14 bölüm

852 72 23
                                    

Sabahın ilk ışıkları alnazın odasına vuruyordu. Bu gün günlerden pazar olduğu için geç uyanmışlardı. Adil Selvi Ferda dün akşam samsuna gitmişlerdi. 3 gün orda kalıcaklardı( arkadaşlar alnazın yalnız kalması için gönderdim) alnaz ikiside aynı anda gözlerini açtı.

Nazlı: günaydın aşkım

Ali: günaydın uykucu prenses. Nasılsın bu gün?

Nazlı: iyiyim de sen bu gün ayrı bir mutlusun gibi geldi bana.

Ali birden nazlının üzerine çıktı.

Ali: eee bu gün yalnızız evde. Mutlu olmuyummu?

Nazlı: olda neden?😂

Ali: gülüyorsan neden olduğunu biliyorsundur.

Nazlı: biliyorum ama belki senden duymak istiyorum

Ali: bu gün seni altımda inlete inlete becermek istiyorum

Nazlı: her zaman öyle olmuyormu zaten?

Ali: oluyorda evde annemler olduğundan rahat inleye bilmiyorsun.

Nazlı: he yani rahat olalım diyosun

Ali: diyorum

Nazlı bir hışımla alini altına aldı.

Nazlı: eee peki o zaman ilk önce kahvaltı edelim sonra seninim. Ama rahat olacağımızı sen söyledin. Hep inleyen taraf ben oluyorum. Şimdi ben seni inleticem görürsün.

Ali: vayy iddialıyız severim.

Nazlı: hadi kalk

Ali: tamam

Kalkıp kahvaltı edib sofranı toplayıb yeniden yatak odasına döndüler.

Ali: hazırmısın aşkım?

Nazlı: her zaman

Ali: şimdi ben kendime masaj yapıcam o sırada sende kendine yap. Bir birimizi düşünerek delirmemizi istiyorum.

Nazlı: tamam

Ali yatağın bir ucuna nazlı da diyer ucuna oturmuş kendilerine masaj yapmaya başladılar. 5 dakika sonra nazlı artık çıldırmıştı. Həmən Alinin yanına gidip kendi üstüne çekip dudağına yapıştı ali ayrıldı.

Ali: bu kadarmıydı?

Nazlı: çok konuşmada devam et. Çok sert olmanı istiyorum.

Ali: bunu sen istedin

İkiside üstünü tamamen soyunup çıplak kalmışlardır. Ali Hemen nazlının dudaklarına yapıştı. Öpüşme gittikce hızlanıyordu. Bu öpücük diyerleri gibi diyildi. Ali daha sert öpmeye başlamışdı. Dudaklardan ayrılıb boynuna keçti nazlının. Öpüb yalıyıp bir kaç ısırık attıktan sonra en sevdiyi yere geldi. Nazlının klirotesini yalamaya başladı. Dilini içeri salıp yalıyordu artık nazlının inlemekten başka yapıcağı bir şey yoktu. Birden ali üç parmağını nazlının içine saldı

Nazlı: AHHH ali hayvanmısın canım yanıyor yavaş biraz

Ali sanki artım ali diyildi. Kendinden geçmişti. Nazlının dediklerine aldırış etmeden işine devam etti. Eliyle masaj yaparken bir taraftan göğüslerini ısırıyordu nazlının. Nazlı ise konuşmağın işe yarayamayacağını anlayıb konuşmuyordu. Sadece bağırarak inliyodu. Bir kaç dakika böyle devam ettikten sonra nazlı aliyi altına aldı. Dudaklardan başlamış her yerine öpücük komdurarak oda en sevdiyi yere geldi. Alinin erkekliyini yalamaya başladı. Arada ısırıklar atıyordu. Şimdi inleme sırası alideydi. Ali artık inlemiyo bağırıyordu. Nazlı alinin erkekliyini amına sürtmeye başladı. Amacı alinin ona yaptıklarının intikamını almaktı.

Ali: sok artık onu dayanamıyorum ahh ımhh

Nazlı aldırış etmeden devam ediyordu. Hiç beklemediyi anda ali nazlını altına almış erkekliyini arkadan sokmuştu nazlıya

Nazlı: ali bir haber ver

Ali: napayım dayanamıyorum

Ali bir kaç saat arkadan devam ettikten sonra nazlının çevirib önden girmişti. Çok acımasız davranıyordu. Git gel yaparken aynı zamanda dudağında öpüyordu. Bir kaç saat daha devam ettikten sonra ali nazlının banyoya götürüb yüzüstü duvara yaslayıp yine arkadan girdi. Biraz daha devam ettikten sonra bırakmışlardı. Duşlarını alıb kendilerini yatağa bıraktılar. Saat akşam 12 oluyordu.

Nazlı: sabahtan beri sevişiyoruz yemek yiyib uyuyacam

Ali: al bendende o kadar

Yemeklerini yeyip sarmaş dolaş kendilerini uykunun kollarına bıraktılar.

Nasıl buldunuz bölümü?

Sınır vote/40 yorum/25

çoçukluk aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin