3.bölüm

475 20 4
                                    

Selam ben geldim. Derslerimden dolayı bölüm yazamadım. Bu arada yukardaki fotoğraf nasıl ben yaptım. Devam edelim. Biraz aşağı iniceksiniz şuan.



































Ceren'imin ağzından

Deniz anlatmaya başladı. Anlattıklarını kısaca özet geçiyorum. Annesi daha küçük yaşta vefat etmiş. O günden sonra Deniz hiç eskisi gibi olmamış. Hiç gülmemiş, hiç odasından çıkmamış. 1 yıl önceye kadar odasında özel ders alıyormuş. Annesi hep ona Denizim dermiş. Annesini unutmak için Deniz adını kullanmıyormuş. Sevgilisi Cemre'den bahsetti. Cemre'nin 2 ay öncesine kadar normal olduğunu söyledi. Birden herşeyine karışmaya başladığını çok fazla kıskandığını söyledi. Bu yüzden Cemre'den soğuduğunu ondan ayrılmak istediğini fakat üzülmesin diye ayrılamadığını belirtti. Birkaç şey daha anlattı. Bunları anlatırken uyuya kalmışız. Sabah kalktığımda yanımda yatıyordu. Hemen kalktım ve etrafı gezmeye başladım. Mutfağı buldum, güzel bir kahvaltı tabağı hazırladım. Ve içerdeki masaya bırakıp Deniz'i uyandırmaya gittim.

-Deniz. Uyanmadı.

-DENİZZ!

-Beş dakika daha anne. Dedi.

-Annemi?Şaşırmıştım. Beni annesi sanıyordu.

-DENİZZ, hadi kalk!

-Üff tamam. Deniz kalktı. Kahvaltımızı yaptıktan sonra hızla kulubeden çıktık. Beni eve bıraktı sonrada gitti. Hazırlandım ve şöförle beraber okula gittik. Sınıfa çıktım ve yerime geçtim. Deniz hala gelmemişti. Zil çaldı herkes sınıfa gelmeye başladı. Ama Deniz hala gelmedi. Merak etmiştim açıkcası numarasıda yoktu. Bir süre sonra hoca sınıfa geldi. Ders başladı. Dersimiz biyolojiydi. Çok sıkıcı geçmişti gözüm hep kapıdaydı onu bekledim ama gelmedi. Birden hocanın bana seslenmesiyle irkildim.

-Kızım kalk bakalım. Beni gösterdi. Bende ayağa kalktıktan sonra devan etti.

-Sen yenimi geldin.

-E-Evet hocam yeni geldim.

-Adın ne senin.

-Ceren. Ceren Yaldz hocam.

-Cerencim kalk ve şu soruyu yap bakalım. Dersi dinlememiştim, soruyu nasıl yapacağımı düşünürken kapı çaldı. Ve Deniz sınıfa girdi.

-Geç kaldığım için özür dilerim hocam.

-Tamam Denizcim yerine geçebilirsin. Deniz yerine geçti. Yerleşti ve soruya bakmaya başladı benim yapamadığımı görünce hocaya seslendi.

-Hocam.

-Efendim Deniz.

-Hocam bu konuyu bana anlatabilir misiniz? Ben yeni geldiğim için.

-Hmm tamam bakalım. Cerencim sen yerine geç bir sonraki soruyu sen yaparsın artık. Başımla onaylayıp yerime geçtim. Deniz tahtaya geldi. Benim yapacağım soru üstünde anlatmaya başladı hoca. Hoca anlatmayı bitirmeden zil çaldı. Hoca bir sonraki ders devam edicez dedi. Ve çıktı. Deniz benim yanıma geldi. Neden geç kaldığını sordum. Önemli değil diye beni geçiştirdi.

-Hadi gel kantine gidelim. Dedi Deniz. Bende kabul ettim ve kantine indik. Ben bir tane kaşarlı tost ve meyve suyu aldım,Deniz ise bir sosilli ile meyve suyu aldı. Yemeğimizi yerken Cemre geldi yanındada iki tane kız vardı. Bana baktı sonrada Deniz'e bakıp konuşanmaya başladı:

-Deniz bu ezikle neden oturuyorsun bizim yanımıza gelsene.

-Benimle düzgün konuş. Cemre ve arkasındaki üç kız gülüşmeye başladı.

-Naparsın hı dövermisin bizi ay çok korktuk. Dedi arkadaki kız sonra tekrar gülmeye başladılar.

-SUSUN BE CEMRE  ARKADAŞLARINIDA AL GİT BURDAN! Diye bağırdı Deniz. Bu halinden ben bile korkmuştum. Cemre ve arkadaşları masasına geri gitti. Bizde yemeye devam ettik. O sırada yanımıza Mehmet geldi Deniz'in arkadaşlarından. Elinde 3 tane tost vardı. Ona şaşkınlıkla bakarken konuşmaya başladı.

-Bondo yononızo otorobilir moyom?
(Bende yanınıza oturabilir miyim?)
Sanırım ağzında yemek vardı ama anlamıştım ne dediğini. Oturabilirsin anlamında başımı salladım. Hemen oturdu. Yemeğimizi bitirdik ve sınıfa çıkmaya başladık o sırada zil çaldı. Hemen sınıfa gidip yerlerimize oturduk.



Arkadaşlar biraz geç attım üzgünüm. Hikayeyi nasıl toparlayacağımı düşündüm. Umarum beğenirsiniz. Lütfen yorum yapın iyi veya kötü nasıl gidiyor oylarsanızda çok sevinirim. Hepinizi çok seviyorum hoşçakalın🥰🥰🥰😘

(CerCel) Herkes Öldürür Sevdiğini... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin