Her ne kadar canımız acısada gerçekleri duymaktan görmekten korkarız. Sahi biz dağılmıştık. Başkalarının attığı iftiradan bile sonsuz güven harcadığımız insanlarla aramıza mesafe girer. Asya açelya hep görüşürdüm taki Fatihin Buğlemle evlendiğini öğrenene kadar. Aradan tam 1 yıl geçmişti. Fatih evlenmiş. Kızların anlatmasına göre Buğlem oyun oynamış Fatihe. Saf mı bu adam kanmasaymış. Burak bana ulaşmaya çalışıyormuş görüşmüyorum tabi. Kitapçı dükkanım mı ? Hayallerim mahvoldu ama dimdik ayaktayım. Bulutla birlikte ingiltereye geldik. Toparlamaya çalıştım kendimi ama asla toplayamadım. Asaf mı noldu ? Asaf beni bekliyor onla görüşüyorum sürekli onu sevmemi istiyor. Şans istedi benden. 1 yıldır görmüyorum onu. Dedem erkek torununa kavuştu. Burakla araları iyiymiş. Bende isterdim o gün bana inanmalarını ama olmadı işte. Kızlar hariç inanmadılar. Şuan bir tarafımda gizem bi tarafımda bulut var.
G"kalkın bişeyler yapalım son günümüzde"
"Ne yapacağız ki"
B"şu her zaman ki gibi parkta çekirdek kola yapalım"Bu arada söylemeyi unuttum Bulutla Gizem sevgili oldu. Bulyt nişanlısından ayrıldı. Asya cengizle sözlenmiş. Açelyada burakla ayrılmışlar. Burağın bana söyledikleri için ayrıldı. Canım açim o hep benimleydi hepte öyle kaldı. Yarın dönüyoruz Mahallemize o eve dedem benim için satın aldı o evi benim üstüme yaptı. Bana destek çıkanların arasında Asafta vardı. Hiç bırakmadı beni sürekli aradı sordu. Belki bi şansı hakediyordur. Valizler hazır biletler hazır arabalar hazır. Ve gitme vakti.
MAHALLEYE DÖNÜŞ.
Döndük mahallemize. Gece yarısıydı. Kimse yoktu. Sokaklarda. Ne çok uzun zaman oldu gelmeyeli değişmiş mahalle. İndik arabadan. Karşı ev hemen Fatihlerindi. Pencerem odasına bakardı görürdü odasını. Camdaydı o. Işığı açıktı. Bakıyordu işte. Ve işte gözgöze geldik. Nefretle bakıyordum ona. Sevdiğini söyleyip Buğlemle evlenmişti affedemezdim. Sevemezdim daha onu. Bakıştık uzun süre buğlem geldi yanına öptü gözümün önünde yine. Ama olsun umrumda değil artık. Eve girdik bizimkilerle. Özlemişim evimi arkadaşlarımı her ne kadar beni mahallede taşlasalarda mahallemi özlemişim. Kızlara yazdım geldik diye. Gizemi söylemedim tabi. Uyumak istiyorum artık. Yarın yeni sayfamızı açıyoruz.Ahhh lanet alarmmm saat daha 08.30 neden ötersin ki bu saatte. Ah alarm sen gerçek olsaydın sana smackdown daki rey materıo gibi 619 çekerdim ama işte eşyasın kıyamıyorum sanaaaa.
Yorgunum dostlarım yorgunumm yorgunnn. Allahhhh çok yorgunum.
Asaf gelecekti. Kahvaltı hazırlamam lazım önce rutin işlerimi yaptım. Baktım herkes uyuyor ben durur muyum hayır böğürmem lazım
"Lannn gizoooo kalkkk çabuk hemde kızlar gelcek asaf gelecek. Lan bulut bugün güneşli havadasın bakıyorum da gökyüzü sakin nası orası yağmur yağacan mı neyse sende kalk markete git"
Kalkmadılar la bunlar masayı kurdum her şey hazırdı hala kalkmadılar. Kesin birlikte yattılar. Kalkmaları lazım saat dokuz oldu gelirler. Odaya çıktım hemen uyuyolar la totişlerinde pireler uçuyordu halaaa elimdeki suyu boşalttım hemen şıcradılar yataktan
"Kalkın dedim"
"Efto bittin kuzen sen"
"Hatun mahvedeceğim seni kaçma gel burayaaaa"Aha fırsat bu fırsat kaçmalıydım hemende kaçtım yakalayamadılar kapı çaldı grldi bizimkilerrr açtım kapıyı hemende
Asya"hatun özledim be"
Açelya"bende özledim"
"Bende bendeee "
Sıkıcasına sarıldık üçümüzz gizem indi aşağı
Gizem"bensiz he "
Atladı üstümüze hayvan ya
Ayrıldı kızlar hemen içeri geçtiler asaf bana ben asafa bakıyoduk birbirimize öylece açtı kollarını sarıldım hemen ona her ne olursa olsun özledim onu hemde çok özledim.
"Özledim bu kokuyu "
"Sanırım bende asaf"Kahvaltı masası şen şakraktı kahkahalar sürekli sarılmalar huzurluydum nutluydum. Bulutla gizemi öğrendiklerinde açelya hemen ben biliyodum bakısı attı bize her zaman ki egolu açim benim. Ah yine mi kapı gene kim acaba herkes birbirine baktı kimse birini beklemiyordu.
Asya "Ben bakarım"
Kapıya gitti bizim kız ama içeri girdiğinde yanında cengiz abi ve burak vardı.
Cengiz"gel kız buraya özledim seni hatunum"
"Ya bende bendee"
Tam abi kardeş sarılması yaşadık. Kan bağımız olmasada can bağımız vardı bizim. Burakla gözgöze geldik. O baktı ben baktım konuşmadım sustum kırgındım ona.Burak"sarılmak yok mu bana "
Hatun"hoşgeldin burak sarılmayacağım sana"
Burak"özür dilerim hatun"Gözlerim doldu o an ağlamamak için tuttum kendimi. Onunda doldu. Aktı usulya burağın gözyaşları. Çekti kendine bian beni sıkıca sarıldı. Ağlayarak konuşmaya başladı.
Burak "ulaşmaya çalıştım sana konuşmak için özür dilemek için sana sıkıca sarılıp özledim demek için pişmanım demek için Bulutu aradım konuşmak istemedim yapma böyle nolur buğlem öyle bir doldurdu ki bizi ikilemde kaldım Hatun özür dilerim soğuk olma bana. Bilmiyordum Hatun yapmaz demek istedim ama elimize fotoğraf gösterdi ne yapacağımızı bilemedik"
"Yinede bana inanabilirdin burak abi canım yandı benim. "
"Özür dilerim küçük kız kardeşim"
"Şey birşey dicem"
"Söyle bakim"
"Patateslerimi bitircekler bırakta ben bitireyim onlar yemeden "Herkes kahkaha atmaya başladı abimdi o benim yinede kopamazdık biz özlemiştim burağı. Cengiz abiyle patates yarışması yapıyorduk son bir patates vardı. Birbirimize baktık sonra tabağa ama bi dakkaa patates nerdeydi la patatesimi kim yedi hangi hain di o kim olcak sinsice gülen Açelyamdı of açi ne vardı yiyecek. Göz devirdim ona hemen
KALBİN KIRILDI KALBİM KIRILDI PATATESİMİ AÇELYA YEDİİİİİ bende hatunsam intikamımı alırdım ondan.Ah biri kapıya vurdu gene of bi rahat yok insanda ben bakayım bari
"Ben bakarım bu sefer"
Kalktım kapıya doğru yürüdüm. Açtım ki karşımda Fatih var zayıflamış sakal bırakmıştı Fatih çökmüş zamanında aşık olduğum adam bakakaldım öylece ona. Asafın sesi geldi arkadan
"Canım nerde kaldın kimmis "
Arkamı döndüm hemen arkamda duruyordu fatihle göz göze geldiler bi an fatihe baktım sinirliydi nasıl yaptın der gibiydi bakışları peki ya o bakışları atman için haklı olman lazımdı Fatih bey haksız değil. Peki ya sen nasıl yaptın buğlemle evlendin de bana nefret dolu sinirli öfkeli bakıslar atabiliyordun ki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatun🌺
ChickLitBenim adım Hatun Eftelya Ayaz. 25 yaşındayım. Annem ben 6 yaşında başka adamla gitti. Babam desen ben 18 yaşına gelince kanserden öldü benim hikayem bundan sonra başladı çocukluk aşkım Fatih nefret ederdi benden. Birde kitapçı dükkanım Gökyüzü Huzur...