37

5.6K 673 670
                                    

Merhabaa

Zaman atlaması yapmaktan hoşlanmıyorum ama yapmak zorundayım sizi sıkmamak adına

İyi okumalar💜

***

2 ay sonra

Gardorobumdan çıkardığım kıyafetlerden sonuncusunu da bavuluma yerleştirirken derin bir nefes aldım. Jeongguk dünyaya geldiğimizden beri bana o kadar fazla şey almıştı ki artık seçim yapmakta zorlanıyordum ve bu da tam iki saatimi bavul hazırlamakla geçirmeme neden olmuştu. Aslına bakacak olursak ahiret zamanıyla sadece birkaç günlüğüne gidiyorduk oraya ama yine de mağarada kalacağımız için heyecanlıydım. Orada ilk kez bir geceden fazla duracaktım ve zamanımızı elimizden geldiğince iyi geçirmeye çalışmalıydık.

"Bebeğim daha bitirmedin mi?"

"Demesi kolay, senin hazırlaman gereken bir bavulun yok tabii."

Önüme oturup bacaklarını iki yanımdan uzatarak beni kucağına çekti. Gerçekten onun kucağında olmaya o kadar alışmıştım ki bebeğimiz olunca kucağını nasıl paylaşırım bilmiyordum. Belki de ben bebeğimizi kucağıma alırdım o da beni alırdı ve böylece her şey yerli yerinde olmuş olurdu. Evet, bunu düşünecektim.

"Heyecanlı mısın? Kalbin hızlı atıyor."

Bacaklarımı beline sıkıca sarıp kendimi kucağına iyice yerleştirdikten sonra başımı göğsüne yasladım.

"Senin yanındayken hiç normal atmadı." Dedim gülerek. Doğruları söylüyordum, onunlayken tüm hormon seviyem tavan yapıyor, kalbim kan pompalama hızını artırıyor, ellerim terliyordu. Yani, hâlâ ilk günkü gibi.

"Güzel sevgilim benim."

"Annemi özledim Jeongguk."

Boz ortamı

"O zaman hadi bekletmeyelim onları daha fazla." Diyip popoma küçük bir şaplak attı.

O şaplaktan sonra aklıma denediğimiz farklı cinsel fanteziler gelince yüzüm yanmaya başlamıştı. Bana kendi zevklerini anlatmaya başladığı günden itibaren sürekli farklı şeyler denemiştik ve birkaçı ciddi ciddi hoşuma gitmişti. Her ne kadar sevgilimin bu tür tehlikeli zevkleri olduğunu başta anlayamasam da şu an bulunduğumuz durumdan oldukça memnundum.

"Jeongguk." Dedim kucağından kalkmadan.

"Hm?"

"Bir şey soracağım ama dürüst ol."

"Tabii, sor bakalım."

"Mağarada seks odan mı var?"

Sorumla birlikte tükürüğü boğazına kaçmış olacak ki birkaç kez öksürüp beni omuzlarımdan tutarak kendinden ayırdı.

"Nereden çıktı şimdi bu?"

"Var mı yok mu?"

"Var...gibi?"

Küçük bir 'hah' sesi çıkarıp sırtını pat patladım.

"Biliyordum."

"Nereden esti bir anda?"

"Hiç, öylesine." Dedim sırtında hayali çizgiler oluştururken. "Belki orada bir şeyler deneriz diye şey ettim."

"Hmm... Hoşuna gitti sanırım Jeon yöntemleri?"

"Öyle oldu. Hadi gidelim artık evimize."

"İlk defa evin yerine evimiz dedin. Sanırım alışıyorsun sevgili olduğumuz gerçeğine."

dark wings |taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin