Zarfı açtığımda şok olmuştum. Bunu nasıl yapardı bana? Ceren nasıl aldatırdı beni? O gün full ağlamıştım. Ceren'in geleceği gğn geldi halsiz haksiz Ceren'i almaya gittim. Bana sesleniyordu ama duymamazlıktan geliyordum. Eve geldikten sonra bebi odaya çağırdı.
CEREN:NOLUYOR DENİZ?
DENİZ:ASIL SANA SORMAK LAZIM.
CEREN:ANLAMIYORUM SENİ?
DENİZ:NEDEN ANNEMİN YANINA GİDİYORUM DEDİN?NEDEN KANDIRDIN BENİ? BENİ NİYE APTAL YERİNE KOYDUN?
CEREN:NE DİYORDUN SEN? SENİ KANDIR-
FOTOĞRAFLARI GÖSTERDİM. ŞOK OLMUŞTU
DENİZ:BİLMİYORMUŞ GİBİ YAPMA!
CEREN:ÖYLE BİRŞEY YOK DENİZ. İNAN BANA. SHOP BU. O kadar bağırmıştık ki evdeki herkes odaya geldi. Fotığrafları gösterdim. Sonrada Ceren herşeyini toplayıp gitti. Hergün ilaç kullandım. Aradan 1 ay geçti. Ceren'i unutmak için Cemre'yşe tekrar beraber olduk. Hastanelerde yattım. Ama iyileştim. Okul bitti. Kendi şirketimi kurdum.
***
Bugün yeni bir ortak geliyordu. Kadın olması lazımdı. Cemre istemedi ama eğer o ortak gelmezse şirket batabilirdi. Ortak geldi. Kapıyı çaldı ve içeri girdi. Herkes şok olmuştu.
DENİZ:C-CEREN
CEREN:EVET, CEREN.
DENİZ:HANGİ YÜZLE GEKDİN BURAYA.
CEREN:İŞİM İÇİN GELDİM. MEEAK ETME SANA BAYILMIYORUM. O gün iş toplantısı için Deniz'in evinde buluştuk. Deniz lavobaya gitmişti. Bende peşinden gittim. Odasına girdi ilçlarını aldı. Yatağının altından silahı çıkardı ve masaya koydu. Hemen içeri girdim. Ve kapıyı kapattım.
DENİZ:NAPIYORSUN?
CEREN:SİLAHLA NE İŞİN VAR SENİN?
DENİZ:SANANE. Kavga etmeye başladık ama evdeki kimse bizi duyupta gelmedi. Birsüre sonra Deniz silahı aldı ve bana doğrulttu.
CEREN:D-D-DENİZ NE YAPIYORSUN?
DENİZ:MADEM BEBİ ALDATTIN BENİ YARI ÖLÜ YARI DİRİ HALE GETİRDİN CEZASINIDA ÇEK. Silahın tetiğini çekti. Evdekiler buraya doluştu. Hastaneye geldik. Deniz ilaçların etkisinden çıkmıştı. Odaya geldi. Yanıma oturdu.
DENİZ:ÖZÜR DİLERİM GÜLÜM. Birkaç şey daha söyleyip gitti. Kalbim durdu. Sadece onun için atıyordu şimdi hiç atmıyor. Öldüğümü Deniz'e söylediler. İlk kelimesi şu oldu "ÇOK PİŞMANIM GÜLÜM GERİ GEL" O ilaçlar uüzünden aslında kendi ölümümü kendim yazmıştım. Ama onu aldatmamıştım. Hepsi Cemre'nin suçuydu.
Bu arada kitao bitmedi. Belki güzel birşeyler olur😉. Bekşenede kalın.