Evetttttt Canlarrr Geri Döndüğümüzü Taçlandırmayalım Mı Sizi Çok Çok Seviyorum Benim İkinci Ailem siz Okurlarımsınız ve bende size ufak bir sürpriz yapmak istedim hooooppp Bir Günde İkinci Bölüm Geliyor ❤️
DEVRAN'DAN
Bu Hayatta Hep Büyük düşünerek büyük beklentilerle büyütüldük bu topraklarda büyüyünce insandan hep büyük beklentiler oluyor Büyük adam ol ayaklarının üstüne bas insanlara saygınlığını göster ağa ol baş ol bu görevlerin hepsini yerine getirdim ama birgün aklıma bir aileye baş baba olmak hiç gelmezdi hejenin kaçmasıyla büyük yıkım yaşadım derken Ceylan girdi hayatıma zorlukların içinde birbirimizi sevdik Şimdi ondan ve benden bir parçayı canında taşıyor olması bu dünyada ki herşeyi bir kenara bıraktırıyor bana çok farklı hissettiriyor Beni Düşüncelerimden ayıran Ali Asaf oldu Paytak paytak yürüyüşüyle yanıma gelince düşüncelerimden sıyrılıp hemen kucağıma aldım yeni yeni konuşmaya başlayıp birde dayı demeye çalışması beni mest ediyordu Ali asafla oynadıktan sonra Ceylan'a kaydı gözlerim ilk hamileliğinde çok sıkıntılıydı istemiyordu yaşının küçüklüğü bana alışamamışlığı onu çok etkiliyordu bu sefer öyle değildi mutluluğunu annesiyle hejeyle paylaşıyordu bu durum daha mutlu olmama sebep oluyordu gözüm kolumdaki saate kaydı saat epey geç oluyordu Ceylan'a seslenip artık kalkmamız gerektiğini söyledim sonra mirzanla hejeyle evdekilerle konuşup kalktık Ahmet yoktu ben kullanacaktım kapının eşiğine geldik Ceylan annesiyle babasının elini öptü bende öptüm hemen arabayı ısıtmak için kapıyı açıp oturmasını sağladım üşüsün hasta olsun istemem onun için çok güzel bir sürpriz ayarlamıştım Ceylan hemen bana dönüp konuştu.
-Devran birşey demeyecekmisin yani ne bileyim bugün ki tavırların hareketlerin bir sevinmemiş gibisin yani bilemiyorum ben garip geldi bir sıkıntı mı var ?
-yok asla nasıl sevinmem Ceylan canımdan canından bir parçayı taşıyorsun ben şuan dünyanın en mutlu adamıyım güzelim.
Diyip hemen onu yanıma doğru çekip alnını öptüm özlediğim dudaklarına ufak bir öpücük kondurup konuştum.
-Sürprizimize hazırmısın Birtanem ?
-ya bir an aklımdan çıkmış nereye gidiyoruz ?
-Nevşehir'e gideceğiz bir kaç günlüğüne Ürgüp'ü gezeceğiz Ama önce bir doktora gideceğiz yarın akşama erteledim biletlerimizi.
-Devran ağam siz çok romantik çok düşünceli bir adamsınız senin karın olduğum için çocuğunu taşıdığım için çok mutluyum.
Ceylan'ın bu sözlerinin üzerine hemen yamacıma çekip sarıldım artık eve gitmemiz gerekiyordu hemen arabayı çalıştırdım eve geldik tam arabanın anahtarını Ahmet'e verirken birinin bizi izlediğini fark edip bozuntuya vermeden Ceylan'ı yanıma çekip kulağına eğilip.
-Hatun sen yukarı çık hemen ben geliyorum .
-tamam canım.
Ceylan'ı eve gönderip Ahmet'i yanıma çağırdım
-Ahmet Takip edildik ve şuan da izleniyoruz olayı hallet adamı al depoya götür bende geleceğim sakın elinden kaçırma güvenliği arttır bu işte kesin Hamza'nın parmağı var.CEYLAN'DAN
Eve girer girmez sultan anneyle Haşim baba avluda oturuyorlardı hemen ellerini öpüp yanlarına oturdum sultan anne bana dönüp
-Ne yaptınız gelin kızım nasıl geçti annen babanlar nasıldır ?
-İyiler anneciğim şükür size çok çok selam söylediler bir gün sizide bekliyorlar inşAllah.
-Seve seve güzel kuzum hejelerde ordaymış ne yapıyorlardı Ali asafım
-iyiydi oda anneciğim iyice dillenmiş
-oh şükür devran nerde kaldı Haşim ağa bir bakasın.
-Bakıyım Hanım
Sonra Haşim baba kapıya doğru giderken devran da içeri girdi ve konuştu.
-Babam Duydun mu Dede oluyorsun ikinci kez.
-Ne dersin oğul Gel hele Allah hayırla kucağınıza almayı nasip etsin.
Devranla Haşim baba da ilk defa böyle sarılmışlardı sultan anne bana dönüp
-Güzel gelinim Neden demiyorsun Allah hayırla kucağına almayı nasip etsin
-Sağol Anneciğim bizde yeni öğrendik aslında öyle bir test yanılma payı da var da yarın doktora gidince kesinleşecek .
-Olsun olsun güzel kızım inşAllah vardır .
-İnşAllah anneciğim.
Devranda geldi sultan annenin elini öptü benimde alnımı öpüp yanıma oturdu bende hemen ona dönüp
-sen neden geç geldin.
-güzelim Ahmet'le yarın için konuştum gideceğiz ya sen annemlere söyledin mi?
-yok sen söylersin diye
-tamam güzelim ben söylerim sen hadi yukarı çık dinlen yoruldun bugün.
-Tamam canım
Sultan anneyle Haşim babadan da Rıza alıp kalktım odaya doğru gerçekten yorulmuştum gözlerimden uyku akıyordu yarın doktora gidecektik erken kalkacağım için hemen pijamalarımı giyip yatağa oturdum devranı beklerken internetten birşeyler araştırmaya koyuldum.DEVRAN'DAN
Ceylan'ı yukarı gönderme sebebim Babamla annemle konuşmaktı babam anlamış olacak ki hemen sordu.
-Oğul sende bir haller var de bakıyım hele .
-Baba bugün şirkete hari aşiretinin büyük oğlu Hamza geldi hiç hoş bir geliş değildi benimle tehdit eder gibi konuştu Yarın ceylanla sabah bir doktora gideceğiz Akşamda Nevşehir'e gideceğiz bir kaç gün oralarda kafası dağılsın istiyorum izniniz olursa baba şimdi burda ben korumaları arttırdım şüphe edecek endişe edecek hamileliğine felan birşey olursa yani demem o sizde burda çok dikkat edin Ahmet burda olacak Mehmetlerle de şivan ilgilenecek aman gözünüzü seveyim baba çok dikkatli olun .
-O ne demek oğul tabi gidin ama doktordan sonra haber edin bize hemen bilelim gelinime de iyi bak .
Diyeceklerimi dedikten sonra hemen yukarı çıktım Ceylan'ın ben gelmeden uyumayacağını bildiğim için odaya girdiğimde beni beklerken uyuya kalmıştı gözlerine kurban olduğum sürekli uyuyordu hamilelik onda fazlasıyla uyku yapmıştı bende hemen bir duşa girip pijamalarımı giyip kucağıma alıp girdim yatağa yarın uzun bir gün bizi bekliyordu.CEYLAN'DAN
Gece uyurken en son hatırladığım devranı bekliyor oluşumdu baya yorulmuştum o gelmeden uyumazdım normalde ama nasıl uyuya kaldığımı bile hatırlamıyorum sabah gözlerimi açtığımda devran üzerini giyinmiş yatağın yanında saçlarımla oynayıp beni uyandırmaya çalışıyordu hemen saçımı okşayan elini tutup.
-Uyandım devran ağam.
-Bu ara çok uykucusunuz hanım ağam ağanızı beklemeden uyuyorsunuz ayıp oluyor.
-Ben uyumuyorum ağam bebeğimiz uyuyor.
Dediğime bende devranda çok güldük devranın bazen gülüşüne sarılmak istiyordum gülünce başka bir adam oluyordu keşke hep gülse omuzlarındaki yükü benim yanımda bırakıp başka bir adama dönüşen yanı beni büyülüyordu sarıldığımda kalbinin sesini duymak hayatımda duyduğum en güzel ritimdi farklı şekillerde tanışıp kaderi zorlayıp aşık olmuştum ona 18 yaşımın en güzel hediyesi olmuştu ona aşık olmak insan bir senesinde diğer senesine hayret ediyor nefret ediyordum ondan şuan karnımda bebeği kollarının arasındaki bedenim beni şanslı kılıyordu onunla büyüyordum onunla ve yavrumla büyüyecektim hayata artık daha güzel yanlarından bakmayı öğrenmiştim bir anda gözlerim düşündüklerimden doldu kendimi tutamayıp ağladım bir kaç damla göz yaşım devranın gömleğini ıslatınca hemen sarılmayı bırakıp çenemden tutup göz göze gelmemizi sağladı.
-Ne Oldu Yavrum neden ağlıyorsun?
-Geçen sene bu zamanlar senden nefret ediyordum hamile olduğum için nefret ediyordum şuan sana aşık ve bebeğimizi taşıdığım için şükrediyorum devran.
-Herşey sabırla olur güzelim sen benim sabrımın selametisin.
Son kez sarılıp kalktım hemen devran doktora randevu almıştı hemen hazırlandım devrana da saçlarımı örmesini istedim çünkü saçlarım iyice uzamıştı açık bıraktığım zaman rahatsızlık veriyordu devran da hemen saçlarımı ördü (medya).
Hemen aşağı indik kahvaltıyı yapıp bir an önce doktora gitmek istiyordum çünkü merak ediyordum ne kadar zamandır kaç haftalık kahvaltıyı da sorunsuz yaptık ama dikkatimi evdeki korumaların fazlalığı dikkatimi çekti ama ilgilenmedim çünkü tek merak ettiğim bebeğimdi devran kalkınca ardından bende kalktım Fatma ablaya valiz hazırlamasını söyleyip Sultan anneyle Haşim babadan Rıza alıp çıktık.
Arabada ne devran konuştu nede ben çok heyecanlıydık hemen doktorun yanına çıkıp kan tahlili verip sonuçlarını alıp yanına girdik doktor iki haftalık olduğunu söyledi ultrasondan baktık küçücük nokta kadar birşeydi garip gelmişti devran sanki ekran da dünyanın sekizinci harikasını görmüş gibi bakıyordu elimi tutup alnımdan öptü karnımı silmem için verdiği peçeteyle karnımı temizledi elimden tutup kaldırdı çok mutluydum ultrason resimlerini hejeye atmıştım oda çok sevinmişti devran da ultrason resminin birini arabanın aynanın üstüne koyup birini de takımının cebine koydu bana bile vermedi.
-Devran bu nohut kadar.
-Yavrum öyle kalacak değil ya büyüyecek daha küçük
-Komiğime geldi
-Senin komiğini severim kurban olduğum.Çok uzun değil ama sanki idare eder söz vermeyelim ama belki yarın da küçük tatilllerini yazarım sağlıkla sevgiyle kalın ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel
General FictionMardin Aşkın EN soğuk Şehri Soğuk iki İnsanın Şehri Soğuk İki kalbin Şehri ...