Selam. Ben geldim. Haftaya sınava gireceğim. Ders çalışmak yerine bölüm yazıyorum. Çünkü salağım. Aktif olamayacağım çok fazla. Nu yüzden üzgünüm ben devam edeyim. Boş yapıp zamanımı harcamayayım.
Dışarıyla bağım kesilmişti. Deniz bana hem sesleniyor hem de sarsıyordu. Bir süre sonra kendime geldim ve Deniz'e boş boş bakmaya başladım.
-Ceren noluyor sana.
-Ne oluyormuş.
-Ölü gibisin.
-Ölüyim çünkü.
-Saçmalamayı kes Ceren
Ne oluyor söyle. Neden bir anda böyle oldun. Bak sen beni dinledin hadi sende bana anlat.-Neyi😒
-Neden böyle olduğunu.
-Normalim işte.
-Üff Ceren hadi anlat yoksa ben zorla anlattıracağım.
- Hadi yap.
-Üff Ceren. Hadi anla-
Hoca sınıfa girdi. Dersimiz inkiIap dersiydi. Dersten bıkmıştım. Aynı şeyleri anlatıp duruyordu.
***
Off sonunda ders bitti. Hoca sınıftan çıkar çıkmaz. Deniz kendi eşyalarını ve benim eşyalarımı toplamaya başlamışdık. Şaşırmıştım. Şaşkınlıkla bakıyordum ona. Herşeyi topladı ve bileğimden tutup koşmaya başladı. Birşey söylememe izin vermiyordu. Hızlıca arka bahçedeki demirlerin oraya gittik. Demirlerim arkasına geçtik. Sanırım okuldan kaçıyorduk.
***
Geçen geldiğimiz klübeye geldik. Dışarıda yerdeki minderlerin oraya oturduk. Bana sert bir şekilde bakış atıo konuşmaya başladı:
-Anlat.Hadi anlat seni bekliyorum.
Anlatamazdım. Nasıl söyleyebilirfim ki. Bilmiyorum. Kafam çok karışmıştı. Bir yalan uydurup aradan sıyrıldım.-Ailevi sorunlarım var.
-Anlatmak ister misin?
-Hayır. Böyle dedikten sonra beni tutup klübeye girdi. Koltuğa otutturdu. Ve mutfağa doğru yöneldi. 25dk sonra elinde iki fincanla geldi. Yanıma gelip elindeki bardağı bana uzattı. Aldım ve içmeye başladım. Normal birşekilde sohbet ediyorduk. Onun yanında zaman nasıl geçiyor bilmiyordum.
Taslakta kalmış sınavlara çalışırken atmaya unutmuşum. Sınavlatım bitti bölüm yazmaya başlayacağım. Umarım beğenmissinizdir böcekler.