Bölüm 25

6.3K 208 34
                                    

Sizi Bir Önceki Bölümde Çok Beklettim Ona Özür Olarak Bu Bölüm İlaç Gibi Gelsin İstedim Farklı Kitap Fikri Var Aklımda Ne Dersiniz Sizce Farklı Karakterler Farklı Maceralar Olsun mu ?
Yorumlarınız Çok Kıymetli Şimdiden Keyifli Okumalar Esen Kalın Güzel Okuyucularım Yeni Kitap Hakkında da Yorumlarınızı Bekliyorum ❤️🌹

DEVRAN'DAN
Ceylan Hanım Ortalarda Görünmüyordu Bir Mutfağa Gitti Gelmek Bilmedi Bende Ali Asafı Anneme Bırakıp Hemen Mutfağa Gittim Gün Yüzü Görmeyecek Hanımefendi Başka Birine Yar Olacakmış Mutfağa Girdiğim de Gördüğüm Manzara Yeteri Kadar Kanı Beynime Sıçratmıştı Kapıdaki Adamın Yemeğini Vermek Sanki Ona Kalmış Baya Bir Sıktığım Bileğini Serbest Bıraktım Zaten Boynu Bilekleri Mosmor Olmuştu Ama Ben Ona Acıdıkça O Beni Mahvetti Ağa Karısı Olduğunu Anlayamadı Küçük Hanım Kolundan Tutup Masaya Oturmasını Sağladım Herkes Pür Dikkat Bizi İzliyordu Ceylan'ın Babası Söze Girdi .
-Devran Oğul Geçmiş Olsun Kızım Sana da Geçmiş Olsun İnşAllah Rabbim Bir Daha Yaşatmasın.
Ceylan Bana Bakıp Hemen
-Amin Baba Bir Daha Yaşatmasın Rabbim.
Dedi Kadın benim Tersime Tersime Konuşmaktan Hiç Vazgeçmiyor Bende Hemen
-Sağol Baba Buyrun Afiyet Olsun.
Diyip Konuyu Değiştirdim Herkesin Keyfi Yerindeydi Heje Ve Mirzanın Aşkı İmrenilmeyecek Gibi Değildi Birde Bize Bakıyordum Nerdeyse birbirimizi Öldüreceğiz olmuyordu ama Kendimi suçlu göremiyordum Ceylan çok küçüktü Ve Bir türlü Alışamıyordu Belki de Haklıydı Babasının Evine Gitmek konusunda Bu Konuyu Sakin Kafayla Düşünmeye Başlayınca hak vermeye Başladım Herkes yemeğini Bitirmişti Babamlar divana Çekildi Annemler de Kahve için Mutfağa Gitti Bende o sıra da Ceylan'ın Kulağına Eğilip
-Odaya Çık Geliyorum!.
Söylediklerim karşısında O kadar korkmuştu Ki Korkusunu Gözlerinden Anlayabiliyorum Sonra masadan Müsade Alıp Çıktı Bende arkasından.
-Ben de Bir Bakıyım Döneriz Hemen.
Dedim Ve Kalktım Mirzan soran gözlerle Hejeye baktı Sonra Ali Asafı Öptüm Ve Yukarı Çıktım Ceylan yatağın Üzerine Oturmuş Parmaklarıyla oynuyor öfke kontrolü Olmayan Bir Adamım Bilekleri Dudağı Boynu Mosmor Olmuştu Benim Yüzümden ikimize de zarar veriyordum En iyisi Ona İstediğini Vermek
-Ceylan Seninle Konuşacağım Konu Gitmek İstemen Bugün Sana Burda iki Seçenek Sunacağım Ya Herşeyini Toplayıp Babanlarla Gidersin Ama Asla Boşanmayız Çünkü Berdel Düşer Ve Ben Kardeşimin Yuvasını Yıkamam Çocuğunu Anasız Babasız Bırakamam Yada Bu Evde Kalırsın Üstüne Kuma Gelecek Çünkü Bende Çok Yoruldum Birşeyleri sürekli Düzeltmeye Çalışmaktan.
-Pardon Devran Ağa Düzeltmek Sen Herşeyi Bir bir yıktın Daha Az önce boynumdaydı Ellerin Şu Halime Bak İstersen Beni Ölümle Korkutma Çünkü Seninle olmak Ölmenin ta kendisi Ben Babamlarla Gideceğim Kendi Hayatıma Devam Etmek İstiyorum 17 yaşında Birinin Karısı Olmak çocuğunu taşımak bunlara alışamıyorum ben Özür dilerim Yada Bir Hata Yaptığımda Boynuma Dolanan Ellerle Ne Zaman öleceğimi Bilmeden Yaşayamam.
-Ben Sana Seçim Hakkı Sundum Seçim Senin Kendi Hayatım Felan Derken Mardin Sınırları İçinde benim Nikahım Altında Olacaksın Bunu Sakın Unutma Ona Göre Hareket Et Kadın Ha Bu arada Babanlara Ne açıklama yapacaksın Orası da Sana Kalmış.
-Olur Devran Ağam Şimdi İzninle Kıyafetlerimi Toplayım Sizde Aşağı İnin Ve Ayıp Olmasın.

CEYLAN'DAN
Odaya Çağırınca Baya Korkmuştum Ama şuan Heyecanla Kıyafetlerimi Topluyorum Annemlere Ne diyeceğim Hakkında Bir Fikrim Olmasa da Kurtuluyordum Hemen Valizi Kenara Koyup Aşağı İndim Annemi Mutfağa Çağırıp.
-Anne Seninle Sabah konuşmuştuk Ya bende sizinle geliyorum evimize dönüyorum.
Diyip annemin boynuna sarıldım Annem De bana sarıldı Ve konuştu.
-Güzel Kuzum çok sevindim ama babana ne diyeceğiz Bizi Öldürür bu durumu duyarsa.
-bir Kaç Günlüğüne Kalmaya Geliyorum olarak bilir başta Sonra Çocuğu kaybettiğim için kuma gelecek felan deriz Anacığım Lütfen devran ikna olmuşken kalmak istemiyorum bu Konak'ta.
-Tamam Kızım O zaman Baban arabaya binince Kıyafetlerini Koysunlar.
Hemen anneme sarılıp Öpüp Konuştum
-Canım Annem Canım canım.
Dedikten Sonra Babamlar kalkmak İçin aşağı indiklerinde sultan anneyi Ve Haşim Babayı da Öpüp Helallik Aldım Haşim Baba Bana Bakıp.
-Hayır Ola Kızım Ne diye helalleşirsin Sende mi gidersin ?
-Evet Baba Devran size Açıklar Allah'a emanet olun.
Sultan anne Bana Bakıp benimle birlikte Devranla aşağı geldi ve bize bakarak
-İyice düşündünüz mü Aklım Almıyor benim bu durumu Devran Oğul Birşey desene.
Devran da bana bakarak
-Diyecek Birşeyim Yok Ana Kendine Yeni Gelin Bakmaya Başla.
Dedi ve Bana Dönüp
-Birşeye İhtiyacın Olursa Beni Ara Fazla Gezme Orda burda benim Soyadımdasın Hala Unutma Adıma Leke Sürecek Birşey Yaparsan Yemin Olsun Seni Gözümü Kırpmadan Gebertirim Ceylan Duydun Mu beni!.
-Duydum Devran Ağa Gebertirsin.
Sultan anne Araya girip
-Bu durum hiç içime sinmiyor Kızım Arada Gel git Olur mu Aklım sende kalmasın.
-İnşAllah Anneciğim Herşey için sağol Ben gidiyim artık babamlar bekliyor.
Dedim Ve tam gidecekken Devran Kolumdan tutup Dudaklarını Alnıma Bastırdı Ne yaptığını Anlamasam da Yukarı Baktığım da Haşim Babanın Ve Bizimkilerin Baktığını Görünce Hiç Bozuntuya Vermedim bende Elimi Devranın Beline koydum Dudaklarını Almımdan Çekerken Yanağıma Yöneldiğinde kulağıma.
-Herşeyin Sorumlusu Sensin Bunu Asla Unutma Senin İçin Asıl İşkence Şimdi Başlıyor Ceylan Hanım.!
-Sana da İyi Geceler Devran Ağam.
Dedim Ve Hemen Abimlerin Arabasına Yöneldim Kimseyi dinlemek İstemiyordum Ama Arabaya Biner Binmez Abim Soru Yağmuruna Tuttu Tabi
-Sizin Devran Ağayla Aranızda Bir sorun mu var ?
-Ha Hayır Abi Nerden Çıktı Oda Yorgun bende sadece Biraz Yiğenimle sizinle Kalıyım Kafam dağılsın İstedim.
-Afedersin Ama Bacım Koca Valizlemi Kafa Dağıtacaksın Birşey Varsa söyle.
Dedi Heje araya girip beni kurtarmak İçin
-Tamam Mirzan Kızı Darlama Kalmak İstemiş İşte Hem Abim Öyle bir sorunları Olsa göndermez Yanında bile ayırmaz Hadi Gidelim Artık Bak Ali Asaf da Uyudu.
Dedi yol boyunca kimse konuşmadı bende konuşmadım Yolu seyrettim Bileklerimin Açıkta Kalan Kısımlarına Baktım Üzülmemek elde değil bir akşam da Her yerim mosmor Olmuştu Ama şükürler olsun Ki kurtulmuştum.

BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin