Zaman nasıl geçiyordu anlamıyordum. Mesaj sesiyle irkildim. Telefonu elime aldım ve mesaja baktım. Annemdendi.
Mesaj:Kızım eve gelmeyecek misin çok geç oldu. Bugün baban 00.00 evde olur. Seni göremezse çok kızar. Hemen gel.
Off bi bu eksikti.
-Deniz çıkmam gerekiyor.
-Seni bırakayım. Beraber eve doğru yürüdük. Vedalaşdık. Eve girmeden saate baktım. 23.45'di. Hızlıca eve çıktım. İçeri girdim. Sıcak bir duş alıp yattım.
***
Sabah iğrenç alarm sesiyle uyandım. Off yinr okul vardı. Hızlıca bir pantolon bir sweatshirt giyip çıktım. Okula geldim. Cemre de burdaydı ve bana her zamanki gibi o lanet olası bakışını attı. Takmadan sınıfa çıktım. Yerime geçtim.
***
Okul bitmişti fakat bugün Deniz gelmedi. Neden bilmiyordum. Her teneffüste onu arafım ama açmamıştı.
***
1 haftadır Deniz okula gelmiyordu. Bugün yine okula gidicektim. Okula geldiğimde Deniz'i gördüm. Gelmişti. Hemrn yanına gittim. Biraz konuştuj. Neden gelmiyorsun diye sorduğumda şöyle dedi:
Sanırım dinlenmeye ihtiyaç duyuyordum kısa bir tatil yaptım. İkimizde güle güle sınıfa çıktık. Yerimize oturduk. Ve bir gün daha sona erdi.
***
3 gün geçti herşey normal gidiyordu. Dersimiz boş olduğu için oyun oynuyorduk. Çok mutluyduk taki o mesaja kadar. Bir mesaj geldi babamdan.
Canım kızım işim nedeniyle Bursa'ya gitmemiz gerekiyor. Biliyorum burdaki düzenimizi bırakmak istemiyorsun. Bende istemiyorum ama işimvar biliyorsun. Sadece 1ay kalıcaz geri dönücez. Srni tek bırakmak istemiyorum. Kendine zarar verdiğin günlere dönmeni istemiyorum. Müdüre söyledim bu dersin sonunda eve gel güzel kızım.
Bursa'ya gidiyorum ne güzel 😒. Arkadaşlarıma söyledim. Ve vedalaştık. Teneffüz zili çalmıştı. Dışarı çıkarken. Deniz geldi. Benimle konuşmak istedi.
DENİZ'İN AĞZINDAN
Ona açılmalıydım. Ceren'i kenara çektim ve konuşmaya başladım.
-Bu son günlerde içimde farklı birşey var. Hiç olmayan birşey. Sanırım sana karşı boş değilim. Sana karşı birşey hissediyorum. Ama bu bir hoşlantıda olabilir. Duygularımdan emin değilim.
Bu dediklerimin karşısında şok olmuştu.
CEREN'İN AĞZINDAN
Hem şok olmuştum. Hem de mutlu olmuştum ama belli etmemeye çalışıyordum. Ama belkide dediği gibi sadece bir hoşlantıysa. Bilemiyorum. Birbirimize aadece öylece bakıyorduk. Birsüre sonra konuşmaya başladım.
-Ama bu bir hoşlantıda olabilir. Duygularından emin olmalısın. Deyip hızlıca eve dopru yürüdüm. Nihayet eve geldim. Valizimi topladım ve arabaya bindim. Yola çıktık. Yolda hep onu düşünüyordum. Ben duygularımdan eminm ben ona AŞIKTIM. Ama o duygularından emin değildi. Yol boyunca bunu düşindüm.
Deniz'in ağzından
Eve geldiğimde heo. Onu düşindüm. Aklımdan çıkmıyordu. Ama onu sevdiğimden bile emin değildim. Bu derin düşünceler beni derin bir uykuya daldırmıştı.
Fikir bulamıyorum. Sizce gidişatım iyi mi?
Fikrinizi belirtebilir misiniz? Sizce nasıl devan etmeliyim? Bana yardın edin sizi seviyorum böcükler. 🥰😍🤩😘