Parktan kalkıp eve gittim. Fotoğrafı Denize fake hesaptan atsam mı diye düşündüm ama sonra bunun çok saçma olduğuna karar verdim bir fake hesaba neden inansın zaten çektiğim fotoğrafta sadece konuşuyorlardı Ceren gibi bir şeytan bunun açıklamasını yapardı elimde daha güçlü deliller olmadan bir şey yapmamaya karar verdim.
JuanGang
Siz: Yarın okul çıkışında hatay medeniyetler sofrasına gidelim (16.10)
Mis Kokulum💖: yemekleri çok güzelmiş oranın gidelim (16.18)
Kızılım: planın ne Cemoş (16.20)
Siz: henüz bir planım yok daha güçlü bir kanıta ihtiyacım var o yüzden gidiyoruz (16.20)
Civciv🐣: Berke sana inanamıyorum nasıl yaparsın bunu ya (16.43)
Kızılım: Yaren boşver Berkeyi siz ne yaptınız Torlakla (16.43)
Civciv🐣: Berke her şeyi mahvetti artık oluru varsa bile yok (16.44)
Mis Kokulum💖: ne var ya saçma saçma sorular soruyordu dersle ilgisi olmayan yok bu kadar güzel olmak zormuymuş yok üzerindeki çok yakışmış (16.45)
Kızılım: Sen ne anlarsın iltifat etmiş işte kıza (16.45)
Kızılım: bir saniye ya Berkenin bunlardan neden haberi var (16.45)
Civciv🐣: çünkü Berke bende ders çalışacağım diye yanımıza geldi (16.46)
Mis Kokulum💖: 2 haftaya sınavlar başlıyor çalışmam lazım (16.47)
Civciv🐣: sadece bunlar olsa iyi saat geç oldu diye beni eve sürükledi üstelik saat daha 16.30 du (16.48)
Mis Kokulum💖: Geç işte 3 saate hava kararacak (16.48)
Civciv🐣: sen Yarene mi yavşıyorsun diye Batuyu dövmeye çalıştı zor ayırdım hayır kendi dayak yiyecekti (16.49)
Mis Kokulum💖: Ama yavşıyordu ayrıca sen olmasan kimse elimden alamazdı onu (16.50)
Kızılım: Berke kızın randevusunu mahvetmişsin ayrıca sana mı kaldı Yareni korumak kendisi hallederdi hem sevmese niye gitsin (16.51)
Mis Kokulum💖: seviyor musun yani (16.53)
Siz: Merve yangına körükle gitmez misin Berke sadece Yareni korumak istemiş ne var bunda (16.55)
Siz: hem yakışıyor mu size bir erkek için böyle kavga etmek (16.55)
Siz: öpüşün barışın hadi (16.55)
Siz: hem Yaren sen Torlaktan daha iyilerine layıksın olmazdı o iş (16.55)
Civciv🐣: sende mi Cemre ya? Zaten bende aşkımdan ölmüyorum sadece minik bir hoşlandıydı yine de Berkenin yaptığı çok yanlıştı (16.56
Mis Kokulum💖: tamam civciv özür dilerim bir daha sevgilinle arana girmem (16.58)
Mis Kokulum 💖 gruptan ayrıldı.
Siz: Berke of gel şuraya ne oluyor gruptan ayrılmak falan
Mis Kokulum💖: ne yapayım Cemre çok sinirlendim.
Siz: ama ben sana dedim demi gitme diye dinlemedinki bak yine zararlı sen çıktın alıyorum seni gruba sakın geri çıkma
JuanGang
Siz Mis Kokulum💖 kişisini gruba eklediniz.
Siz: saçma sapan insanlar için birbirinizle kavga etmeyi yasaklıyorum.
Siz: Yarın için de hazırlıklı gelin süper bir planım var
Civciv🐣: oha bir dakika ben yeni görüyorum Ceren Cellatı Burak ile mi aldatıyormuş
Kızılım: Cerenin böyle bir şey yapacağı belliydi zaten
Civciv🐣: bende şaşırmadım biz o yüzden mi yarın Burağın yanına gidiyoruz
Siz: fotoğrafta sadece konuşuyorlar Ceren bunu 40 tane yalanla açıklar onun için daha güçlü bir kanıt lazım
Civciv🐣: Haklısın Cemoş
Hellooo kısa ve texting tarzı bir bölüm oldu yarınki bölümde telafi edeceğim merak etmeyin
Lütfen okuyorsanız yıldıza basın ve yorum atın
Sizleri seviyoreee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret | Cemcel
General Fiction"Tam tahmin ettiğim gibi benden etkileniyorsun Cemre ama şunu unutma artık sana aşık olan saf Deniz yok seni asla yeniden sevmeyeceğim Cemre Solmaz" onu hırsla ittim. "Seni en başından beri hiç sevmememi kendine yediremiyorsun ama seni hiç sevmedim...