Ne kadar süre ağlayarak koştum bilmiyorum ama artık gücüm kalmamıştı nefesim kesilmişti.
Kaldırımın kenarına oturup telefonumu elime aldım.Kızılım: Yaptığın o şov neydi kızım kimin kankası be (15.04)
Kızılım: Cemre neredesin kaç kere aradım merak etmeye başladım (16.00)
Kızılım: Cemre iyi misin konum at gelip seni alalım (16.36)
Siz: Iyiyim sadece yanlız kalmak istiyorum yarın konuşalım olur mu? (16.48)
Telefonumu tamamen kapatıp boş olan sokakta yürümeye başladım.
Kendimi çok kötü hissediyordum bağıra bağıra ağlamak istiyordum ama tek yaptığım boş boş yürümekti.
Üzerimdeki kot cekete daha sıkı sarıldım hava esmeye başlamıştı soğuğa hiç dayanıklı değildim ve bu giydiğim lanet elbise yüzünden bacaklarım da üşüyordu ama hiçbir şey umrumda değildi biraz daha sokakta boş boş dolaştıktan sonra ayaklarımın beni getirdiği yer en son olmam gereken yerdi Denizin evinin önündeydim burada olmam çok saçmaydı hızlı hızlı eve doğru yürüdüm.Eve gelip herşeyi salonun ortasına fırlattım aynaya baktığımda korku filminden fırlamış gibi görünüyordum sabah mervenin bana özenle yaptığı makyaj akmış saçlarım ise rüzgardan dolayı karmakarışık olmuştu. Üzerimdeki elbiseden de kurtulup kendimi sıcak suyun altına bıraktım. Duştan çıktığımda kendimi daha iyi hissediyordum ben Cemre Solmazdım onlar kimdi ki beni üzecekti kendime bir kahve yapıp telefonumu elime aldı.
JuanGang
Mis Kokulum💖: Lan ne yaptınız siz partide instagram sallanıyor.
Kızılım: Cemre gereken kişilere haddini bildirdi Berke.
Mis Kokulum💖: videoyu izleyip izleyip gülüyorum
Civciv🐣: oha bende gelseydim keşke canlı izleseydim Ceren bir daha bizim kıza bulaşmaması gerektiğini öğrenmiştir bence
Kızılım: Evde ağlayarak oturuyordur şimdi fjfkkfdjgshjds
Kükü'm: siz ikiniz çok fenasınız lan kızı kendi doğum gününde rezil etmişsiniz.
Civciv🐣: o değil de Cellatın tüm yorumlarda Cereni savunması
Kızılım: kendi dili olmadığı için sevgilisine savunduruyordur badana surat ay bugün bir elbise giymiş kusacaktım görünce babaannem gibi olmuş.
Civciv🐣: of tüm olayları kaçırdım resmen bir daha sizle geleceğim her yere bu arada Berke beni Enes Batur Gerçek Kahraman filmine götürdü sıkıntıdan patlayacaktım.
Mis Kokulum💖: ne var kızım seviyorum Enes Baturu bundan iyi film ne var sanki
Kızılım: ne dfkfrjgdjjrrjgde
Kızılım: of Berke aptal mısın sen
Kükü'm: ben hiç şaşırmadım eski sevgilisi ile de hayal mi gerçek mi ye gitmişti Berkeden çokta şey beklememek lazım.
Mis kokulum💖: şimdi bu bilginin yerimiydi lan kürşat
Mis kokulum💖: en azından senin gibi kızı recep ivedike götürmedim şimdi beni konuşturma burada
Kızılım: sizinle arkadaşlığımı kesmemek için tek bir mantıklı sebep söyleyin abi.
Civciv🐣: neyse biz berke ile sadece arkadaşız zaten onun için hangi film olduğu pek önemli değil.
Kükü'm: ağlama kanka yine frendzone yedi çocuk
Mis kokulum💖: aynen yaren sen benim en has gardaşımsın.
Kızılım: djfgkjdhjfdd dayanamıyorum susun ne olur.
Kükü'm: o değilde Cemre nerede lan şimdiye 50 kere yazardı.
Mis kokulum💖: aynen nerede??
Kızılım: biraz yalnız kalmak istiyordu en son ararım ben onu
Siz: buradayım
Kükü'm: merak ettik kızım sen anında cevap verirsin genelde
Siz: kahve yapıyordum yaptım geldim işte siz ne yaptınız sinemada bebeklerim dediklerimi yaptın umarım Bekoş.
Mis kokulum💖: cemre yukarı çık oku mesajları kızma bana.
Yukarı çıkıp konuşmaları okuyunca her ne kadar gülsem de Berkenin üzgün olduğuna emindim onun için onu aradım.
Cemre: Berke salak mısın sen çocuğum hani açılacaktın bugün Gerçek kahraman ne alaka
Berke: Cemoşum ne yapayım olmadı yine her fırsatta arkadaşca diye ağzıma tıktı lafları
Cemre: Tamam sen üzülme ben yapacağım sizin aranızı.
Berke ile biraz daha saçma sapan şeylerden konuşup telefonu kapattık sabahtan beri hiç girmediğim instagrama girdim bir sürü bir şeylere etiketlemiştim rastgele birisine girip baktım.
itiraflarr_lise: Cemre Solmaz Ceren yaldızın üstüne meyve suyu döktü.
Videoyu izleyip güldüm elime sağlık az bile yapmışım. Yorumlara girip baktım.
dedikoduq123: cellat için kavga etmişler diyorlar
selenlen321: Cemre gerçek bir kraliçe ben Cerenin yerinde olsam okula adım bile atmam bu saatten sonra.
●cellatiniz: böyle zorbalıkları kraliçelik adı altında savunmaya devam edin Ceren gayet başı dik okula gelecekaysiraakorkk: Cerenin yerinde olsam insan içine çıkamam.
●cellatiniz: Cerenin utanması gereken bir durum yok o kişi kendi yaptığından utansın.cerenyaldız: videoyu kaldırmazsanız yasal işlem başlayacağım.
Deniz neredeyse her yorumun altında Cereni savunmuştu yine kalbime iğne batıyor gibi olmuştu
cemresolmaz: elime sağlık az bile yapmışım fjgfkgdghhddd
•berkejuan: gülmekten karnım ağrıdı.
•merveyalcin: real queen
•yarenalaca_: canlı izlemek vardı djfhjffhhd
•fhfdjhddh: idolümsün CemreSayfa bir kaç saniye önce yeni bir gönderi atınca ona girip baktım
itiraflarr_lise: cellatiniz ve cerenyaldiz aşklarını bu fotoğraf ile paylaştılar okulumuzun yeni çifti hayırlı olsun.
Telefon elimden düşmüştü bu kadar mı değer veriyordu yani o kıza biz sevgiliyken bir tane bile fotoğraf atmamıştı.
Hello canlarr umarım iyisinizdir.
Cemre Cellata gitar attı o yayında kalkıp oynadım dkfhjfhkddgh
Cemcel olacak bence
Yıldıza basıp yorum yapar mısınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret | Cemcel
General Fiction"Tam tahmin ettiğim gibi benden etkileniyorsun Cemre ama şunu unutma artık sana aşık olan saf Deniz yok seni asla yeniden sevmeyeceğim Cemre Solmaz" onu hırsla ittim. "Seni en başından beri hiç sevmememi kendine yediremiyorsun ama seni hiç sevmedim...