3.2

2.6K 150 43
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda Denizle sarılmış bir şekilde uyuyorduk. Ona daha sıkı bir şekilde sarılıp kafamı göğüsüne bastırdım şu an en huzurlu olduğum anlardan birisiydi. Gözlerimi kapatıp Denizin kollarında uykuma devam ettim.

Kapının açılmasıyla gözlerimi açtım. Gördüğüm kişiyle utançla başımı eğdim. Gelen Cellatın annesi Tülin teyzeydi. Resmen basılmıştık. Denizde hızlıca kalktı.

Deniz: Anne ne ara geldiniz siz.

Tülin: yeni geldik. Hadi kahvaltıya gelin

Neyseki Tülin teyze bizi utandırmamak için bir şey demedi. Sadece gülümseyip gitti.

Deniz: Basıldığımıza göre artık evlenmek zorundayız papatya.

Cemre: Ya Deniz çok utanıyorum dems öyle.

Deniz çenemden tutup kaldırdı ve göz göze gelmemizi sağladı.

Deniz: Utanma güzelim. Utanılacak bir şey yapmadık. Ama yapabiliriz istersen.

Kocaman olan gözlerimle Denize hafifçe vurdum.

Cemre: Fırsatçı ben ne diyorum sen ne diyorsun. Annene rezil olduk of Deniz ya.

Deniz: Anam kadın bir şey demez merak etme. Hem sen onun gelini sayılırsın artık. Deniz hadi kalk kahvaltıya götüreyim seni

Cemre: Tamam hadi gidelim.

Denizle evden çıktık. Neyseki babası evde yoktu. Tülin teyzenin yüzüne bakamadım. Çok utanmıştım.

Denizle kahvaltıya gittik. Oturup yemeğimizi yerken annem aradı.

Banu: kızım napıyorsun?

Cemre: iyiyim anne sen geliyor musun bugün

Banu: bende iyiyim. Cemre ben bugünde teyzende kalacağım kızım onu haber vereyim diye aradım

Cemre: tamam anne görüşürüz

Telefonu kapattım.

Deniz: kötü bir şey yok değil mi?

Cemre: annem teyzeme gitmişti ya bir gün daha kalacakmış. Bir şey yok yani.

Kafeden kalkıp sahile geldik boş banklardan birine oturduk.

Cemre: Deniz bana pamuk şekeri alır mısın? Eski günlerdeki gibi

Deniz: sen iste yeterki güzelim.

Deniz bana pamuk şeker aldı. Kendim yerken koparıp bir kaç parça onada verdim.

Gerçekten mutluyduk ama bu mutluluğumuz fazla uzun sürmemişti. Yanımıza gelen Aresle bölünmüştü.

Ares: Selam Cemre naber?

Deniz: hayırdır kardeşim

Ares: Sınıf arkadaşımı gördüm selam vereyim dedim senden izin mi alacaktım.

Deniz: Evet alacaksın Cemreye 3 metre bile yaklaşmadan önce benden izin alacaksın.

Ares: Hadi ya ama ben kimseden izin almam.

Ares Denize yumruk attı. Denizin de ona karşılık vermesi ile kavga büyümüştü. Ben ne yapacağımı bilmiyordum donup kalmıştım. Sadece ağlıyordum. Bir süre sonra polis geldi ve hepimizi karakola götürdü. Ben ne kadar olayları anlatsamda Ares çok fazla dayak yediği için şikayetçiyim diye tutturmuştu ve ikisinide nezarete attılar.

Polis: bir yakınınızı arayan isterseniz hanımefendi.

Polise başımı sallayıp. Kürşatı aradım.

Cemre: a-alo kürşat

Kürşat: Cemre bir şey mi oldu ağlıyor musun sen?

Cemre: Kürşat ben karakoldayım hemen yanıma gel lütfen.

Kürşat: hemen geliyorum Cemre.

Telefonu kapattıktan sonra oturup beklemeye başladım 15 dakika sonra Kürşat yanıma gelip bana sıkıca sarıldı.

Kürşat: Cemre ne kadar korktum biliyor musun? Hadi ne oldu anlat şimdi. Ağlamadan anlat.

Cemre: Deniz Aresle kavga etti. Ares şikayetçi olacağım diye tutturdu. Çok korkuyorum Kürşat.

Kürşat: Tamam korkma ben bir konuşayım sen beni burada bekle.

Kürşat gittikten sonra yarım saate yakın onu bekledim bir türlü gelmek bilmiyordu. Sonunda Kürşat kapıda göründü yanında Denizde vardı yerimden fırladığım gibi koşup Denize sarıldım.

Cemre: Sana bir şey olacak diye çok korktum Deniz.

Deniz: Ağlama artık geçti her şey bitti hadi evimize gidiyoruz.

Cemre: peki siz nasıl hallettiniz.

Kürşat: salak çocuk kavgayı başlatan kendisi Deniz yanarsa kendisi on kat yanacak bu riski göze alamadı. Cemre ben sana demiştim bu çocuğu gözüm tutmadı diye abiler hisseder işte.

Cemre: Küküye gülerek baktım.

Üçümüz beraber bizim eve geçtik.

Cemre: açsanız makarna yapayım mı size ?

Kürşat: bir kerede makarnadan başka bir şey yesek. Seni alan aldığı gün geri getirir ben diyim sana.

Cemre: Aşk olsun Kükü. Git evinde ye yok sana makarna.

Deniz: bu böyle olmaz hadi bize gidelim. Anam kadın döktürmüştür.

Cemre: Yazdım bunu Deniz ama bende bu teklife hayır diyemeyeceğim.

Birden bire gözümün önüne sabahki olay geldi

Cemre: Hii hayatta gelemem ben çok utanırım.

Deniz: Abartma Cemre annem unutmuştur bile yürü gidiyoruz hadi.

Denizin arabasına binip. Denizlere yemeğe gittik.

Bölüm sonu.

Valla son zamanlarda bölümler çok sakin geçiyordu hemen bir heyecan katayım dedim. Entirika ve aksiyon en sevdiğim.

65 oyda yeni bölüm gelecek. Son bölümün oyları düşük kaldı oy vermediyseniz ona da oy verin lütfen. Görüşürüz.

Nefret | CemcelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin