İki insanın gerçekte yaşayamadığı mutluluğu kitaplarda vermek çok üzücü 🥺
Eve geldik. Kimseye bu konu hakkonda tek kelime etmedik. Belki sırıtmamızdan anlamış olabilirlerdi. Anlarlarsa anlasınlar banane. O gün gerçekten çok mutluydum. Yattık felan işte sabah oldu. Hazırlandık. Okula gittik. Cemre sinirliydi. Ne yalan söyliyeyim çok tırsmıştım. Teneffüste tuvalete gittim. Yanıma birden Cemre geldi. Kapıyı kitledi ve üstüüme yürümeye başladı.
Cemre: Cellat'la aranda ne var?
CEREN:SANANE!
CEMRE:NE VAR SÖYLE YOKSA-
CEREN:YOKSA NE? NE YAPARSIN ÖLDÜRÜR MÜSÜN?
CEMRE:EVET. Birden cebinden çakı çıkardı. Çok korkmuştum. Elim ayağım titriyordu.
CEMRE:ŞİMDİ SÖYLE CELLAT'LA ARANDA NE VAR?
CEREN:SAKİN OL!
CEMRE:NE SAKİN OLAYIM SEVGİLİMİ BENDEN ALDIN.
CEREN:DENİZ'LE ARAMIZDA BİRŞEY YOK.
CEMRE:YALAN SÖYLEME BANA.
CEREN:YALAN SÖYLEMİYORUM. Çakıyı bıraktı ve kapıyı açıp çıktı. Bende hemen sınıfa gittim. Deniz yanıma geldi.
DENİZ:BEMBEYAZ OLMUŞSUN. NE OLDU?
CEREN:BİRŞEY O-OLM-MADI.
DENİZ:DOĞRUYI SÖYLE BANA.
CEREN:*HERŞEYİ ANLATIR*
DENİZ:NE DİYORSUN SEN. Cemre'ye doğru gidiyordu ony durdurdum.
CEREN:SAKİN OL.
DENİZ:NASIL SAKİN OLAYIM? NELER YAPMIŞ SANA.
CEREN:TAMAM BİR-
Beni dinlemeden gitti. Ne oldu bilmiyorum? Ders zili çaldı. Hoca sınıfa girmeden 3dk önce Deniz geldi. Ne olduğunu sordum ama cevap vermedi. Eve gelince herşeyi anlattı. Cemre'yi çok kötü azarlamış. Bilmiyorum içimde kötü bir his vardı. Deniz'in yanından ayrılmaj istemiyordum. O yüzdende bugün benimle yatmasını istedin. Beraber yattık. Okulda Deniz'in yanından hiç ayrılmadım. Aradan 2 ay geçti. Sevgili olduğumuzu açıklamıştık. Cemre'nin sinirli ve kıskanç bakışlarını görmemek elde değildi.
***
Annem beni arayıp:
-Kızım seni çok özledik bi gel gör bizi.
-Tamam annecim. 1 haftalığına anbemin yanına gitmek için okuldan izin aldım. Ve annemin yanına gittim. Kötü bir yoculuktan sonra. Annemin yanına geldim.
DENİZ'İN AĞZINDAN
Ceren 3 gündür yoktu. Ve Cemre benimle konuşmak istiyordu. Gitmeyecektim ama Ceren'le ilgili çok önemli dedi. Çok Merak etmiştim. Hazırlandım ve dediği adrese geldim. Bir zarf vardı elinde bana uzattı. Zarfı alıp açtığımda şok oldum.
MERAK EDİN BANANE