0.3

4.8K 141 129
                                    

Anın şokundan çıkıp kendime geldim.Hızlıca sınıftan çıkıp tuvalete gittim.Elimi yüzümü yıkayıp sakinleştirğime emin olduktan sonra aşağıya bizimkilerin yanına indim.

"Cemre gel otur şuraya haftasonu Ceren'in doğum günü partisi varmış"

"Bize ne bundan Merve"

"Tüm herkes gidiyor tabiiki bizde gitmeliyiz"

"Ceren'in doğum gününü böyle bir günü partiyle mi kutlayalım Ceren doğmuş bence o gün yas tutmalıyız" hep beraber gülmeye başladık.

"Ya neyse ne yasınızı evinizde tutun o partiye gidiyoruz"

"Siz gidebilirsiniz ama ben gelmiyorum."

"Bana bak sende var bi haller de birşey demiyorum"

"Yok birşeyim gidelim hadi"
Hep beraber sınıfa çıktık.

Bir umutla Berkeye döndüm.

"Çok sıkıldım ben kaçsak mı?"

"Ama Cemoş"

"Ama Bekoooşş" en masum yüz ifademi yaptım.

"Tamam al çantanı hadi hoca gelmeden"

"Okul bensiz kırılmaz bende geliyorum" Kürşatta bize katıldı üçümüz beraber okuldan çıkmak üzereyken

"Cemre Berke Kürşat üçlüsü nereye böyle?"

"Şey hocam biz bir yere değil zili duymadık bahçeye çıktık hadi dersimize gidelim arkadaşlarım"
Okula geri girdik

"Bu keltoş da kaçmayalım diye bahçede nöbet mi tutmaya başladı"dedim.

"Hergün kaçıyoruz adam da bıktı bizden böyle bir çözüm bulmuş heralde"

"Hadi geçin sınıfa bugünki okuldan kaçma maceramız sona erdi." Kürşat önde olarak sınıfa girdik hoca bize döndü.

"Nereden böyle?"

"Zili duymamışız" dedim şirince.

"Sizi derse almamak size ödül olur geçin ayrıca cezalısınız üçünüz de 100er soru çizeceksiniz diğer derse" hoca konuşurken bende Denize doğru baktım göz göze gelmemizle hemen gözlerimi çektim.Hocanın bize kızması bitince yerime geçtim.

Zulüm gibi geçen saatlerin sonunda okul bitmişti.Bizimkilerle eve doğru yürürken yanımıza Ceren geldi.

"Cumartesi biliyorsunuz ki doğum günüm çok ihtişamlı bir parti veriyorum sizi de bekliyorum"

"Senin o aptal partine geleceğimizi sanmıyorum Ceren"

"Seni çağırıyorum zaten Cemre benim partim senin gibi bir eziğe 10 beden büyük gelir"

"Öyle mi gel ben sana göstereyim kim ezik" çantamı yere fırlatıp Cerenin saçına yapıştım.

"Cemre dur bir Cemre" Kürşat beni Cerenden uzaklaştırdı.

"Hadi uza Ceren Cemre yoksa bizde yokuz"

"Siz bilirsiniz teklif var ısrar yok"

"Elimde kalacak bu kız ya"

"Senin bizden sakladığın birşey mi var nereden çıktı bu Ceren nefreti birden bire"

"Ben Cereni oldum olası sevmiyorum zaten sadece bu aralar biraz kaşınıyor neyse ne görüşürürüz ben eve geçiyorum."
Eve geçip üzerimi değiştirdim sonra kendime sandviç yapıp onu yerken telefonuma gelen bildirimlere baktım.

"Powerpuff Girls💜"

Kızılım: Cemoş bu doğum gününe gitmemiz lazım

Civciv🐣: Ya kız ağzıyla gelme dedi yüzsüz gibi nasıl gidelim Merve

Nefret | CemcelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin