5 bölüm

1K 72 8
                                    

Sabah ali ve nazlı aynı anda uyandılar

Ali: günaydın aşkım

Nazlı: günaydın birtanem. Nasılsın bu gün?

Ali: iyiyim yanımda böyle güzel varken kötü ola bilirmiyim hiç?

Nazlı utanmıştı.

Ali: utanıncada güzel oluyorsun

Nazlı: ya şöyle söylemesene utanıyorum.

Ali tamam utanma. Hadi kalk kahvaltı edelim.

Nazlı: tamam hadi

Nazlı tam kalkacekken ali kendine çekip dudaklarına yapıştı. Tutkulu öpüşüyolardı. Alide etkilenmişti. İlk ayrılan nazlı oldu

Nazlı: neden haber vermeden öpüyosun ya?

Ali: artık her sabah böyle başlayacam güne. Günlük dozumu almam gerek.

Nazlı: 😂 tamam alırsın da kalk kahvaltımızı edelim açlıktan ölücem

Ali: 😂 tamam

Kahvaltılarını tapıb film bakmaya karar verdiler. Ali film seçmiş nazlı mısır parttatmıştı. Nazlı kafasını alinin omzuna koydu. Alide kolları nazlıyı sardı.

Nazlı: ali açtığın korku filmimi?

Ali: hayır birtanem romantik.

Filmin yarısına bakmıştılar. Birden filmde erotik sahne gelmişti. İkiside bir birine bakıyolardır. Alinin erkekliyi artık kalmıştı. Bir birine yakınlaşmaya başladılar. En son dudakları birleşdi. Bu öpüşme diyerleri gibi diyildi. Daha ateşliydi. Nazlının eli alinin kazağına gitdi. Ali bunu gören kimi kazağı bir çırpıda çıkarttı. Ayağa kalkıp yatak odasına yürüdüler. Odaya girer girmez ali nazlıyı soydu. Nazlı artık sütyeni ve kilodu ile kalmıştı. Oda aliyi soydu. Alide boksyori ile kalmıştı. Ali nazlının yatağa yatırıb üstüne çıktı. Çok ateşli öpüşüyolardı. Ali artık dayanamayıp nazlıyı tam soydu. Nazlı artıj sevgilisinin karşısında çıplak kalmıştı. Ali nazlının kalmış olan meme uclarını ısırıyodu. Nazlı da inliyodu. Ali öpe öpe aşağıya indi en sonda en çok istediyi yere geldi. Nazlının klirotesini yalamaya başladı.

Nazlı: ahhh ımhh ohh

Nazlı artık çıldırmıştı. Bir hamlede aliyi altına aldı oda öpe öpe en çok istediyi yere geldi. Alinin erkekliyini alıb büyük iştahla yalamağa başladı. Arada ısırıyodur.

Ali: Ahhh çok iyi aşkım devam et

Nazlı bu söz karşısında daha hızlı yalamaya başladı. Sonda ali dayanamayıp nazlıyı altına aldı.

Ali: hazırmısın aşkım?

Nazlı: evet. Yavaş ol ali nolursun acıtmasından korkuyorum.

Ali: tamam birtanem ben senin canını acıtmam

Ali prezervativi alib erkekliyini yaktı ve nazlının amına sürtmeye başladı.

Nazlı: ahh sok artık onu ali ımhh dayanamıyorum

Ali nazlının bu sözünden cesaret alıb yavaş yavaş içine girdi. Nazlının iniltileri artık çığlığa dönmüştü. Ali erkekliyinin yarısını nazlının içine sokmuştu artık. İlk olduğu için kanamıştı. Ali kanı silib içine davam etti. İkiside zevkin doruklarına ulaşmışdılar.

Nazlı: ahh daha hızlı ali

Ali: bir daha söyle( azmak için bir çok kez söyletmek istedi )

Nazlı: daha hızlı aşkım ahh ımh ohh

(Ali artık en son süretle gidiyordu Nazlı ya doğru yol çekti😂😂😂😂 şaka şaka. Bir garip oldum ya sizin yüzünüzden voteler gelmese artık😂😂😂)

En sonunda bitirmiştiler

Ali: saat kaç aşkım?

Nazlı: 12

Ali: kaç saat sevişmişik biz ya?

Nazlı: sabahtan beri artıq ne kadar olduysa aşkım😂😂

Ali: neden gülüyosun birtanem?

Nazlı: sana

Ali: banamı? Neden?

Nazlı: Adil hoca seni dinlenmek için izin verdi biz napıyoruz😂

Ali: evet ya. Ama çok güzel diyilmiydi?

Nazlı: evet güzeldi🤭🤭🤭 artıq uyuyalımmı birtanem uykum geldi.

Ali: uyuyalım

Nazlı: iyi geceler aşkım

Ali: iyi geceler sevgilim

Ali nazlıyı sarıp sarmalayıp uyudular.


Evet bir bölümün daha sonuna geldik.

Nasıl bölümdü? Lütfen yorum yapın arkadaşlar. Ve takip etseniz sevinirim

Görüşürüz♥️

Sınır vote/20 yorum/15

çoçukluk aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin