2 yıl sonra mezuniyet günü
Sabah heyecanla gözlerimi açtım bugün liseden mezun oluyorduk. Içimde bir miktar hüzünde vardı ama genel olarak mutluydum. Üniversite sınavında hemşirelik kazanmıştım. Bizimkilerle ayrılacak olmak beni üzüyordu. Hiç birimiz Istanbul dışı kazanmamıştık en azından aynı şehirdeydik ama sonuçta aynı okulda değildik artık. Denize gelirsek onunla iki yıldır güzel giden bir ilişkimiz var ara sıra ufak tefek kavga ve kıskançlıklarımız olsada yinede iyiyiz.
Yataktan kalkıp Merveyi aradım. Mezuniyete tabiki beraber hazırlanacaktık.
Cemre: Merve geliyor musun?
Merve: Kapıda sayılırım aç hadi kapıyı
Telefonu kapatıp kapıya koştum ve kapıyı açtım. Mervede içeri girdi.
Merve: Ay Cemoş çok heyecanlıyım resmen mezun oluyoruz ya
Cemre: Bende çok heyecanlıyım ama bir yandan da içim buruk sizi özleyeceğim.
Merve: sakın lise bitiyor diye bizden kurtuldun sanma her hafta bir gün bulunacağız her günde ararım seni. Zaten hele bir benden daha yakın arkadaş bul işte o zaman bittin sen kızım
Cemre: Salaksın senden iyi arkadaşı nereden bulacağım acaba
Merveyle birbirimize sarıldık.
Merve: Tamam yeter bu kadar duygusallık. Hazırlanmaya başlayalım.
Cemre: Tamam başlayalım.
Merve ile evden çıkıp kuaföre gittik. Saçımız ve makyajımız tamamlanınca ikimizde evlerimize döndük. Ben mezuniyete Denizle gidecektim.
Elbisemi ve ayakkabılarımı giyip aynada kendime baktım
(Cemrenin elbisesi)
Aynada kendimi izlemeyi çalan telefonun sesiyle bırakıp telefonu açtım.
Deniz: Hazırsan aşağıda bekliyorum güzelim
Cemre: 5 dakikadan geliyorum sevgilim
Telefonu kapatıp son kez aynaya baktım. Güzel olduğuma karar verip çantamı da alıp aşağıya indim. Annemle ufak bir vedalaşmadan sonra evden çıkıp Denizin arabasına doğru yürüdüm. Deniz arabanın önüne yaşlanmış beni bekliyordu.
Deniz: Cemre çok güzel olmuşsun.
Cemre: Sende çok yakışıklısın
Deniz kapımı açıp beni arabaya bindirdi. Beraber balonun yapılacağı salona geldik. Arabadan indik. Deniz elimi tuttu ve beraber el ele salona girdik. Salona girince gözüm bizimkilere çarptı hep beraber bir masada oturuyorlardı.
Cemre: Aşkım ben bir bizimkilerin yanına gideyim gelirim birazdan.
Deniz: Tamam güzelim ben Yiğitlerin yanındayım.
Hızlı adımlarla bizimkilerin yanlarına gidip oturdum.
Berke: Cemoşum çok güzel olmuşsun
Kürşat: Ikinizde balonun en güzel kızı olmuşsunuz.
Merve ile birbirimize bakıp gülümsedik.
Içeri giren Yarenle hepimiz ona döndük. Yanımıza gelip oturdu.
Yaren: Geç kalmadım değil mi?
Berke: Civcivim çok güzelsin
Yaren: Yaa Berke
Cemre: Hadi izninizle ben sevgilimin yanına gidiyorum uğrarım yine yanınıza
Yerimden kalkıp Denizin yanına gittim.
--------
Mezuniyetin artık sonuna geliyorduk. Denizle dans ederken başımı omzuna yaslamıştım.
Deniz: Güzelim bizim için artık mezuniyetin sonu seni saat on iki olmadan götürmek istediğim çok özel bir yer var.
Çok heyecanlanmıştım.
Cemre: Tamam gidelim Deniz.
Deniz elimden tuttu ve salondan çıktık arabaya bindik. Kısacık bir yolculuğun sonunda deniz kıyısına gelmiştik. Deniz elimden tutup beni bir yata doğru götürdü. Topuklu ayakkabılarımı çıkarıp Denizin yardımıyla yata bindim. Yatın her tarafı ışıklarla güllerle ve papatyalarla süslüydü. Bir sürü mumlar vardı. Deniz yatın ortasına geldiğimizde diz çöktü ve cebinden bir yüzük çıkardı.
Deniz: Bundan sonra sadece benim olur musun Cemrem?
Böyle bir şeyi hiç beklemiyordum şaşkınlıkla kalmıştım.
Cemre: Deniz evet
Deniz ayağa kalktı ve bana sarıldı. Ayrılınca hiç beklemeden dudaklarına yapıştım. O da bana karşılık vermeye başladı. Uzun bir süre öpüştük.
Deniz: Güzelim üniversiteye seninle nişanlı olarak gitmek istiyorum. Evlenmek için daha erken dersen en azından nişanımızı yapalım herkes senin bana ait olduğunu bilsin.
Cemre: Olur Deniz evlenmek içinde çok beklemeyelim ben artık senin olmak istiyorum.
Denizle yeniden öpüşmeye başladık.
Son.
Hepinize merhaba biliyorum çok beklettim çok uzun zamandır bölüm yoktu.
Ani bir son oldu finali bende beklemiyordum fakat kitabı uzatıp klişeleştirmek istemedim. Final bölümü her ne kadar içime sinmesede kitabı finalsiz bırakmak da içimden gelmedi.Bugüne kadar okuyup oy veren yorum yapan bana destek olan herkese sonsuz teşekkürler.
Nefret benim ilk kitabım çok büyük bir hevesle yazmaya başlamıştın asla buralara gelmesini beklemiyordum. Hatalarım varsa affedin. Kitabı düzenlemeyi düşünmüyorum aynı şekilde kalacak.
Eğerki yazım tarzımı beğendiyseniz diğer kitaplarima da beklerim.
Tekrardan okuyan destek olan herkese teşekkür ederim.
Seviliyorsunuz
-Eylül
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret | Cemcel
General Fiction"Tam tahmin ettiğim gibi benden etkileniyorsun Cemre ama şunu unutma artık sana aşık olan saf Deniz yok seni asla yeniden sevmeyeceğim Cemre Solmaz" onu hırsla ittim. "Seni en başından beri hiç sevmememi kendine yediremiyorsun ama seni hiç sevmedim...