Arkadaşlar hikayeme şans verip okursanız çok mulu olurum . İyi okumalar ve şimdiden teşekkürler . Beğenip beğenmediğinizi yazarsanız sevirim . İyi okumalar.
***********
Bahçe kapısına yaklaştığında Linda'yı duydu.
"Saçmalıyorsun . O öyle biri değil , kötü hiç değil.""Sen ne anlarsın budala . Konuştuklarını duydum diyorum. Bir şeyden kaçıyor . Tamam kötü biri değil ama onun yüzünden zarar görmemizi istemiyorum . Anlıyor musun ?"
Liz o an duyduğu ayak seslerinin kime ait olduğunu idrak etmişti . Steave onu dinlemiş ve bu hiç iyi olmadı . Ama nereye kadar saklayabilirdi ki. Sonra ikisi de onu fark etti .
Liz kızarmış gözler ve mahçup bir ifade ile onlara bakıyordu . Linda onun duymasından ötürü mahcuptu . Sert bir ifade ile dönüp Steave 'e baktı . Steave ise 'haksız değilim ' der gibi bakıyordu. Linda tekrar Liz'e döndü Liz ağlıyordu .
"Ah Liz! Çok üzgünüm .Steave adına özür dilerim. "
Tam Steave konuşacaktı ki , Linda ona gözlerini gererek bakınca susmak zorunda kaldı."Ne oldu? İyi misin ?içeri girdiğimde de ağlıyodun ."
Linda bir sandalye çekip onu oturttu . Liz bacaklarını kendine doğru çekip ,başını dizlerine dayayıp , ağlamaya devam etti . Linda ona mutfaktan su getirdi ."Hadi canım iç biraz , iyi gelir . Sonra da ne olduğunu anlat bana."
Liz göz yaşlarını elinin tersi ile silip derin bir nefes aldı .
"Bir şey yok . Büyük annemle konuşunca duygulandım sadece ." Diyerek geçiştirmeye çalıştı.
"Yalan söylüyorsun " dedi Steave öfke ile.Linda da sinirle abisine döndü ,
"Steave lütfen " dese de bir işe yaramadı .
Steave sinirle devam etti konuşmaya."Ne lütfen yaa . Açık açık yalan söylüyor . Sana konuştuklarını duydum diyorum . Bunun nesini anlamıyorsun bilmiyorum . Bir şeyden kaçıyor . Belki de polisten . Fark etmedin mi telefonu yok . Buradan arama yaptı . Üstelik 'beni bulamayacak ,pislik herif'in hayatımı mahfetmesine izin vermeyeceğim' dedi . Yalan mı ? Liz söylesene ?"
Söyleyecek kelimesi yoktu . Kafasını sallayarak Steave' i onayladı .
"Gördün mü ? Doğruymuş . Ya o pislik buranın numarasını bulursa , yada polis . O zaman bunu Steave amcaya nasıl açıklayacaksın. Ya size zarar verirse ?Ya dolandırıcı mı? Katil mi onu bile bilmiyoruz ."
Liz öfke ile ayağa kalktı .
"Ben katil değilim anladın mı ? O pislik adamın yanlışları yüzünden hayatım..." sustu devam etmedi .
"Evet hayatın? Devamını getirsene...Bak , kötü biri olmadığın belli ama kim olduğunu ,neye karıştığını bilmediğim birinin aileme zarar vermesini istemiyorum . " Steave çok gerilmişti.
Linda ise üzgün ve şaşkın bir şekilde onları izliyordu .
"Haklısın ama bilmeden yargılamak çok kolaydır . Yinede haklısın..."
"Ben ...ben gitsem iyi olacak .""Liz . Ama ..." Liz elini kaldırarak Linda yı susturdu .
"O haklı . Size zarar gelsin istemem . Peşimde ki saplantılı biri yinede gönülden teşekkür ederim " .
Başını kaldırıp odasının balkonuna baktı ."Eşyalarımı sonra alırım , hoşçakalın " deyip koşarak arabasına bindi .
Anahtarı üzerinde bıraktıkları için hemen çalıştırıp Nantucket sokaklarında ilerlemeye başladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENI BAŞLANGIÇLAR
Fiksi UmumAmerika da okurken aşık olduğu adamın peşinden büyük umutlarla Türkiye'ye gelen bir kadın. Başta herşey mükemmel ilerlerken,zamanla kadın adamın onu sadece yükselebilmek adına merdiven olarak kullandığını anlar. Gitmek istesede gidemedi kadın.Çünkü...