Bölüm 1

153 3 2
                                    

BÖLÜM 1
Güneş perdemin kenarlarında yüzüne ışıltı vuruyordu. Saate baktım 08.00 di. Güzelce kalkıp elimi yüzümü yıkayıp üzerimi giymiştim. Kahvaltıyı hazırlayıp tam oturacağım sıra kapım çaldı.
" Hoşgeldin Asya. Gelsene kahvaltı yapacaktım. "
" Hoşbuldum Hatun. "
" Nasılsın Asya ? "
" İyim Hatun sen ? "
" iyim asya hangi rüzgar attı sabah sabah seni ? " Asya gülerek hatuna sarıldı. Hatun onun en yakın arkdaşıydı.
" Annem akşam bize uğrasın dedi. Akşam kesinlikle gel abimde orda olacak. "
"Fatih de mi olack inanmıyorum. Ben gelemem Asya Fatih beni orda istemez sevmiyor beni "
Fatih benim çocukluk aşkımdı bunu sadece asya biliyordu onun her yaptığını herşeyini bilirdim.  Fatih askerliği bitirmiş gelmişti. Yine istemicek nefret edecekti benden herzaman ki.

GEÇMİŞ ZAMAN
Asyayla onların evindeydik gülüp eğleniyorduk birden kapı açıldı. Fatih girdi içeri kızgın şekilde.
"Ne işin var hatun senin burda ? Git burdan hemen "
" Abi ayıp ama yaptığın yanlış "
"Gidecek dedim asya gidecek"
Hatun esyalarını alıp evden çıkmıstı usulca. "Sevmiyor işte beni sevmiyor ne yaptım ona ki ben " gözyasları usulca akıyordu Hatunun. O sıra onu gören Asaf abisi " Hatun noldu ?"
"Fatih abi beni evden kovdu "
"Gene mi?"
"Neden beni sevmiyorum kuvırcığım naptım ona ben "
"Bilmiyorum ki hatunum bilmiyorum ne zaman sorsak ağır tepkiler verdi bizede. Ama yaptıklarından pişman olacak abim merak etme sen. "
"Ben gideyim kıvırcık abim geç kalırsam babam kızar bana "
"Görüşürüz hatunum"

ŞİMDİKİ ZAMAN
"Hatun gel bak annem dedi annem varken kovamaz seni "
"Peki asya geleceğim. "
Asya gideli bikaç saat olmuştu bende kitapçı dükkanıma gitmiştim. Burayı babamın bana bıraktığı mirasla açmıştım. Edebiyat okumuş birincilikle bitirmiştim okulumu. Dükkanın tam önüne şirin iki masa dört tabure koymuştum. Dükkanın içi hep yeşilçamın sözleriyle doludyu. Dükkanda en sevdiğim kısım Neşet ertaşın sözleriyle dolu olam kısımdı. Karşı dükkan hemen burak abimin çay ocağıydı.
"Hatun çay getirdim içelim hadi"
"İyi yaptın burak abi gel otur kızlarda gelir şimdi "
"Nasıl gidiyor Hatun "
"Aynı maviş abim değişen birşey yok sen naptın açıldın mı açelyaya?"
"Açıldım da cevap vermedi bana kaçtı gitti"

O sırada açelya asya gizem gelmişti
"Hosgeldiniz kuzularım "
"Burak abi de burdaymış nasılsın burak abi"
"İyim asyam sen nasılsın"
"İyim abi bildiğin gibi"
"Ben gideyim sonra uğrarım hatun"
Burak abi gideli açelyanın burak abiye olan aşkını dinliyorduk o sıra müşteriler gelir kitap alır giderdiler. Akşam olunca etrafı toplarken
Açelya" sahile inelim hava alırız"
Gizem" gidelim ya sıkıldık zaten"
Asya-Hatun"gidelim hadi"
Dükkanı tam kapatıp anahtarı cantama koyarken bir ses duydum
"Hatun"
Bu onun seni beni 6 yaşında bırakıp giden annemin sesiydi nası olurdu da gelirdi. Sahi şimdi ne olacak ?

Hatun🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin