7 bölüm

811 67 8
                                    

Nazlı: çünkü ben bir zamanlar ferman hocaya aşıktım. Yani öyle sanıyodum platonik yani.

Alinin sanki başından aşaya kaynar sular dökülmüştü. Nazlısı ona yalan söylemişti. ondan sonra hayatında hiç kimse olmadı söylemişti.

Ali: nasıl ya bu olamaz. Hani sen ben gittikten sonra acı çektin. Demek yalanmış. Ben boşuna acı çekmişim meyer. Sen hiç acı çekmedin.

Nazlı: ali inan bana acı çektim ben. Hem o platonik aşktı.

Ali: YALAN SÖYLEME BANA. NASIL ACI ÇEKTİN? PLOTONİK AŞKINLA HAYELLER KURARAKMI ÇEKTİN O ACIYI?

Ali nazlının konuşmasına izin vermeden evden çıkmıştı. Nazlısa yere çöküp ağlıyodu. Ekip evlerine dağıldı. Açelya Nazlıyla kalmıştı.

Açelya: hadi kuzum ağlama kalk hadi uyu biraz

Nazlı: nasıl uyuyim açelya neler söyledi bana görmedinmi?

Açelya: gördüm aşkım. Hay ben neden bu oyunu istedimki?

Nazlı: senin bir suçun yokki. Hepsi benim suçum en başından söylemeliydim ona. Şimdi her şey bitti mi açelya?

Açelya: hayır Nazlı. Ali bu döner dolaşar sana geri döner. Yıllar sonra döndüyü gibi yine sana gelicek.

Nazlı: gelicek dimi?

Açelya: gelicek hadi kalk yerden kuzum

Açelya nazlıyı kaldırıb yatağına yatırdı.

Nazlı: açi ya ali yine oraya gittiyse

Açelya: gitmez kuzum korkma

Nazlı: tamam

Nazlı ne kadar tamam derse bir o kadar da ali için endişeleniyordu korkuyodu yine oraya gitmesinden. Bu sefer onu kaybedemezdi.

Ali ise sahilde yürüyodur. Aklında sadece bir fikir varıydı. Neden nazlısı ona yalan söylemişti. Hemde çok üstüne gittiyini düşünüyordu nazlının. Ağır şeyler söylemişti Nazlı ya. Bu sefer nazlısını kaybetmek istemedi. Hemen bir kuyumcuya gitti.(burası sürpriz olsun) Hemen eve geldi. Nazlısı uyuyordu. Yanına oturub saçlarını okşadı. Nazlı saçında bir el his edib uyandı. Aliye baktı. Yatakta doğrulub oturdu. Aralarında büyük sessizlik vardı. Bu sessizliyi ali bozdu.

Ali: özür dilerim

Nazlı: neden?

Ali: sana ağır laflar söyledim

Nazlı: asıl suç benim sana söylemeliydim

Ali: geçti artık

Nazlı: barıştıkmı?

Ali: barıştık. Biz hiç ayrılmıyalım nazlı.

Nazlı: ayrılmıyalım sevgilim

Ali: ayrılmamamız için bir adım atmak zorundayız biliyorsun dimi?

Nazlı: nasıl bir adım?

Ali cebinden kutuyu çıkarttı. Nazlı şok olmuştu.

Ali: BENİMLE EVLENİRMİSİN NAZLI?

Nazlı şaşırmıştı. Böyle bir şey beklemiyodu. Sevdiyi adam ona resmen evlenme teklif ediyordu

Nazlı: EVET EVET EVET

Ali yüzüyü nazlının parmağına taktı.
Ve dudakları birleşti. Bir kaç dakika sonra ayrıldılar bir birlerine bakıp gülüyolardı(benimde gülmeyimgeldi ya😂)

Nazlı: resmen bana yatakta evlilik teklifi ettin ya

Ali: bütün anılarımız yatakta geçsin deye ola bilirmi(😂😂😂😂😂)

Nazlı alinin koluna vurdu

Nazlı: pislik tapma

Ali: sadece sana pislik bu adam. Hadi sarılarak uyuyalım

Nazlı: tamam

Yerlerine geçtiler

Ali: iyi geceler sevgilim♥️

Nazlı: iyi geceler aşkım♥️

Ve sarılarak uyudular.

Kankama teşekkür ederim bu fikri aklıma soktuğu için.
Knk özür dilerim seni korkutduğum için ama mutlu son oldu canım knk♥️

Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik.

Yorum yapın lütfen fikirleriniz önemli. Ve fikirlerinizi göz önünde bulundurucam

Sınır vote/20 yorum/10

çoçukluk aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin