İlk Karşılaşma

1K 38 6

Serin bir ilkbahar sabahında ilk iş günü için erkenden kalkan Seher günlük rutinlerini tamamladıktan sonra kahvaltı hazırlamaya başlar. Çayı demledikten sonra abisini uyandırır. Kahvaltının 15 dakika sonra hazır olucağını söyler. Seher bugün ilk iş gününün nasıl geçeceğini düşünürken abisi arkasından sessizce gelerek daha çayları dökmemişsin der ve seher bir anda çığlık atar bunu gören Ömer kahkaha atarak korkutmak istememiştim çok dalgın görünüyorsun bir sorun mu var diyerek kardeşinden cevap bekler bir şekilde Seherin yüzüne bakar.

SEHER
Abimin seslenmesiyle korkmam bir olmuştu. Abimin sorusuyla biraz kendime geldim ve ona bakarak bugün ilk iş günümün nasıl geçeceğini düşünüyordum ilk defa bu kadar büyük bir otelde şeflik yapacağım için heyecanlıyım dedim. Abimde merak etme sen herşeyin üstesinden gelirsin dedi ve kahvaltı boyunca onun ilk iş gününden konuştuk rahatlamıştım.
Akşam için yemek yapıp biraz dinlendikten sonra otele geçecektim. Bir anda ne giymeliyim diye düşünürken hem şık hemde rahat bir şeyler  giymeye karar verdim.

Yaman
Dün acil bir ihale dosyası hazırlamak için bütün gece çalışmıştım ve bitirdikten sonra 3-4 saat uyumak için yatım sabah saat 10 gibi Yusuf yanıma gelince uyandım. Uykulu gözlerle bana bakıyordu bu saatte normalde evde olmadığım için amca sen hala işe gitmedin mi dedi bende onu kollarından çekip yatağa yatırdım ve gıdıklamaya başladım. Ikimizde gülerken ona bugün 12'ye kadar evdeyim seninle birazdan kahvaltı yapalım sonra sen ne istersen onu oynayalım dedim. Yusuf son günlerde ilk defa gülmüştü bu beni mutlu etti. Abimle yengem öldükten sonra onunla daha çok vakit geçirmeye çalışıyordum çünkü onun yaşındayken benim de annem yoktu az çok neler hissettiğini anlayabiliyordum.

Kahvaltı yaptıktan sonra Yusuf ile bahçede futbol maçı yapmıştık. Saatin 12.30 olduğunu görünce Yusufa pazar günü tekrar oynarız benim hazırlanıp şirkete gitmem lazım dedim. Cevriye halama Yusuf'u yanlız bırakmamalarını söyledim. Duş aldıktan sonra şık ve rahat bir kıyafet giyerek şirkete geçtim şirkette Nedim ve Ali hazırladığım ihale dosyasını incelerken Zuhal yanımıza -normalde İkbal yengem olmasa muhattap bile olmayacağım bir karaktere sahip olduğu için onu sevmiyorum ama sonuçta akrabam sayılır! - yanımıza geldi. Bizimle çalışmaya başladık. Bir süre sonra birden lafa girerek bugün akşam otelde olan toplantıya kimlerin katılacağını sordu. Ali lafa atlayarak Yaman, Nedim ve ben gideceğiz istersen sende gel dedi tabi Zuhal dururmu hemen kabul etti bende birşey diyemedim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yaman'ın kıyafeti

KIRIMLI KONAĞI

Zuhal ablasını arayarak akşamki yemekli toplantı için kıyafetini hazırlamasını söyledi. İkbal bunun için alışverişe çıkarken Cevriye hala  nereye gelin hanım diye sordu İkbal'de dışarıda işlerim var halledip gelecem dedi ve hemen konaktan çıktı. Cevriye bu tavrına ne kadar sıkılsada Yusuf aklına geldi ve odasına çıktı ve onu yatağında resim yaparken uyuduğunu görünce onu yastığına yatırıp odadan çıktı ve Ziya'nın yanına bahçeye çiçeklerin yanıma geldi. Ziya ile bahçede kahve içip sohbet ettiler. Yaman Ceriye halayı arayıp hem Yusuf'u sordu hem de akşam biraz geç geleceğini ama evde bir sorun olursa onu aramalarını söyledi.

-Akşam-

Seher

Seher'in kıyafeti

Otelin sahibi beni arayarak bu akşam yemekli bir toplantı olacağını eğer yemeklerden memnun olurlarsa benimle tanışmak isteyebileceklerini ve yanımda her ihtimale karşı şık bir kıyafet getirmemi söyledi. Ben hem şık hemde sportif bir şekilde giyindim yanıma yedek bir pantolon ve ince bir kazak aldım. Sorun çıkmassa üzerimdeki kıyafetleri değiştirmemeye karar verdim. Sonuçta ben mutfakta çalışan biriyim. Şık kıyafet giymek biraz saçma geldi.
Restorana gelince beraber çalışacağım iş arkadaşlarımile tanıştım bana çok cana yakın davrandılar mutlu olmuştum. Mutfaktaki hazırlıkları bitirdik ve artık yemek siparişleri gelmeye başladı ben mutfaktaki ekibimle beraber çalışarak siparişleri hepsini zamanında yetiştirip sunduk herkes memnun kalmıslardı bende kendime çeki düzen verip biraz mola vermek için elime kahvemi aldım ve  Hava almak için terasa çıktım. Temiz ve serin hava iyi gelmişti mutfaktaki koşuşturmadan sonra.

Yaman
Otele geldik once yemek yemeye sonra toplantı yapmaya karar verdik. Yemekler harikaydı ve uzun zamandır bu kadar lezzetli yemek yediğimi hatırlamıyorum. Toplantı başladı ben biraz bunaldım ve izin isteyerek masadan ayrıldım ve garsonlardan birine bana terasa kahve getirmelerini isteyerek terasa çıktım hava biraz serindi ve benden başka arkası dönük bir kadın vardı galiba oda benim gibi hava almak için çıkmış olmalı diye düşünürken garson kahvemi getirmişti ben teşekkür ederek kahvemi aldım ve o bayanım kim olduğunu sordum bugün yediğim lezzetli yemekleri onun yaptığını söyleyince yanına gidip tanışmak istedim. Yanına yaklaşınca ayak seslerimden dolayı arkasını dönüp baktı ve göz göze geldik ve zümrüt yeşili gözlerininde bir süre takılı kaldım. Daha.sonra kendime gelerek ben Yaman Kırımlı sizde bu akşam yediğim güzel yemeklerin sahibiymişsiniz dedim gülümseyerek oda bana hafif tebessüm ederek teşekkür ederim bende Seher Kerimoğlu dedi. Tam konuşacakken yanımıza gorsonlardan biri geldi ve beni toplantıda imza atmak için beklediklerini söyledi. Bende tamam diyerek Seher Hanıma dönerek iyi akşamlar diyerek yanından ayrılmıştım. Masaya döndüğümde biraz konuştuktan sonra imzaları attık ve toplantıyı bitirdik. Masadan kalktığımda telefin çaldı be Yusuf uyumak için beni beklediğini söyledi bemde hemen konağa geçmek için çıktım. Konağa geldiğimde hemen odasına geçtim gerçekten uyumamış beni beklemişti ona sarılıp yatırdım benden masal okumamı istemişti -seneye anaokuluna başlayacağı aklıma geldi birden nedenini tam bilmiyorum- bende onun istediği masalı okudum uykuya daldığını görünce anlından hafifçe öpüp  odadan çıktım.
Yorgun olduğum için üzerimi değiştirip hemen kendimi yatağa attım. Gözlerimi kapattığımda birden terasta karşılaştığım yemyeşil gözler aklıma geldi. Bir süre onu düşünürken uykuya dalmışım.

Seher

Yaman Bey yanımdan ayrıldıktan sonra bende mutfağa geçtim ve ekiptekiler siparişlerin bittiğini ve artık eve gidebileceğimizi söyleyince herkese teşekkür ettim ve ilk günümün böyle güzel bitmesine sevimdim. Otoparka arabamın yanına geldiğimde Yaman Beyin hızlıca arabaya binip gitmesi beni meraklandırmıştı bende arabaya binip eve geldim. Duş alıp üzerime pjamamı giyip yattim hemen uykuya kalmıştım.