Şimdi dönüp size Fatih desem yaptığı desem ahhh açayımda surdan bir müzik acımı yaşayayım. Bilgisayar dan açtım müziği elimede aldım çayımı. Bi baktım ki kapıda cengiz abi ve asya ah ben onları orda bırakıp gitmiştim onlar geldi şimdide.
"Bizi neden bırakıp gittin bekleseydin hatun"
"O manzara daha izlemeye gücüm yetmedi asyam"
Cengiz abi sadece susup bizi dinliyordu.
"Ah güzel kızım benim"
O sıra asaf girdi içeriye
"Gördün mü o çok sevdiğin fatihi buğleme dönmüş"
"Asaf abi kız üzgün zaten sus"
"Sanene asaf sanene "
"Banane değil Hatun kimin seni hakettiğini daha ne olması lazım ki anlaman için "
"Asaf abicim kes sesini kız ağlıyor zaten"
"Cengiz karışma abi ben ona aşığım bunu herkes biliyor fatih ise nefret ediyor ondan anlamıyor hala. Kafayı yicem ya "
"Sanane asaf aşık olan benim üzülen kırılan benim sanene yaa"
"Üzülmene dayanamıyorum Hatun anla artık"
"Asaf git dükkanımdan gözükme gözüme cidden artık yeter bıktım sizden ya "
"Gidiyorum tamam ama bu burda bitmicek kendin geleceksin bana"
Asaf gidince hatun daha çok ağlamay başlamıştı.
"Neden herşey beni buluyor neden asya neden"
Burak olayları dışardan izleyip hemen koştu Hatunun yanına
"İyi misin cadım"
"Değilim abi değilim kalbim acıyor "
"Geçecek cadı geçecek söz veriyorum geçecek"
"Sahiden geçecek mı "
Asya"Geçecek kuzum geçecek"Bütün gün kitap almaya gelen dostlarımla ilgilendim en son burak abi saolsun bana sürekli çay kahve yolladı canım abim desteğini hep böyle çayla kahveyle yapar bana. Tam o sıra telefonum çaldı açelyaö arıyordu
"Açelyam "
"Hatunum naber"
"İyi sayılır "
"Duydum olanları buraktan sıkma canını gider döveriz Fatihi "
Hatun güldü "aman alıştım acıya ben "
"Çok ağladın dimi ben biliyorum kızımı ağlar tabi"
"Asafda geldi bugün kovdum en son onu dükkandan"
"Bi o eksik zaten aksama sendeyim konusuruz uzun uzun "
"Tamam kuzum"
Saat akşam yedi olmuştu dükkanımı kapatmaya başlamıştım. Tam o sıra
"Hatun konusmak iatiyorum"
"Fatih gider misin konusmak istemıyorum "
"Lütfen bi kere konusalım yanlıs anladın açıklamama izin ver"
"Nefret ettiğin insana açıklamak zorunda değilsin birşeyleri"
Fatih kala kaldı öylece en iyisi eve gidip kafa dinlemek. Onu orda öylece bırakıp eve gittim odama girip pijamalarımı giydim çekmeceden mektubu aldım karar vermiştim okuyacağım herşeye hazırlıklı olmam lazım. Büyükannem ne yazmıssa artık pek değişecek birşey olmaz dahaGüzel Eftelyam ;
Sen bu mektubu okuduğunda ben ölmüş olacağım ben sana çok ulaşmaya çalıstım ama baban izin vermedi kaçırdı hep seni benden annen sen 6 yasındayken gitmiş olabilir kızım ama bilmediğin seyler var.Kızım bak baban bir hata yaptı sen daha küçüktün. Çok güzel giden bir hayatınız vardı sizin ama babanın hatası herşeyi batırdı. Baban aslında ilk teyzeni sevmiş kızım Ahsen teyzeni. Bulutun annesini yani.
Ahsen teyzende annende aynı adama aşıktılar. Ahsen teyzeni istemeye gelmişler meğer kızım o gece biz anneni sandık verdik. Onlarda ses etmedi. Babanla teyzen görüşüyormuslar meger uzun dönemdir.
Annenle evlenmeden önce teyzen bulutun babasıyla evlendi baban çok sinirlendi eftelyam uzun bir süre ses çıkmadı babandan sonra buluta hamile kaldı teyzen o sıra annende sana hamıleydı kızım ikiside doğum yaptılar. Annen öğrendi sonra bunların aşkını bir gece teyzenle baban bulusunca annen takip etmiş o bulutta sende 6 yasındaydınız. Kavga çıkmıs kızım orda büyük bir kavga annen teyzeni öldürmüş kızım.
Annen aeni mecbur kaldı bıraktı eftelya bazı şeyler düzelmez ama kızım şumu bil ki biz seni hep aradık annen seni terketmedi mecbur kaldı.
Mektubu okuyunca gel mezarıma kızım Bulutla gelin o sana kızgın değil. Annenlede barış kızım canı çok yandı onunda.
Büyükannenn.Bu da ne demek babam benim kahramanımda tertemiz adamdı nasıl yaptı bunu peki annen neden öldürdü kardeşi of şimdi nolacak.
Gözünden yaşlar aktıkça kendimi kaybettim etrafı dağıtmaya başladım sese geldi komsular noluyor dıye ilk önce tabi fatih geldi.
"Hatunum iyi misin noldu sana anlat güzelim ağlama dayanamam ağlamana"
"Herşey yalanmış herşey. "
"Ağlama güzelim"
"Neden ya neden hayatım yalan sen yoksun babam yok annem yok nedenn ben hep ağlayan üzülen kırılan benim neden hep "
Fatihin kucağında ağlıyordu hatun daha dayanamadı kız bayıldı.Sahi neden hep ben hayatımın yaşan olduğunu öğrendim. Babam benim temiz kahramanım neden yaptın bunu. En iyisi Bulutla konuşma zamanı.
Sahi hayatınız yalan olsaydı siz ne yapardınız ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hatun🌺
ChickLitBenim adım Hatun Eftelya Ayaz. 25 yaşındayım. Annem ben 6 yaşında başka adamla gitti. Babam desen ben 18 yaşına gelince kanserden öldü benim hikayem bundan sonra başladı çocukluk aşkım Fatih nefret ederdi benden. Birde kitapçı dükkanım Gökyüzü Huzur...