17 bölüm

545 59 15
                                    

Sabahın ilk ışıkları alnazın odasına vuruyordu. İlk kalkan nazlı oldu. Kalkıp duş alıp Alini uyandırmaya geldi.

Nazlı: hayatım hadi kalk işe geç kalıcaz.

Ali: tamam kalktım

Nazlı: bekle bir kalkmadan önce yaranın sargısını yenileyelim.

Ali: tamam.

Nazlı alinin yarasını sardı ve ali kalkıp duşunu aldı. Birlikte ailecek kahvaltı ettikten sonra hastaneye gittiler. Adil kendi odasına nazlı ali Selvi Ferda deske geldiler. Ekipte deskteydi.

Açelya: Oooooo siz buraya gelirmiydiniz ya?

Nazlı: tabi gelirdik alinin sağlığı için gelmiyorduk.

Ferman: tamam arkadaşlar çok önemli bir vaka gelicek. Herkes kendi işine baksın haydi.

Ekip hepsi birlikte tamam hocam deyip çalışmaya koyuldular. Ali ve nazlı kendi odalarına gittiler. Hazırlanıp çalışmaya başladılar. Çok geçmeden hasta gelmişti. Hepsi hasta odasına gitti.

Ali: merhaba ben doktor ali size biz yardımcı olucaz.

Hastanın ismi Mehmet olsun

Mehmet: tabi buyrun ne gerekiyorsa yapın

Ferman: ilk önce müayine edelim bir

Ferman hastayı müayine etmeye başladı.

Ferman: demir MR alalım

Demir: tamam hocam

Demir hastayı MR almıştı beyninde tümör olduğu anlaşıldı.

Ali: evet ilk önce hastanın kendisiyle konuşalım riskleri anlatalım.

Ekip: tamam hocam

Hepsi birlikte yine hastanın odasına gittiler.

Nazlı: Mehmet bey ameliyat olursanız bir daha yürüyememe ve hiçbir şeyi hatırlamama riskiniz var

Mehmet: kabul ediyorum ameliyatı istiyorum.

Ali: ama bakın yürüyemezsiniz bir

Mehmet: İSTİYORUM DEDİM .

Ali bir ekibe bir hastaya baktı sonra ferman ve nazlı ya dönüp başka çare yok dedi ameliyat yapıcaklardı. Bir iki saat sonra hastayı ameliyata aldılar bir iki kere kalbi dursa bile yaşıyordu. Yoğun bakımına almışlardır hastayı. Böylelikle bu günde bitmişti. Herkes eve gidip yemek yeyip uyumaya gittiler. Alnaz da kendi odasına uyumaya gitti ve bu sırada alinin telefonu çaldı.

Ali: alo?

Biraz konuştuktan sonra ali şok oldu.

Ali: NEEEE?

Biraz kısa oldu özür dilerim yoğunum biraz.

SİZCE ALİNİ KİM ARADI VE NE DEDİ?

Sınır vote/45 yorum/30

çoçukluk aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin