"Burak abi şey"
"Ney hatun ney"
Diye bağırdı korktum oan burak abi ilk defa bana bağırmıştı gözlerim doldu o an. Sesi duyan tayfa içeri girdi
C-noluyor abi niye bağırıyorsun
Burak-karışmayın siz. Evet hatun bulut sizi dinliyorum neyi bilmem gerekiyor.
Bulut- burak sakin ol bi
Burak-be sakini lan ne sakini arkamdan ne iş çeviriyorsunuz
Açelya - burak sakin ol bi
Fatih- abi cidden bi dur
Hatun- abi açıklıcam herşeyi ama şimdi değil inan ki şimdi değil
Bulut-ne şimdi değil hatun burağım bilmesi gerek
Hatun- eğer dığru değilse burak abiyi kaybedemem bulut
Burak-lan noluyo söylesenize ne kaybetmesi
Hatun - şimdi değil abi
Burak- ya şimdi ya hiç hatun
Hatun sustu kanıt yokken açıklayamazdı. Bulut fazla ileri gitmişti. Burak çekti gitti. Kaybetti abisini eğer doğruysa kavuşamadan kaybetti. Fatih cengiz açelyada peşinden gitti burağın
"Bulut git konusuruz sonea"
Asya kaldı tek yanında. Sıkıca sarıldı dostuna
"Her ne olursa bana anlatabilirsin hatunum dinlerim seni kimseyede söylemem "
"Biliyorum kuzum biliyorum. Gel otur konuşalım ""Bir gün mektup geldi bana büyükannemden teyzemle babam aşıkmıs birbirine birgün annem öğrenmiş teyzemi öldürmüş sonrasıda gittmiş cezasını yatmış terketmemiş beni aslında " ağlayarak anlatıyordu "sonra işte dedemle tanıstım asya dedem varmıs benim. Abim olduğunu söyledi bana inanamadım bian resim verdiler bana burağın çocukluk fotografı hepimizin elinde elma şekeri vardı kesilmiş sekilde burağın fotografı vardı abimmis benim burak nasıl söylerdim emin olmadan nasıl"
Asya kalakaldı bianda birşey diyemedi. Kime ne diyebilirdi ki zaten. Bahçeye çıkan kapıyı açık bırakmışlardı farkında değildiler. Buğlem ordaydı duymuştu herşeyi.
Sizin hiç hayatınızla ilgili herşey yalan olduğunu öğrendiğinizde dünyanız yıkıldı mı ? Benim yıkıldı. Burak abi gitti diğerleride gidecek. Fatih desen fazla konuşmayız biz. Asya kaldı tek yanımda. Hayat ne kadar zor bildiğin doğrularının yalan olduğunu öğreniyorsun ve hayatın değişiyor. Şimdi ne olacak ? Burakla kardeş miyiz gerçekten ? Fatihle sonum olacak mı? Tüm bu saçmalıklar bitecek?
Arada 2 gün geçti yemeğe gitmedim hastaneye gitmiştim dna testi için sonuçları alacaktım bugün.
"Hatun hanım sonuçlar çıktı"
"Teşekkürler"Kendimi hazır hissedemiyordum. Korkuyordum sonuçtan. Açtım zarfı korka korka sonuc pozitif şimdi ne olacak burağa sen benim abimsin mi diyeceğim ne olacak şimdi herşey üst üste gelmişti ki ne savacak gücüm vardı nede konuşacak. Mahalleye döndüm herkes bana bakarak konusuyordu. Neden acaba bugün herkes garipti. Onu gördüm buğlemi yani.
"O o hatun hanım bakıyorum da mahalleye gelmişsiniz"
"Ne istiyorsun buğlem sabah sabah"
"Evine giren çıkan belli değil"
"Ne diyorsun buğlem sen. Ben sen miyim kızım"
"Fatih başka burak başka o son gelen yakısıklı başka ah hatun ailen olmayınca iyice arsızlastın sen "
"Lafını bil de konus benim kimseyle birşey yaptığım yok "
O sıra mahalleden bi teyze "tüg yazıklar olsun sana hatun seni ben iyi bilirdim kızım sen iyi falan değilmişsin "
X kişi"eve erkek atıyormussun hatun"
"Yok öyle birşey abla saçmalamayın"
Ykişi" Allahtan annen baban hayatta değilde görmüyor bu halini senin "
Hayal ağlayarak eve doğru gidiyordu. O sıra Biriyle çarpıştı. Karsısında burak vardı."Eve giren çıkan belli değilmiş hatun böyle bir kız mıydın sen"
"Kimsenin eve aldığım yok benim abi tanıyosun beni sen böyle biri değilim ben "
"Yanlıs tanımısız seni"Hatun elinde tuttuğu dna testini sıktı
"Al buna bak ta utan biraz. Ben kimseyi eve almadım. Kimseyle yatmadım. Utanılcak bir şey yapmadım ben. Siz pişman olacaksınız anladın mı beni pişman olacaksınız ama iş işten geçmiş olacak. "Hatun direk eve girdi. Bavullarını toplamaya başlamıştı. Bulutu aradı o sıra
"Eftelyam özür dilerim ben"
"Bulut sırası değil gel beni al gitmek istiyorum ben"O sıra mahalleli ellerinde taşlarla camlara atmaya başladı.
"Ah bulut nolur korkuyorum"
"Korkma eftelya noluyor orda"
"Bilmiyorum"Bulut hemen telefonu kapadı. Dedesi de peşine takıldı.
Dedesi arabadan indi koşarak eve
"Torunum nerdesin geldik biz "
"Eftelya duyuyor musun bizi"
Mahalleli durdu bi an
"Bu utanmazı alın gidin namussuzlara yer yok burda "
Bulut eftelyayı çıkardı içeriden dedesine sarıldı sıkıca ağlamaktan beter olmuştu korkmustuda.Hatun"siz pişman olacaksınız özelliklede sen burak abi. Ben namussuzluk yapmadım. Yapan sizsiniz. Gerçeği öğrenince pişman olacaksınız. "
Burak öylece elindekine bakuyordu hatun arabaya bindi gittiler dedesine.
Cengiz"abi bizim hatun bu inanamıyorum ben hala "
Burak"bi kağıt verdi bana okuyunca pişman olacaksın dedi. "
Fatih"baksana neymiş"Burak kağıdı açtı. Dna testiydi. Hatunla kendine ait kardeş oldukları yazıyordu /99 kardesmisiz yazıyordu.
Burak"%99 hatun eftelyayla "
Hepsi bianda saskınca baktılar nasıl olurdu bu. Nasıl bır hayattı. Herşey bitmişti işte. Burak hatunu kaybetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatun🌺
ChickLitBenim adım Hatun Eftelya Ayaz. 25 yaşındayım. Annem ben 6 yaşında başka adamla gitti. Babam desen ben 18 yaşına gelince kanserden öldü benim hikayem bundan sonra başladı çocukluk aşkım Fatih nefret ederdi benden. Birde kitapçı dükkanım Gökyüzü Huzur...