İlk Bölüm Umarım Beğenirsiniz🥰

798 21 21
                                    

Sabah alarm sesiyle uyandım. Bugün yeni okuluma gidecektim. Hiç heyecanlı değildim. Hızlıca yataktan kalktım ve hazırlanmaya başladım. Dışarı çıktım Ahmet Abi(şöförleri) bırakacaltı beni. Arabaya bindim ve bir süre sonra okula geldik. Müdürün odasına girdim ve sınıfı sordum. 12-D olduğunu söyledi. 2 katın hepsine baktım  ama bulamadım,son kata çıktım en soldaki sınıftı. Çok yorulmuştum çantamdaki suyu aldım ve biraz yudumladım ve suyu çantama koydum. O sırada zil çaldı bende hemen sınıfa koştum. Tahtanın önünde dikiliyordum. Herkes bana bakıyordu ve bende bundan rahatsız oldum.
  
    - Ne bak-
Hoca sınıfa girdi. Çantayı masasına koyup. Sandalyeye oturdu. Ve bana döndü.

   - tanıt bakalım kendini. Dedi

   - Ben Ceren. Ceren Yaldz. Dedikten sonra bir kişi hariç herkes bana şaşkınlıkla baktı.
    Hiç takmadan devam ettim.

     - 19 yaşındayım ve Bursa doğumluyum. Dedim
  
    - tamam Cerencim Deniz'in yanına geçebilirsin. Parmağıyla kafasını sıraya koymuş çocuğu gösterdi. Çocukbirden kafasını kaldırıp. Bağırdı.
      - Bir daha bana Deniz deme. Dedi
   
      - Ne diyecekmişim. Diye çıkıştı hoca.
  
      - Soyadımla hitap et Cellat de. Ve o kız benim yanımda oyurmayacak. Dedi
   
       - Tamam Cellat derim ama bu kız yanında O-TU-RU-CAK. Dedi bağırarak.
  
      - Deniz kabul etti. Yanına geçip oturdum. Ders başladı.
  
              Uzatmayayım ders biter.
 
Acıkmıştım. Paramı alıp kantine gittim birşeyler alıp yedim. Sonra sınıfa geçip sırama oturmamala başıma toplanmaları bir olmuştu. Hepsi kendini tanıttı.

       - Ben Özgür
       - Ben Yusuf
       - Ben Didem. Biri hariç hepsi tanıttı.
Sarı saçlı bir kızdı. Bana çok sinirli bakıyordu. Adını sordum fakat cevap vermedi. Birden şöyle dedi:
  
        - ÇIK ŞURADAN HOCAYADA SÖYLE YERİNİ DEĞİŞTİRSİN. Bağırdığı için sinirlenmiştim. Bende bağırdım.
  
      - 1.BANA BAĞIRAMASSIN 2. İSTEDİĞİM YERDE OTURURUM 3.SIRAMDAN DEFOL GİT. Sinirlenmişe benziyordu.
    
       - SENİN GİBİLERİNİ ÇOK GÖRDÜM. YAKIŞIKLI VE ZENGİN OLAN ERKEKLERDEN HOŞLANIRSINIZ . AMA CELLAT BENİM. Dediği şey çok kırıcıydu. Bende çıkıştım
  
        - BENİM NE SENİN SEVGİLİNİN PARASINDA NE DE TİPSİZLİĞİNDE GÖZÜM YOK. NE YAPIYORSANIZ YAPIN AMA  BANA BULAŞMAYIN.
    
       - BULAŞIRSAM NOLUR HE.
 

      - ÇOK FE-
   
      Hoca sınıfa girdi.Bizi azarladı ve oturdu. Derse başladı.
  
                      ~DERSİ BİTER~

    Merhaba arkadaşlar. Bu kitabın ilk bölümüydü. Umarım beğenmissinizdir. Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.
                
                       Hoşçakalın😘

(CerCel) Herkes Öldürür Sevdiğini... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin