Öncelikle Okumanızı Rica Ediyorum 💐
Hepinizden Çok Ama Çok Özür Dilerim Gerçekten Ara bayağı Uzadı elimde Olmayan sebeplerle Sınava Hazırlanıyordum Sınav stresi Yazmama Engel oldu İlham perilerimi Kaybettim sanırım Sizleri bekletmek İstemezdim Ama Elimde olmayan sebepler buna engel oldu Ayrıca bir konuya daha değinmek istiyorum bu kitabın yazılış amacı ünlü olmak çok bilinmek yada muhteşem birşey koymak değildi ortaya sadece bir hevesle yazmak istemiş olmam Yorum yaparken Bunu göz önünde bulundurursanız çok mutlu olurum artık elimden geldiğinde haftada bir bölüm yayınlamaya çalışacağım Okuduğunuz için Teşekkür ederim İyi ki Varsınız Desteğinizi Esirgemediğiniz İçin Teşekkür ederim Ayrıca yorumlara "🦋" Emojisini Koyarsanız Buraya kadar Kim okumuş Bilmiş Olurum İyi Okumalar Keyifle Kalın ...CEYLAN'DAN
Konak'tan çıkar çıkmaz hemen Canan'a mesaj atıp Otelde olacağımızı bildirdikten sonra yerime yerleşip emniyet kemerimi bağladım devran'da benimle birlikte kemerini bağlayıp yola çıktık merak ediyordum benimle otele mi gelecekti yoksa o şirkete mi geçecekti nede olsa Bana çokta güvenmiyordu kaçarsam diye geledebilirdi hemen merakımı gidermek için sordum.
-Devran sen beni otele mi bırakacaksın yoksa sende gelecekmisin?
-Ne o karıcığım gelmemi mi istiyorsun yoksa.
-ya hayır böyle güvensiz gibi dolaşmayacağız herhalde ne biliyim ben Ahmet'le gidecektim son dakika Benimle gel diyince.
-Güvensizlik değil güzelim ama Ahmet yine de yanınızdan ayrılmayacak sadece seni ben bırakmak istedim.
-Tamam o zaman teşekkür ederim.
-Hadi bakalım Dikkat et kendine Çok geç Kalma Eve geldiğimde karımı kendi evimde görmek istiyorum benden önce eve girmiş olarak.
-çok geç kalmam Kocaayıcığım :)
Dedim ve devran hafifçe gülümseyip burnumu sıktı sonra bende gülmeye başladım Nasıl olduğunu anlamadan kahkaha atmaya başladık sonra devran yüzünü yüzüme yaklaştırıp gülerken dudaklarıma naif bir öpücük kondurdu ve sonra konuştu.
-Gülerken şiir gibi oluyorsun.
O an duyduğum cümleye mi şaşırsam yoksa öpücüğe mi anlayamamıştım ama İçimde birşeylerin Olduğunu anlamıştım değişik bir his kalbim yarış atı gibi atmaya başlamıştı hemen kendimi toparlayıp geri çekildim ve konuşmaya başladım heyecandan konuşabilirsem.
-be ben gidiyim Canan gelmiş bekler beni yani sa sana da kolay gelsin akşam görüşürüz.
Dedim ve son kalan cesaretimle bende yanağına bir öpücük kondurup arabadan indim ve arabanın arkasından bakarken devranın gözlerinin kısılıp güldüğünü gördüm onu ilk defa mutlu görmüştüm belki de ben yorulurken onun yorgunluğuna hiç dikkat etmemiştim oda benimle beraber yıllardır bir savaşın içindeydi aslında aynı safta olup birbirimize savaş açtığımızı fark ettim ve içimden dedim ki "Seninde Gülüşün Şiir Gibi Adam"
Ben bunları düşünürken kaç dakika dikilmişsem otelin önünde Canan gelince fark ettim öylece durduğumu Canan hemen boynuma sarılıp konuştu.
-Ya kızım Ne yapıyorsun burda hadi geçsene içeri Çok özledim yaa.
-Seni bekliyordum dalmışım canım bende çok özledim.DEVRAN'DAN
Ceylan'ı otele bıraktıktan sonra hemen şirkete geçtim elinin ayağının dolanması cesarete gelip beni öpmesi bütün gün şirkette sırıtmama sebep olacak olsa da hemen işleri kontrol etmeye başladım Mardin'in en büyük otel zinciri bizde olduğu İçin sevildiğimiz kadar sevilmediğimiz de vardı şimdi yeni bir otel ihalesine girilmesi gerekiyor normalde ihaleye bile gerek kalmadan bize kalan otel ihale gerektirdi sebebi ise Mahmut Boran Mardin'e bomba gibi düşmüştü adam Sürekli tehdit mesajlarının ardı arkası kesilmiyordu ama inat ettmiştim ihaleyi ne olursa olsun bırakmayacağım tek kaygım Ailemin Ceylan'ın Güvenliğiydi Baya Dosyalara dalmışken zamanın nasıl geçtiğini fark etmemişim Hemen saate baktım saat 10'u geçiyordu Hemen Deri koltuktan Çekedimi alıp çıktım odadan kimse kalmamıştı şirkette Asansörü çağırıp hemen bindim ve çıkış kapısına yürümeye başladım etrafta garip bir sessizlik vardı çıkış kapısından otoparka yöneldim ve arabaya atladığım Gibi emniyet kemerini bağlayıp evin yolunu tutmaya başladım tam köşeyi dönüp konağın sokağına girecekken siyah bir araba önümü kesti bende hemen torpidodan silahı alıp belime yerleştirip arabadan indim Karşı arabanın kapıları açıldı ve Ben silaha davranmadan karşı taraftan bir adam sağ omzuma ateş etti sonra konuştu.
-Mahmut Bora'nın Selamı var ihaleden çekilmezse Bu sefer hedef başka olur.
Dedi bende hemen silahı çekip ateş etmeye başladım konağa yakındım silah sesini duyan tüm sokak ayağa kalkmıştı adamın birine ateş edip konuştum.
-O sahibine söyle bir daha Akıllı adam göndersin sizin gibi itlerle uğraşmasın İhaleden asla geri adım atmayacağız Benim Adım DEVRAN KAHRAMAN bu Mardin'in de ağasıyım Karşıma kendi çıksın itlerini yollamasın.!
Dedim ve araba aniden uzaklaştı Ahmet bir nefeste yanıma gelmişti.
-Ağam İyimisin?
-İyiyim Ahmet ufak bir sıyrık bizim doktorlardan birini al gel konağa.
-Tamam ağam ben seni konağa bırakayım doktoru getirdikten sonra adamların icabına bakarım.
-Yok Ahmet bekleyeceğiz ben diyeceğimi dedim konağa geçerim ben sen doktoru getir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel
Fiction généraleMardin Aşkın EN soğuk Şehri Soğuk iki İnsanın Şehri Soğuk İki kalbin Şehri ...