Sabah üzerime okul kıyafetlerimi giyindim. Dün Deniz beni çalıştırdığı için içim rahattı zaten civcivde bize kıyamaz kopya verirdi o yüzden sınavı pekte umursamadım. Gerekli kitapları koyduktan sonra çantamıda alıp evden çıktım.
JuanGang
Bekoş: Biz bugün yarenle erken gidiyoruz beni beklemeyin CemKü (7.58)
Kükü'm: Tamam (8.17)
Siz: Küküm 5 dakikaya geliyorum.(8.36)
Kükü'm: Hızlı gel geç kalmayalım ilk ders sınav birde. (8.37)
Telefonumu montumun cebine atıp evden hızla çıktım. Kürşatla buluştuğumuz köşeye doğru hızlı adımlarla yürüdüm.
Cemre: Günaydın Kükü
Kürşat: Günaydın hadi hızlıca gidelim
Kürşatla okula yürüdük. Tam zamanında yetişmiştik biz girdikten bir kaç dakika sonrada hoca geldi.
Hoca: Evet önce küçük bir yer değişikliği yapıyoruz.
Sınıftan gelen seslerle hoca daha fazla gülümsedi. Şeytan karı beni görmesin diye olduğum yerde olabildiğince gizlenmeye çalıştım.
Hoca: Cemre Mehmetle yer değiştir.
Hoca beni Denizin yanına oturtmuştu. Gülümseyerek yerimden kalkıp Denizin yanına geçtim.
Mehmet: Başarılar yenge
Mehmete ters ters bakıp oturdum.
Bir kaç kişinin yerini değiştirdikten sonra kağıtları dağıttı ve sınava başladık.Boş boş kağıda bakıyordum bizim dün çalıştıklarımızla bu soruların alakası bile yoktu. Oflayarak saate baktım.
Hoca: Son on dakika
Tam kağıdıma bir kaç bir şey karalayım diye düşünürken. Deniz kâğıtlarımızı değiştirdi. Şaşkınlıkla ona baktım.
Cemre: Deniz gerek yoktu. Sen ne yapacaksın.
Deniz: Beni merak etme 10 dakikada yaparım.
Cemre: Ya çok teşekkür ederim.
Hoca: Cemre ver kağıdını çık.
Havalı bir şekilde yerimden kalkıp hocaya hepsi dolu kağıdımı uzattım. Hocada şaşırmıştı her zaman zar zor 50 alırken şimdi hepsi dolu bir kağıt vermiştim. Sınıftan çıkıp kantine oturdum.
Zil çalınca bizimkilerde yanıma geldi.
Berke: Abi çok zordu ya neyseki civcivim var.
Yaren: Dün gelseydin çalışırdık. Küküyle oyun oynamayı seçtiğin için hala kızgınım sana
Berke: civcivim ya sen bana kıyamazsın ki
Berke ve Yaren birbirine sarıldılar.
Kürşat: Sen ne yaptın Cemre bizden uzakta çok kötü geçtiyse bile üzülme ikincisine hallederiz.
Cemre: Yaptım işte bir şeyler boş verin beni.
Zilin çalmasıyla yerimizden kalkıp sınıfa geçtik.
Tüm gün derslere girdikten sonra eve gittik.
Üzerimi değiştirdikten sonra Denize teşekkür etmek için ona kek yapmaya karar verdim. Zaten annesigilde yoktu. Aç aç oturmasın kıyamam ona.
Mutfağa geçip kek için malzemeleri çıkarıp yapmaya başladım. Çikolatalı muffinleri fırına koyunca annem yanıma geldi.
Banu: Cemre kızım ben bu akşam teyzenlere gidiyorum.
Cemre: Tamam anne
Banu: Seni mutfakta görür müydük? Hangi dağda kurt öldü kızım
Cemre: Anne aşk olsun ya. Madem sen gidiyorsun bende kızlarla yerim keki
Annemle sarıldık ve annem gitti. Yaptığım kekleri bir kaba koyup evden çıkıp Denizlere doğru yürüdüm.
Kapıyı çalıp beklemeye başladım. Deniz kapıyı açtı.
Deniz: Cemre
Karşımda üstü çıplak bir Deniz görmeyi beklemiyordum. Onu kesmeyi bırakıp yüzüne baktım.
Cemre: yuh Deniz sen herkese kapıyı böyle mi açıyorsun ya geç içeri hadi
Deniz: Herkese değil kıskanma güzelim.
Cemre: Ben sana kek yaptım. Bugün için teşekkür olsun diye.
Parmak uçlarıma kalkıp Denizi yanağından öptüm.
Deniz: Sen hep böyle teşekkür edeceksen ben her dersin sınavında yaparım bunu.
Deniz beni duvarla arasına aldı.
Cemre: Tamam abartma sende hadi git üstünü giyin bende çay yapayım kekle içeriz.
Deniz gülerek odasına doğru gitti. Bende koridorun karşısında ki aynaya baktığımda kıpkırmızı olduğumu gördüm. Bende hızlıca mutfağa geçip çay yaptım.
Denizle koltukta oturmuş film izliyorduk. Benim çok uykum geldiği için gözlerimi zar zor açık tutuyordum.
Cemrenin başının omzuna düşmesi ile Deniz gülümseyerek ona baktı. Bir kaç saniye uyandırıp uyandırmamak arasında gidip gelsede Cemrenin ona annesinin evde olmadığını söylediğini hatırladı. Cemreyi kucağına alıp kendi yatağının üzerine bıraktı. Tam gideceği sırada Cemre elinden tutup uykusunun arasında gitme dedi. Deniz Cemrenin yanına yatıp beline sarıldı.
Bölüm sonu
Selamlar güzel bir bölüm oldu bence
Sarılıp uyumalarına 10 üzerinden kaç puan
Yorumlarınızı bekliyorum
60 oyda yeni bölüm atmaya çalışacağım. Görüşürüz 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret | Cemcel
General Fiction"Tam tahmin ettiğim gibi benden etkileniyorsun Cemre ama şunu unutma artık sana aşık olan saf Deniz yok seni asla yeniden sevmeyeceğim Cemre Solmaz" onu hırsla ittim. "Seni en başından beri hiç sevmememi kendine yediremiyorsun ama seni hiç sevmedim...