Bu gün Steave gelip evi görecek ama akşam üstü gelecek . Biz işlerle uğraşırken ,Steave onun bir arkadaşını arayıp onu oyalamasını söylemişti . Adamcağız da onu ikna etmiş tekne ile bir kaç gün açılmışlardı .
Ben bu gün kuaföre gideceğim , çünkü inşaat ,temizlik derken kendimi iyice salmıştım . Steave de market alışverişini halledecekti . Steave beni meydanda bıraktı biraz dolaşıp kuaföre geçtim . Manikür yaptırıp saçlarımda ki kırıkları aldırdım .
İki saat sonra evdeydim . Linda hala hamak'ta uzanıyordu . Steave ile birlikte akşam yemeğini hazırladık . Onunla bir şeyler yapmak çok hoşuma gidiyor . Mutfakta yan yana çalışırken burnuma dolan kokusu başımı fena döndürüyor . İçimden sanki ona çekiliyorum sonra hemen kendimi topluyorum . 'Saçmalama ,saçmalama. '
Yemek işini halledince yukarı çıkıp üzerimi değiştim . Aşağı indiğimde herşey hazırdı.
Kapı çalınca Steave ile ikimiz aynı anda kapıya doğru ilerledik .Steave kapıyı açarken bende resepsiyon masasının önünde durup kolumu masanın üzerine koydum . Kapı açılınca ikimiz aynı anda ,
"Hoş geldiniz" dedik .Steave amca ve arkadaşı içeri girdi . Pür dikkat yüzüne bakıyordum ama ifadesinden hiçbir şey anlayamadım. Steave diğer adamla tokalaştı. Yüzümdeki gülümseme soldu , Steave amcanın yüzü asılmıştı . Anlaşılan beğenmedi diye düşündüm .
"Aman tanrım ! Pansiyonuma ne yaptınız böyle . Bütün param heba oldu . Size güvenmekle hata ettim " deyince bütün keyfim kaçtı .
O kadar sert konuştu ki ağzımı bile açamadım ,çaresiz başımı öne eğdim .
Steave üzüldüğümü anlamış olacak ki yanıma gelip beni kendine doğru çekip kolunun altına aldı .
"Hadi ama. Bize haksızlık ediyorsun . O kadar emek verdik ." Dedikten sonra eliyle omzumu sıktı . Teselli etmek ister gibi .
Dönüp ikimize baktı . Sonra birden bir kahkaha patlattı .
"Aman sizde şakadan hiç anlamıyorsunuz ."
"Ne yani . Sen şaka sen ,.." o kadar şaşırdım ki kelimeleri bir araya getiremedim.
"Evet ,küçük hanım şakaydı "deyip kahkaha atarak mutfağa doğru ilerledi .
Sevinçten Steave'in boynuna sarıldım . Oda beni hafif kaldırıp döndürdü . Şu an ikimizde kahkahalarla gülüyoruz . Beni yere bırakıp yüzüme düşen saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı . İki elini yanaklarıma koyup gözlerimin içine baktığında yanaklarım kızardı . Ama bu hiç bir şeydi çünkü ben çoktan dünya ile iletişimimi kaybettim . O buğulu gözlerde kayboldum . O an gözlerinde öyle bir özlem gördüm ki sanki çok sevdiği birini yeniden bulmuş ta özlemi gözlerine yansımıştı .
"Birlikte başardık . Sen olmasan bütün bunlar olmayacaktı . İyi ki geldin Liz . İyi ki dön..."
"Ee hadi gelmiyor musunuz ? Açız biz ."
Onun konuşmasını bölen sözlerle birbirimizden ayrıldık . Tam dönüp gidiyordu ki ,kolunu tutup onu durdurdum .
"İyi ki siz Steave ,iyi ki . Teşekkür ederim ."
Bir şey söylemesine fırsat vermeden onu da peşimden sürükleyerek bahçeye çıktık .
Linda yemekleri servis etmeye başlamıştı bile.Steave amca bahçenin ortasında durmuş etrafı inceliyordu . Bize dönüp ;"Muhteşem . Harika olmuş ."
"Hepsi Liz'in fikriydi Steave " deyince Linda ,araya girip;
"Hayır. Üçümüzün fikri idi . Beğenmene çok sevindik ". Dedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENI BAŞLANGIÇLAR
General FictionAmerika da okurken aşık olduğu adamın peşinden büyük umutlarla Türkiye'ye gelen bir kadın. Başta herşey mükemmel ilerlerken,zamanla kadın adamın onu sadece yükselebilmek adına merdiven olarak kullandığını anlar. Gitmek istesede gidemedi kadın.Çünkü...