdu.

N: Durun, bu o!

---------------●---------------
Herkese merhaba! Umarım bu bölüm hoşunuza gitmiştir:) Sevdiyseniz destek olmak adına oy verebilir veya sevmediyseniz yanlışlarımı yazabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler, kendinize iyi bakın<3

Jelsa - Büyülü Orman SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin