Bu bölüm +16 sahneler iceriyor arkadaslar haberiniz olsun ;))))
Sözünü bitirdiği anda yaser içeri girdi. Şuan bu adamın gözlerinin içine bakıyordum. O bir adam öldürmüştü. Ahh... Tanrım sadece kendini koruyordu. Ona karşı olan tüm düşüncelerim yerle bir olmuştu. Eskisi gibi bakmıyordum gözlerine evet suratımı bu hale getiren şuan gözlerinin içine baktığım adam ama ona nefretle bakmıyorum. Belkide acıma duygusuydu içimdeki kim bilir...
"Melodi ne işin var senin burda ?"melodi oturduğu yerden kalkıp abisine koştu ,boynuna sarılıp koccaman bir öpücük kondurdu yanağına. Bütün yaşananlara rağmen iyi anlaşıyorlardı iki kardeş.
"Hiiiç ezrayla sohbet ediyorduk sadece neyse hazırlanmam lazım ben kaçtım"dedi ve odadan çıktı. Yaser bana bakmıyordu. Belkide ondan nefret ettiğimi bildiği için yaptıklarından pişman olduğu için ama bunu isteyerek yapmadı ki sinir anında olmuştu özür dilememisti ama onu affedecektim. Onunla zıtlaşarak kavga ederek geçinemezdik dimi . Onun yaşadıkları beni üzmüştü.
"Ben duş alacağım" banyoya yöneldiğinde arkadan sarıldım ona vücudu bir anda sertleşti ellerimi belinden çekerek banyoya yöneldi yine kapıya ulaştığında
"1 saat sonra misafirler gelecek hazırlanman lazım bence "
"Nee 1 saat mi ?" 1 saat mi kaldı şimdi hasan dede iyi görünmemi söylemişti hazırlanmam lazım geç kaldım
"Bu arada göğüslerini sevdim" dedi ve banyoya girdi. İlk basta salak salak etrafa baktım çakınca son hızla kollarımla göğsümü kapadım. Az önce ne demişti o... tanrım... Aynanın karşısında yansımamı görünce domates gibi kızardığımın farkına vardım. Ahh...kendine gel ezra 1 saatin var ve sen hala hazır değilsin hemen melodinin odasına girdim. Ondan yardım istesrm iyi olacak. İceri girdiğimde hazırlanmış müzik dinliyordu. Ne çabuk hazırlanmış bu kız.
"Melodi hazırlanmam için bana yardım edebilirmisin ?"
" Tabi hayatım hemen sana kıyafet ayakkabı falan bakim sende bir duş al çabuk çık ama 10 dakikan var " hemen dolabına yönelip kıyafet bakmaya başladı bende direk banyoya girdim. Çıktıktan sonra saçlarımı aceleyle kuruttum.
"Ezraaaa" arkamı döndüğümde melodi elinde saç maşası , ve kıyafetlerle sırıtarak bana bakıyordu kıyafeti biraz inceledikten sonra
"Melodi bu biraz ımm... İddaalı değil mi ?"
"Tabiki de değil tatlım hemen giyin hadi" üzerimi giyindiğim gibi aynanın karşısına geçtim. Bu...bu... Fazla sexsi gösteriyordu. Gri ışıltılı bir kalem etek üzerine siyah deri inre altı fileli askılı bir bluz siyah bir ayakkabı giydim. Melodinin karşısına çıkınca ben biliyorum işimi der gibi bir bakış attı. Hemen makyaj masasına oturdum. Zaten dalgalı olan saçlarıma maşayla daha çok dalga kattı gözlerime aylaynır siyah far dudağıma bordo bir ruj sürdü. Makyajla suratımdaki yaralar kapanmıştı. Evet bitmişti. Herşey bitmişti hazırdım aynanın karşısında kendime bakıyordum 18 yaşında gibi durmuyordum. Karşımda olgun güzel bir kadın vardı. Melodi seslendiğinde ona doğru döndüm.
"Şu küpeleri ve yüzüğü taktıktan sonra tamamdır" verdiği büyük küpeleri ve yüzüğü taktım çilekli parfümümden sıktıktan sonra melodi beni baştan aşağa süzdü (multimedyada ezra ve kıyafeti)
" Vay canına harika görünüyorsun şuan aşağıda ağzının suyunu akıtamayacağın erkek yok" ikimizde kahkağa atıyorduk taki kapı açılana kadar. Yaser kapıda beni baştan aşağa süzdü.
"Abicim ağzını kapa sinek kaçacak" dedi ve fırlayarak aşağa indi. İyide ağzı açık diğildiki. Amann bende saçmalamaya başladım yine
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AĞIR PSİKOPAT (TAMAMLANDI)
RomanceKAZAYLA GELEN BİR EVLİLİK... BAKALIM GÜZEL KIZIMIZ BU ZOR PSİKOPATA NE KADAR DAYANABİLECEK... »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» İLK DENEYİMİM OLDUĞU İÇİN BİR ÇOK BÖLÜMLERİ SIKICI,SAÇMA VE KISA OLABİLİR AMA BİR KAÇ BÖLÜM SONRASINDA ZEVKLE OKUYACAĞINIZA EMİNİM...