Geçmiş geçmemiş demek

103 2 1
                                    

BÖLÜM 2
Sahi aile neydi ? Anne şevkati anne kucağı ? En son ne zaman annemle sarıldım ben ? Ah pardon ben annemle hiç sarılmadım o beni 6 yaşındayken terketmışti.
" hatun konusalım kızım dinle beni"
"Dinleyecek birşey yok sen beni bırakıp gittin birşey olmamıs gibi nasıl gelirsin karşıma ? "
Hatunun gözyaşları boncuk boncuk akarken arkadan Asaf Burak Fatih Cengiz olanları izliyordu. Kimse Nejla Hanımın Hatunu bırakıp gittiğini bilmiyordu herkese benim annem öldü demişti Hatun.
"Gitmek zorundaydım Hatunum gitmek zorundaydım affet beni kızım sana sarılayım"
"İstemiyorum Nejla Hanım istemiyorum ben annesizliğe alışmıstım gidin burdan "
Hatun ağlayarak kaçmıştı oracıkdan daha fazla görmek istemiyordu yüzünü.
"Fatih abi Hatunun peşinden gidecem ben anneme söylersin"
"Evet abi hatunu yalnız bırakmamalıyız"
Fatih sinirliydi çenesi kasıldı gür sesiyle " geçin eve annem bekliyor "
Asaf " oğlum iyi misin sen kız ne haldeydi sen nedıyorsun "
Fatih"gitsin abi istemiyorum onu kimsede gitmeyecek yanına "
Burak"pişman olacaksın Fatih bu laflarına yapma bak"
Herkes usulca eve giderken Fatih dahil hepsinin aklı Hatundaydı. Herkes Asyaların evindeyken Aysel teyze "Hatun kızım nerde asya?"
Asya herşeyi teker teker anlattı. Ayael teyze çok üzülmüştü Hatun adına gencecik kız tek basına hayatta durmaya çalışıyordu.

Hatun bankta oturmuş usulca ağlarken yanına biri oturmuştu. Mendil uzattı genç kıza  gözyaslarını silsin diye. Hatun mendili alıp gözyaslarını sildi.
"Teşekkür ederim"
"Rica ederim bu saatte seni ağlatan her neyse gözyaşlarına yazık ağlama küçük kız"
Hatun usulca yanından kalktı adamın eve doğru yürüyordu. Evin kapısından bahçeye girdiğinde ordaki sandalyede oturan Fatihi gördü.
"Sonunda geldin Hatun"
"Birşey mi oldu Fatih abi"
"Annem gönderdi beni bize gidecez hadi"
"Ben gelmeyeceğim sonra uğrarım Aysel teyzeye "
"Bende meraklı değilim gelmene annem mecbur bıraktı getirmem için" Fatihin gözlerinde nefret vardı bana bakısında ama neden naptım ki
"İyi aksamlar aana fatih abi"
Hatun tam eve girerken arkasına dönüş "Fatih abi"
"Ne var "
"Biliyor musun hep merak ettim ben sana ne yaptım neden nefret ediyorsun benden fatih abi annem yok babam yok kimsesizim ben sen neden nefret ediyorsun benden "
"Sen bu dünyada olmayı haketmiyorsun hatun bu mahalle de seni görmek midemi bulandırıyor "
Fatih sinirle bahceden çıkarken Hatun içeri girdi biliyordu sebebini Buğlem di sebebi.

GEÇMİŞ ZAMAN
Hatun okul çıkışı bir parkta oturmak için yokusu çıktı. Ara sokaktan kahkaha sesiyle döndü. Buğlemle mahallesinin çapkın olan abisi Saidle görmüştü onları. Nası yapardı fatih abisine bunu buğlem cok severdi o koşa koşa Asyanın yanına gitti
"Asya ben birşey gördüm"
"Noldu hatunum söyle çabuk"
"Buğlem ablayı said abiyle gördüm " dedi nefes nefese
"Nasıl yapar bunu abime anlamıyorum Hatun"
"Söylememiz lazım Asya ona bunu "
O sıra içeri Fatih girdi. "Ne söyleceksin bana Hatun"
"Abi şey... Buğlem abla "
Fatih ağzında birşeyler gevelemeye çalışan Hatuna bağırdı "söyle artıl hatun sinirleniyorum"
"Buğlem ablayı said abiyle gördüm " fatih inanmaz gözlerle baktı iki kıza
"Doğru söylüyor abi "
Buğlem gelmişti bahçeye o sıra
"Buğlem saidle görmüşler seni doğrumu?"
"Yalan söylüyorlar hayatım yok öyle birşey"
"Hatun git burdan iftira atmana gerek yoktu"
"Gerçekten gördüm iftira atmıyorum"
Gözyasları usulca akıyordu.
"Hatun yalan söylemez abi biliyorsun bunu "
"Kes sesini Asya sen"
Buğlem sinsi bakışlarını atıyordu Hatuna. Biliyordu buğlem hatunun hislerini.
"Özür dile buğlemden hatun "
"Dilemicem ve sende pişman olacaksın"
"Git burdan " dıye bagırdı fatih genc kız ağlayarak gitmişti ordan.
"Yazık abi bunu nası yaparsın sen bize inanman gerekiyordu buğleme değil"
"İftira atıyosunuz bana size neden inansın"
"Asya odana git"

ŞİMDİKİ ZAMAN 
Şimdi daha iyi anlıyordu Hatun bazı şeyleri. Fatihin buğleme karşı kör olan aşkını annesinin çekip gitmesini kimse sevmiyordu Hatunu kimsesiz yapayalnız.
Evde daralan Hatun dışarı çıktı. Bugün pazardı dükkanı kapalıydı. Yukardan Burak abisi ve Asaf abisi geliyordu
Asaf"Hatunum nereye abim bu saatte "
"Daraldım abi ev boğucu geldi"
Burak"Güzelim hiç iyi gözükmüyorsun"
Hatunun gözler bianda kararmaya başladı başı dönüyordu geceden beri uyumamıştı Hatun ve bi anda kendini bıraktı Burağım kucağıma doğru.
"Hatunnn" diye bağırdı asaf
Fatih uzaktan izliyordu onları asafın hatununa olan bakışını ve aşkını endişeşini gördü.

Sahi aşk neydi ?

Hatun🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin