Psikopatca Sevmek

82 4 0
                                    

Size bir çok kişinin derdini dinlediğimi söylemiştim. Bana bir çok aşk hikayesi anlattılar. Bu hikayelerden beni en çok etkileyeni şimdi size anlatacağım. Sıradan günlerden biriydi. Evde telefonla oynuyordum, bu zaman arkadaşım beni aradı. Biraz konuştuk ve beni bir kafeye çağırdı. Kafeye gittiğimde arkadaşımın yanında başka biri vardi. Bu kişiyi ilk kez görüyordum. Tanış olduktan sonra bana bir şey konuşacağını söyledi. Bende severek dinlerim söyledim. Arkadaş çok telaşlı bir şekilde söze başladı. 2018'den hikayeyi anlatmağa başladı. Ama beni etkileyen arkadaşın bu kadar detaycı olmasıydı. Şahsen ben bir olay anlatırken sat 2-3 gibi yazdı diye söylerim. Ama arkadaş dakikasına kadar söylüyordu. Hikayeyi dinledikçe beni çok içine aldı. Hatta o kadar içine aldı ki, bir paket sigara nasıl bitti anlamadım bile. İnsan birini bu kadar mı sever? Diye düşünüyordum. Kafasını sırf sevdigine takmış. Her şeyi onunla ilişkilendiriyor. Belki de kendini teselli etmek istiyordu. Çünkü sade bir takip isteği geldiğinde  kullanıcı adında sıfır dokuz var. O kızın en sevdiyi rakam sıfır, benim en sevdiyim rakam dokuz neden bu kadar tesadüf olan biri beni takip etsin. Adam bu konuya düşüneceğine ilm yönelse belki çoktan ölümsüzlüğü bulmuş olacaktı. Beni etkileyen yalnız detaycı olması değil, buna iki kız çıkma teklif etmiş ama sırf sevdiği için kabul etmemiş. Kızla aynı şehirde bile değil, Kız bundan kilometrelerce uzakta şimdi ama sevgisine ihanet etmiyor. Konuştuktan sonra ordan ayrıldım yol boyu hikayeyi düşünüyordum. Tam iki gün hikayenin etkisinden çıkamadım. Ama böyle sevenlerin hala olması beni mutlu ediyor.

Aşk ve yangın birini daima bitirir. Netice olarak ikisi de düştüğü yeri yakar.

Seni Sensiz Sevdim Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin