1 bölüm

1.3K 86 21
                                    

Not: arkadaşlar Ali ve Nazlı çoçukken bir birinə açıldılar. Alinin babası onu terk etdiyi dönemde Alinin aldığı büyük travma ve psikoloji problemler neticesinde Aliyi Adil hoca sahib çıkacak. Ferda Aliyi kardeşi gibi görüyor. Ali otizmli diyil.

Ali bu gün İstanbula geri dönecekdir. Valizini topladı ve hava limanına getdi.

Berhayat hastanesi:

Adil hoca Alinin işe alınması için kuruldan onay almışdı. Artıq Ali Berhayat hastanesinde çalışacaktır.

Asistan odası:

Açelya: arkadaşlarsize bomba gibi haberim var. Bu gün yeni asistan geliyor.

Güneş: o zaman bahisleri açıyorum. Kaybeden 1 hafta köle olucak. Bence kadın çokta güzel diyil ve beceriksizin teki

Demir: bence yaşlı biri nede olsa Adil hoca seçdi

Gülin: bence erkek karizmatik diyil. Özünden razı bir tip olucak.

Açelya: erkek olucak görürsünüz

Güneş: sen gördünmü ki bu kadar emin konuşuyosun?

Açelya: hayır görmədim. Ayrıca kararımdan eminim. Eee nazlı sen ne diyosun yeni asistan nasıl biri olucak.

Nazlı: bence gayetde iyi biri olucak.

Ali artık istanbula varmıştı. Hemen bir taksi çevirib berhayat hastanesinin önüne geldi ve Adil hocasını aradı

Ali: alo Adil hocam ben hastanenin önündeyim oda numaranız kaç?

Adil: 3 katta 3009 oda. Bekliyorum gel.

Ali: tamam geliyorum.

Ali hızla Adil hocanın kapısının önüne geldi. Kapıyı çalıb onay bekledi içeri girmek için.

Adil: gel

Ali onayı alan kimi içeri daldı.

Ali: merhaba hocam nasılsınız?

Adil: iyiyim çoçuk, sen nasılsın? Özletdin kendini.

Ali: bende sizi özledim. Ne yaptınız bensiz?

Adil: bir ara Ferda gelmişti Amerikadan. Senin geldiyini bilse mutlu olur. Özledi seni.

Ali: bende onu özledim. Geri dönmüyormu buraya?

Adil: dönecek,yarın gelicekti.

Ali: beni işe aldılarmı?

Adil: evet, ne zaman isterden başla. Hatta gel arkadaşlarınla tanıştırayım seni.

Ali: tamam

Ali ve Adil hoca asistan odasına girdiler. Herkes ordaydı Gelin ve Nazlıdan başka

Adil: evet arkadaşlar bu yeni asistan Ali Vefa. Ali sen kendini tanıt istersen ben gideyim.

Ali: tamam hocam. Merhaba arkadaşlar ben Ali Vefa 26 yaşındayam. Okulumu birincilikle bitirdim.Tibb fakutesinden mezunum. Çocukları çok severim.

Demir: hoş geldin Ali ben Demir asistanım

Ali:hoşbuldum.

Açelya: hoş geldin ben Açelya hemşireyim

Ali: memnun oldum.

Güneş: hoşgeldin bende Güneş hemşire

Ali: memnun oldum.

Selvi: merhaba Ali, bende Selvi baş hemşireyim

Ali: memnun oldum Selvi hemşire. Eee bir tane asistanmı var?

Demir: hayır bir tane daha var adı Nazlı.

Ali: nerede peki?

Demir: acildeydi gelicek şimdi.

Nazlı acilde işini bitirib asistan odasına geldi. İçeri girdi ama Alinin arkasındaydı.

Demir: heh Ali Nazlı da geldi.

Ali arkasını döndü döndüyü gibide şok oldu. Nazlı da aynıydı. Yıllar önce bir birinden ayrı düşen arkadaşlarmı deyim yoksa aşklarını bir birinden habersiz içinde yaşıyan çocukluk aşkımı deyim.

Ali: Nazlı?

Nazlı: Ali?

Evet arkadaşlar bölüm bu kadar.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sınır vote/20

çoçukluk aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin