2 gün sonra
Sabahın ilk ışıkları alnazın odasına vuruyordu. Ali bu gün işe başlıcaktı. Kalkıb duşunu alıb üstünü giyib nazlını oyatmağa geldi. Nazlıda kalkıp duşunu alıb birlikte hastaneye geldiler. Acilde bir kaç hasta baktıktan sonra kendi odalarına gittiler. Ali kendi odasında nazlını düşünüyordu. Çok özlemişti onu. Kalkıp nazlının odasına gitti. Kapını çalıp içeri girdi. İçerde açelya nazlı söhbet ediyordu.
Nazlı: aşkım hoşgeldin
Ali: sağ ol canım. Ne konuşuyosunuz?
Açelya: hiç enişte havadan sudan.
Ali: siz ve havadan sudan konuşmak. 😂😂😂
Nazlı: neden gülüyosun aşkım? Konuşamazmıyız?
Ali: inanmadım. Demirle benim geybetimi ediyosunuz yine dimi?
Açelya: aşk olsun enişte. Biz öyle birimiyiz?
Ali: tamam tamam inandım.😂😂😂
Nazlı: sen neden geldin birtanem?
Ali: karımı özledim. Gelemezmiyim?
Nazlı: bende seni özledim aşkım. iyi ki geldin. Nazlı kalkıp alinin yanına oturdu. Alinin dudağına bir buse kondurup oh çekti.
Nazlı: ohh çok iyi geldi.
Ali: banada
Açelya: oooo burası yanıyor ben gidiyim en iyisi
Açelya gitti. Alide kalkıb ardından kapıyı kiltledi.
Nazlı: neden kapıyı kiltledin?
Ali: seni özledim her anlamda.
Ali nazlının yanına oturub dudaklarından öpmeye başladı. Bu öpücük git gide hızlanıyordu ama nazlı böldü
Nazlı: ali işdeyiz. Olmaz
Ali: benimki kalkmış çoktan. Lütfen birazcık.
Nazlı: uff ali işte yaptığına bak. Biliyosun olmaz neden öyle yapıb kaldırıyorsunki onu?
Ali: oldu bir kere. Hastada yok hiç kimse gelmez. Hadi 5 dakika rahatlayalım
Nazlı: tamam çabuk ol ama
Ali bir şey demeden tekrar yapışmıştı nazlının dudaklarına gittikce heraretli öpüşüyorlardı. Ali nazlının üst dudağını almış resmen emiyordu. Nazlı da alinin alt dudağını emiyordu. Ali artık dayanamayacağını anlayıb altını tam soymadan boxerdan erkekliyini çıkartıb nazlının altını soydu. Erkekliyini nazlının içine yerleştirib git gel yapmaya başladı. O sırada konuşuyolardı.
Ali: ımhh nazlı bebek yapmıyacakmıyız?
Nazlı: ahhh ımhh çok yavaşsın. Bir ara tatile çıkıp yaparız
Ali: tamam aşkım
Ali hızlanıb sonunda işini bitirmişdi.
Nazlının içinden çıktı göğüslerine boşaldı. Kalkıb üstünü giydi.Nazlı: aşkım mendil versana bana çekmeceden. Meni sileyim.
Ali: tamam aşkım. Hastanede de yapmadık demeyiz.
Nazlı: senin sayende. Ama çok güzeldi.
Ali: bencede
Ali mendil alıb nazlının göğüslerini temizleyib emmeye başladı.
Nazlı: doyamadınmı?
Ali: doymak oluyormuki?
Nazlı: tamam ilk fırsatta tatile çıkıb çocuk yapalım.
Ali: heyecanlımısın?
Nazlı: evet hemde çok
Ali: tamam hadi giyib üstünü gidelim eve.
Nazlı üstünü giyib. Saçını başını düzeltti. Hastaneden çıkıb eve geldiler. Yemeklerini yiyib uyumaya gittiler. Bir birine sarılıb uykuya daldılar.
Evet bu günlük bu kadar. Arkadaşlar hastayım bölümler o yüzden gecikiyor.
Yorumlarınızı bekliyorum
Sınır vote/40 yorum/25