Merhaba ;
Şahit olup hayallerinizi yıkacağım olaylar için şimdiden sizden özür dilerim. Ya da hayır vazgeçtim özür falan dilemiyorum. Gözlerinizi açın artık gerçek hayatta okuduğumuz karakterler yok. Kadının reddettiği adamın vazgeçmeyip peşinden koştuğu,hoşça kal dedikten sonra arkamızdan bakakalıp sonra da hayata küsen erkekler yok. İlk görüşte aşık olan veya büyük bir nefretle başlayıp kocaman bir aşka dönüşen tertemiz duygular da yok. Kimse bizim arkamızdan senelerce beklemeyecek ,kimse gözlerimizin içine bakıp güya(!) hissettiklerimizi anlamayacak,kimse bütün mimiklerimizi ezberleyip kırıldığımızı üzüldüğümüzü fark etmeyecek.Saçma bir tanışma hikayesinden sonsuz aşka dönüşen evlilikle taçlanıp evli mutlu çocuklu sözlerinin dibini sıyıran kitaplara inanmaktan vazgeçin artık. Aptal olmayın . Hayaller kurduğunuz beyaz atlı prens hiçbir zaman gelmeyecek ,geldi sanacaksınız at gözlüğünüzü takıp hayatınızı ona adayacaksınız . Yapmayın . Öyle bir dünya yok . Ne okuduğumuz kusursuz mükemmel kadınlar var bu dünya da ne de bir kadının aşkıyla kor gibi yanan adamlar. İlla birinin size gerçekleri yüzünüze mi vurması gerekiyor. Böyle mi düşünüyorsunuz? Peki,tamam . Hazır olun o zaman gerçekleri bir bir suratınıza çarpacağım. Sizin için kendimi feda edeceğim . Merak etmeyin ben zaten biliyorum tüm bunları ,üzülürüm belki biraz kırılırım ama çok da önemli değil. Yeter ki sizlerden birkaçını kurtarabileyim. Eminim ki yaşadıklarımdan ders çıkartanlar olacaktır. Benim de tek amacım bu zaten. Size söylemem gereken en önemli detay bu hayatta kimsenin sizden daha kıymetli olmadığı hiçbir zaman hiç kimse için kendinize olan saygınızı yitirmeyin,yapmayın artık bunu n'olur.
Artık başlamanın zamanı geldi sanki ne desersiniz?
KÖPRÜDEN ÖNCE SON ÇIKIŞ! Okuduğu kitaplara hala inanmak isteyenler,bir gün hayalini kurduğu beyaz spor arabalı prensinin hala geleceğine inanlar ,mutlu sonla biten hikayeleri göz yaşları içinde okuyan masumlar,arkamızı dönüp gittiğimizde mahvolan erkeklerin olduğunu varsayanlar (En çok buna gülüyorum. Kızlar hepsi götümüze bakıyor inanın bana ) ,bize aşık olduğu için sonsuz bir sadakatle bize bağlı olacağını düşündüğünüz karşı cinsin bir yerlerde bizi beklediğini düşünenler .. Lütfen toz pembe dünyanız yıkılmadan arkanıza bakmadan kaçın. Umarım o toz pembe balon en az hasarla patlar sizin için tek temennim budur.
Şimdiden belirtmeliyim ki gaddarlığımı velhasıl gamsızlığımı olabildiğince az yargılarsınız diye umuyorum.Biliyorum,daha şimdiden hissediyorum satır sonlarını sığdıracağınız hakaretleri . Ama unutmayın bu satırlar sizin için varolacak. Siz benim bu fedakarlığımı unutmayın yeter ki gerisi mühim değil.
Anlatmak istediklerimi anladınız değil mi kafanız karıştıysa eğer tekrar tekrar okuyun lütfen. Burası aptal bir aşk masalı değil. Finalde başına binbir olay gelmiş ama tüm kötülüklere rağmen evlenmiş çiftimizin hamilelik haberiyle vedalaşacağınız bir hikaye de değil. Mutlu son değil ama mutsuz son da değil . Her neyse yeterince iyi açıkladığımı düşünüyorum. Lafa değil icraate bakalım değil mi?
Size her şeyi tek tek kanıtlayacağım her bir kelimemi . Ama önce birkaç ay öncesine gitmemiz gerekiyor.
Sabırlı olun,geliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEDA
RomanceToz pembe aşk hayallerinizle vedalaşmak istediğiniz an sizi tam burada bekliyor olacağım. Tüm bu satırlar sizin için . Tekrar tekrar yüzleşeceğim gerçekler , kıracağım kalpler ,dökemeyeceğim gözyaşlarım, üzüleceğim bile bile yürüyeceğim yollar..Hep...