11 bölüm

753 68 20
                                    

Bu sabah nazlı işe başlıcaktı. O yüzden erken kalkıp duşunu alıb üzerini giyip ali oyatmaya geldi. Aliye bakarak bir kaç saniye düşündü. Hem işe gidiceyi için sevinmiş hem de aliye söyledikleri için üzgün ve pişmandı. Fikirlerden ayrılıb aliyi oyattı.

Nazlı: ali hadi kalk işe gidicez.

Ali kalkmış ancak nazlı ya bakmayarak banyoya gitmişti. Nazlı da peşinden gitti.

Nazlı: günaydındamı söylemiyceksin?

Ali: günaydın

Nazlı: ali böyük yapma lütfen sinirliyken söyledim ben o lafları affet beni olmazmı?

Ali: olmaz

Diyip üzerini giyip nazlını beklemeden hastaneye gitmişti. Nazlı da taksiyle gelib alinin odasına geldi.

Ali: bir daha benim odama girerken kapıyı çalın lütfen

Nazlı: ali ne diyosun sen? Benle başkasıymışım gibi konuşma

Ali artık dayanamayıp bağırmışdı.

Ali: YETER. Benimle bir süre muhattap olmasan iyi olur

Diyib kapıyı çarpın acile indi. Nazlı da acile indi ve hasta bakmaya başladılar. İkiside üzgünde bir birlerini kırdıkları için. Acile hasta gelmeye başladı. Ali bir tanesine bakmaya geldi. Nazlını ise  Tanju acilden göndermişti. Acilde sadece açelya demir ferman ve ali vardı. Ali baktığı hastada bir gariplik sezmişti. Boynunda kollarında kızarıklıklar vardı. Bu onların daha önce karşılaşdığı virus vakasıydı. Fermanıda tutmuştu bu. 3 aşamada oluyor bu virus. 3 ölüyor insan. Adil hocaynan konuştu ali acili karantinaya almışlardı. Nazlı bunu öyrenip acilin kapısına gelib aliyi çağırmağa başladı. Ali geldi.

Ali: ne var?

Nazlı: iyisin dimi ali?

Ali: iyiyim

Nazlı: ali lütfen bu durumda bari küs kalmıyalım lütfen. Tanju hocadan izin alıp oraya gelmemi istermisin?

Ali: istemez. Benim işim var gidiyorum

Nazlı: beni ara her durumdan haberdar et

Ali: tamam

Nazlı: seni seviyorum

Ali: görüşürüz

Nazlı alinin ona soğuk davranmasını üzülmüştü.

Ali giderken kolunda kızarıklık sezdi. O sırada yanına ferman geldi.

Ali: ferman abi maskenizi takın

Ferman: neden biz bizeyiz burda

Ali kendini basınç odasına kiltledi.

Ferman: napıyosun orda? Üstünü giymedin hadi çık maskede takmamışsın hadi çık

Ali: banada bulaştı.

Fermanın sanki kafasından aşağıya kaynar sular döktüler.

Ferman: ne diyosun sen olum

Ali: ben Nazlıya mektup yazmaya gidiyorum. İkimizde benim öleceyimi biliyoruz

Diyip ali Nazlı ya mektub yazıb yollamıştı. O sırada aliye bir şeyler oluyodu. Ferman Hemen odaya daldı.
Nazlı mektubu almış okumaya başladı.

Aliden:

Nazlı ben böyle olmasını istemezdim. Seni üzmek hiç istemezdim. Abim öldükten sonra ben hep ölmek istedim. Her gün her saniye. Sonra sen geldin her şey deyişti ben yaşamam istedim. Ama sen söylediklerin bana ağır geldi. Ondan sonra yine ölmek istedim. Ama böyle ölmek istemezdim. Seni sen söylediklerinden sonra affetmiycem. Bana virus bulaştı. Sadece bunu bilmeni istiyorum. Seni seviyorum.

Nazlı ağlıyodu Hemen acile daldı alinin odasına geldi. O sırada alinin değerleri düştü

Nazlı: ALİİİ

Evet bu kadar bir çok israrlara göre yazdım bölümü.

Sizce aliye bir şey yapayımmı?

Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum. Lütfen yorum yapın

Sınır vote/35 yorum/20

çoçukluk aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin