2.bölüm

523 19 7
                                    

Ders bitmişti. Özgür ve Buse adında iki kızla bahçeye çıktık. Bahçeye bakarken yanımda oturan çocuğun(Deniz) ölü gibi durduğunu farkettim. Buse ve Özgür'e iki dk beklemelerini söyledim. Ve Deniz'in yanına gittim.

-Selam. Dedim ama cevap vermedi.

-Hadi ama çok sıkıcısın. Dedim yine cevap vermedi.

-cevap verecek misin? Yoksa başını ağrıtacağım. Dedim

-Git başımdan. Dedi

-neden?

-istemiyorum git işte.

-gitmiyicem.

-GİT.

-GİT-Mİ-Yİ-CE-ĞİM.

-offf. Seninle uğraşamam. Tam gidicekken kolundan tuttum. Be çekiştire çekiştire sınıfa getirdim. Sınıf bomboşdu.
Hemen sıraya otutturdum.

-anlat.

-neyi.

-HERŞEYİ ANLAT.

-hayır

-An-LA-TA-CAK-SIN.

Deniz'in ağzından

     Belkide dertleşmek iyi gelebilir. Bilmiyordum ama sanırım anlatmazsam beni rahat bırakmayacaktı. Konuşmaya başladım.

-Tamam anlatıcam ama şuan değil. Okul çıkışı benle gel. Tamam mı?

Ceren'ün ağzından

Kabul etmişti fakat akşam anlatacaktı. Babam izin verir mi bilemedim. Beklemesini söyledim. Babamı aradım. Eğer Deniz'le gideceğimi söyleseydim izin vermezdi bu yüzden Özgür'lere gideceğimi söyledim. Kim olduğunu sordu. Yeni tanıştığım bir kız arkadaşım ders çalışacağız dedim. İzin verdi. Sonra Deniz'in yanına gittim ve kabul ettim.

-Deniz  sen kimsin. Mesela annen/baban kim. Nasıl bir insansın. Biraz kendinden bahsetsene. Dedim nedense Deniz dememe kızmadı. Kendini anlatmaya başladı. Birşeyler anlattıktan sonra zil çaldı. Cemre sınıfa girdi. Ve yanıma geldi.

- sana bırda oturmıyıcaksın demedim mi?

-istediğim yerde otururum bu seni işgilendirmez.

-üff Cemre ne abarttın hadi hoca gelicek yerine geç. Dedi Deniz. Hoca geldi ve ders başladı. Şuan akşamı sabırsızlıkla bekliyorum.

*********************************

Nihayet akşam olmuştu Deniz:le beraber bir kulubeye geldik. İçeri girdik.

Yerde battaniyeler vardı. Deniz yere yattı. Banada gel işareti yaptı. Yanına gittim. Ben yatmadım sadece oturdum. Anlatmaya başladı.











Arkadaşşar biliyorum biraz kısa oldu ama  
Derse gireceğim. Biraz meraklanın banane. Bu arada oylamayı ve yorum yapmayı unuymayın. İyi kötğ farketmez. 3.bölüm uzun olacak akşam atmayı düşünüyorum.
                      🥰Görüşürüz🥰

Birşey daha diyeceğim rica etsem şunu çengelcişere verirmisiniz. 🧠Bunu çengelcilerr verin lütfen 😘

(CerCel) Herkes Öldürür Sevdiğini... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin